Mikä on pääkaupunkiseudun paras uimahalli?
Lapset ovat alakouluikäisiä ja etsivät hyvää uimahallia, jossa voisi käydä silloin tällöin uimassa. Isoja vaatimuksia ei ole, lähinnä pitäisi olla lämmintä vettä ja tarpeeksi väljää, isona plussana jos on joku erikoinen juttu missä riekkua. :)
Kommentit (6)
Itäkeskus on kuulema hyvä paikka, Mäkelänrinne myös ok lasten mielestä.
Itis tosiaan kiva, väentönsuoja maan alla.
Ihanat valkoiset seinät
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:21"]
Kun lapset oli pieniä niin, mun mielestä paras oli Vuosaari, rauhallinen ja lämpimät vedet. Lapset on isompana tykännyt Itäkeskuksen liukumäestä ja hyppytelineistä jotka on usein auki. Itäkeskus on kyllä tosi levoton ja äänekäs halli.
Kesäisin ei ole uimastadionin voittanutta.
[/quote]Vuosaaressa on myös liukumäki, hyppytelineet, lasten allas, lämminvesiallas ja varsinainen uima-allas, ihan pienille oma, 2 saunaa, höyrysauna
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:21"]
Kun lapset oli pieniä niin, mun mielestä paras oli Vuosaari, rauhallinen ja lämpimät vedet. Lapset on isompana tykännyt Itäkeskuksen liukumäestä ja hyppytelineistä jotka on usein auki. Itäkeskus on kyllä tosi levoton ja äänekäs halli.
[/quote]ei kannata mennä ihan kuumana päivänä, vesi liian lämmintä