Mitä ajatuksia herättää nainen, jolla tumma eteläeurooppalainen mies?
Kommentit (36)
Pelkästään tämän tiedon perusteella en juuri mitään, kuten en olettaisi senkään perusteella, jos mulle sanottaisiin että naisella on tamperelainen mies.
Pitäisi tietää enemmän miehestä ja siitä suhteesta, ennenkuin osaisin sanoa yhtään mitään.
Ainoa mitä voisi olettaa olisi se, että luultavasti anoppi olisi ainakin kaukana :D
Ihmisillä on kyllä niin ihmeellisiä ennakkoluuloja ulkomaalaisista. Itse olen puoliksi latino (mies) ja voin sanoa, että suomalaisten ajatukset latinoista on jotain aivan muuta kuin todellisuus. Eikä kaikki "etelän miehet" ole mikään yhtenäinen ryhmä. Minusta espanjalaiset ovat paljon puheliaampia ja äänekkäämpiä kuin useimmat latinot. Ja latinot itsessäänkin on niin sekalainen porukka etten löydä heidän väliltään mitään yhteistä, muuta kuin mahdollisesti kielen. Jossain karibialla meininki on aivan erilaista kuin Boliviassa, tai Argentiinassa. Ja valtioiden sisälläkin vaihtelu on suurta, koska etninen taustakin vaihtelee eurooppalaisesta, mustaan tai alkuperäisasukkaaseen. Itse olen varmaan niin turtunut etten edes huomaa minkä värisiä ihmiset ovat. Jos näen suomalaisen naisen ulkomaalaisen miehen kanssa, mieleen voi tulla mitä vain. Esim. missä nainen on käynyt kampaajalla, kun hiukset ovat niin epätasaisesti värjätyt.
Ajattelen, että naisella on hyvä maku ja varmaan ihana aviomies. Itselläni on samanlainen, joten ei tarvitse kadehtia...
11: Onneksi kuitenkin aina silloin tällöin harvoin kun näet suomalaisen naisen kanssa suomalaisen miehen, tiedät, että nainen on tyytynyt pikkuiseen. Siinä vasta onkin kunnon nainen, niin.
Totta ja Suomesta ei saa ikinä liikaa halpaa kebabia ja pitsaa. Tulevaisuudessa tarvitaan myös halpatöihin nykyisiä BT mulattiäpäriä, kun työvoimapulan takia ei omasta maasta löydy huonoimpiin hommiin tekijöitä.
"Eikä kaikki "etelän miehet" ole mikään yhtenäinen ryhmä. Minusta espanjalaiset ovat paljon puheliaampia ja äänekkäämpiä kuin useimmat latinot. "
Ja hekään eivät ole yhtenäinen ryhmä. Minun espanjalainen mieheni on erakkoluonteinen introvertti kuten itsekin olen, eipä me paljon ylimääräistä vieraille ihmisille kumpikaan puhuta, omissa ajatuksissamme viihdytään ;)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:18"]
"Eikä kaikki "etelän miehet" ole mikään yhtenäinen ryhmä. Minusta espanjalaiset ovat paljon puheliaampia ja äänekkäämpiä kuin useimmat latinot. "
Ja hekään eivät ole yhtenäinen ryhmä. Minun espanjalainen mieheni on erakkoluonteinen introvertti kuten itsekin olen, eipä me paljon ylimääräistä vieraille ihmisille kumpikaan puhuta, omissa ajatuksissamme viihdytään ;)
[/quote]
puolilatino jatkaa..
Niin, siis ei tietenkäään edes espanjalaiset ole yhtenäinen ryhmä. Siellä on kuitenkin hieman erilainen rupattelukulttuuri kuin siellä toisessa kotimaassani. Espanjassa ihmiset puhuvat enemmän päällekäin, kun jossain muualla se olisi epäkohteliasta. Mutta kuten todettua, espanjalaisissa (ja muissakin tietysti) on eroja ihan niin kuin suomalaisissakin. Itsekin olen vahvasti introvertti, enkä sovi mihinkään stereotypiaan vaikka kuinka yrittäisi.
En usko että miehesikään on mikään ihmeellinen poikkeus. Rauhallisia ihmisiä löytyy espanjasta siinä missä täältäkin.
[/quote]
Juurikin näin. Minullakin on välimerellinen mies, mutta ei ole mikään stereotyyppinen biitsillä tavattu kamaki, vaan tavallinen, introvertti ja nörtähtävä heppu, kuten minäkin.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:31"]Kateellinen siellä huutelee ;) tai sitten -mies28v- on oikeasti nainen jolla ei ole miestä laisinkaan mutta haaveilee tummasta miehestä
Ei ole kateutta. Kokemusta on niin tummista ulkomaalaisista, kuin myös kotimaisista naisista. Oletko katkera?
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:24"]
[/quote]
puolilatino jatkaa..
Niin, siis ei tietenkäään edes espanjalaiset ole yhtenäinen ryhmä. Siellä on kuitenkin hieman erilainen rupattelukulttuuri kuin siellä toisessa kotimaassani. Espanjassa ihmiset puhuvat enemmän päällekäin, kun jossain muualla se olisi epäkohteliasta. Mutta kuten todettua, espanjalaisissa (ja muissakin tietysti) on eroja ihan niin kuin suomalaisissakin. Itsekin olen vahvasti introvertti, enkä sovi mihinkään stereotypiaan vaikka kuinka yrittäisi.
En usko että miehesikään on mikään ihmeellinen poikkeus. Rauhallisia ihmisiä löytyy espanjasta siinä missä täältäkin.
[/quote]
Näin on, niinkuin ei kaikki suomalaisetkaan ole introvertteja mietiskelijöitä, kannon päällä istuskelijoita ja maahansyljeksijöitä. Kuten ei myöskään mielipuolisia alkoholisteja ja kännissäriehujiakaan. Jokainen ihminen on ensisijaisesti yksilö, ja vasta kun siihen ihmiseen, tutustuu saa tietää minkälainen hän on.
Riippuu, mistä Etelä-Euroopan maasta mies on. Jos on Italiasta tai Espanjasta, mikäpä siinä. Jos taas on jostain vähemmän sivistyneestä maasta/kulttuurista, esim. Turkista, pidän naista jollain tavalla reppanana. Kärsinyt huonosta tai olemattomasta isäsuhteesta tms.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:42"]
Riippuu, mistä Etelä-Euroopan maasta mies on. Jos on Italiasta tai Espanjasta, mikäpä siinä. Jos taas on jostain vähemmän sivistyneestä maasta/kulttuurista, esim. Turkista, pidän naista jollain tavalla reppanana. Kärsinyt huonosta tai olemattomasta isäsuhteesta tms.
[/quote]
Siihen vähempään sivistyneisyyteen taas vaikuttaa islamilaisuus. Kaikkialla missä se vaikuttaa, miesten ÄO laskee noin 99 prosentilla.
Minun mieheni on adoptoitu pienenä afrikasta. On ihan suomalainen vaikka musta iho.
Minun mieheni on adoptoitu pienenä afrikasta. On ihan suomalainen vaikka musta iho.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 21:34"]
[/quote]
Törmääkö usein ennakkoluuloihin että on sossutuilla eläjä ja tänne turvapaikan hakijana tullut? Tuli vaan mieleen, kun siskollani on myös mustaihoinen mies, joka on ihan Yhdysvalloista kotoisin ja on korkeakoulutettu, hyvässä työssä, mutta aina välillä käsketään menemään takaisin Somaliaan elämästä meidän verorahoilla jne typerää.
Näitä miehiä on monta kategoriaa. Mielipiteeseeni vaikuttaa paljon muutkin asiat kuin vain miehen väri ja rotu.
1. Koulutetut ja menestyneen näköiset kreikkalaisen veistoksen näköiset miehet, joilla on käytöstavat ja jotka huokuvat hillittyä charmia
2. Tyrkyt ja huonosti käyttäytyvät miehet, jotka yleensä ovat jostain muslimimaasta, syyllistyvät lähentelyyn julkisissa tiloissa jne.
3. Vailla edes mitään koulutusta olevat elintasopakolaiset, joilla on sosiaaliviraston asiakkuus