Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää nainen, jolla tumma eteläeurooppalainen mies?

Vierailija
31.03.2014 |

Oletko kateellinen?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Mulla on tumma eteläamerikkalainen mies :)

Vierailija
2/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:04"]Oletko kateellinen?

[/quote]

Jos nainen on itsekin eteläeurooppalainen, mikäs siinä. Onnea heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat eteläeurooppalaiset miehet ovat fyysisesti heikompia, epärehellisempiä, seksuaalisempia ja vähemmän älykkäitä kuin pohjoismaiden miehet.

-Mies 28v-

Vierailija
4/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:09"]

Tummat eteläeurooppalaiset miehet ovat fyysisesti heikompia, epärehellisempiä, seksuaalisempia ja vähemmän älykkäitä kuin pohjoismaiden miehet.

-Mies 28v-

[/quote]

Kuitenkin saavat helpommin pesää kuin sinä. 

Vierailija
5/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen ennakkoluuloisesti, että sitä on lomailtu Rodoksella ja otettu tarjoilija sieltä mukaan. Sellaisia pareja on nimittäin paljon.

Vierailija
6/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan onnea parisuhteeseen!

Vierailija
7/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä entä jos olisi valkoinen mies ja musta nainen tai latino nainen

Vierailija
8/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, itselläni tumma ja tulinen suomalainen mies ;)

Vierailija
9/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:22"]Taas näitä entä jos olisi valkoinen mies ja musta nainen tai latino nainen

[/quote]

Tulisi väkisinkin mieleen että aika kiihkeä seksielämä voi oööa

Vierailija
10/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 28v-

[/quote]

Ja aika helvetin paljon kuumempia!

Vierailija
11/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei oikein ole tullut vielä sitä todellista vastausta. Kerrompa sitten minä:

Jos suomalainen nainen kulkee tumman tyypin kanssa (siis ulkolainen) niin ainut asia jonka tähden nainen on valinnut tumman on miehen peniksen koko (yleensä noin 20 - 27 cm) ja nainen rakastaa tosi paljon seksiä. Yleensä tuolla tummalla miehellä on myös tummia kavereita täällä rakkaassa kotomaassamme ja naisella on täten myöskin gangbang seuraa. En tunne yhtään suomalaista naista joka olisi napannut tumman miehen vain esim. miehen fiksuuden, menestyksen, rikkauden takia vaan aina on kyseessä halu saada mustan miehen penistä.

Yksi ainut tulee mieleen joka ehkä ajatteli toisin oli Armi Kuusela joka nai tumman miehen. Hän ehkä ajatteli menestystä ja vaikutusvaltaa. Mies saattoi kyllä ajatella pesääkin, mutta kuitenkin he taisivat olla aidosti rakastuneita.

Vierailija
12/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:11"]

-Mies 28v-

[/quote]

Kuitenkin saavat helpommin pesää kuin sinä. 

[/quote] Se on lähinnä naisten häpeä.

-Mies 28v-

Vierailija
13/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä minä olen suomalaiskreikkalainen nuori mies! Pitääkö minun lähteä Kreikkaan hakemaan nainen vai kelpaako teidän kunnian arvoisille arjalais juurillenne että naisin tyttärenne.

Vierailija
14/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen siellä huutelee ;) tai sitten -mies28v- on oikeasti nainen jolla ei ole miestä laisinkaan mutta haaveilee tummasta miehestä

Vierailija
15/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:29"]

Tässä ei oikein ole tullut vielä sitä todellista vastausta. Kerrompa sitten minä:

Jos suomalainen nainen kulkee tumman tyypin kanssa (siis ulkolainen) niin ainut asia jonka tähden nainen on valinnut tumman on miehen peniksen koko (yleensä noin 20 - 27 cm) ja nainen rakastaa tosi paljon seksiä. Yleensä tuolla tummalla miehellä on myös tummia kavereita täällä rakkaassa kotomaassamme ja naisella on täten myöskin gangbang seuraa. En tunne yhtään suomalaista naista joka olisi napannut tumman miehen vain esim. miehen fiksuuden, menestyksen, rikkauden takia vaan aina on kyseessä halu saada mustan miehen penistä.

Yksi ainut tulee mieleen joka ehkä ajatteli toisin oli Armi Kuusela joka nai tumman miehen. Hän ehkä ajatteli menestystä ja vaikutusvaltaa. Mies saattoi kyllä ajatella pesääkin, mutta kuitenkin he taisivat olla aidosti rakastuneita.

[/quote]

Tässä oli kyse eteläeurooppalaisista miehistä, ei mistään jättimelaisista mustista...

Minulla itselläni on espanjalainen mies. Ei hän kyllä keskivertosuomalaista tummempi ole, vaaleanruskeat/maantienväriset hiukset ja ruskeat silmät. Eikä ole sellainen perinteinen hottiskaan, ihan perus tietokonenörtti, johon työkaverina tutustuin, ja joo, ihastuin kyllä älykkyyteen, huumorintajuun ja siihen miten hyvin kiinnostuksenkohteet menee meillä yksiin, eikä johonkin haaveeseen jättimunasta tai erityisesti tulisesta intohimoisuudesta vällyjen välissä. 

Tuskinpa meistä kukaan mitään ihmeempiä ajattelee, ei ainakaan tuolla kadulla kulkiessa koska minä olen paljon ulkomaalaisemman näköinen meistä (mustanruskeat hiukset ja vihreät silmät) kuin vaaleahko mies...

Vierailija
16/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:29"]

[/quote]

Tässä oli kyse eteläeurooppalaisista miehistä, ei mistään jättimelaisista mustista...

Minulla itselläni on espanjalainen mies. Ei hän kyllä keskivertosuomalaista tummempi ole, vaaleanruskeat/maantienväriset hiukset ja ruskeat silmät. Eikä ole sellainen perinteinen hottiskaan, ihan perus tietokonenörtti, johon työkaverina tutustuin, ja joo, ihastuin kyllä älykkyyteen, huumorintajuun ja siihen miten hyvin kiinnostuksenkohteet menee meillä yksiin, eikä johonkin haaveeseen jättimunasta tai erityisesti tulisesta intohimoisuudesta vällyjen välissä. 

Tuskinpa meistä kukaan mitään ihmeempiä ajattelee, ei ainakaan tuolla kadulla kulkiessa koska minä olen paljon ulkomaalaisemman näköinen meistä (mustanruskeat hiukset ja vihreät silmät) kuin vaaleahko mies...

[/quote]

Niin no, kyllähän niillä eteläeurooppalaisillakin on isot munat. Ei tietenkään kaikilla ole yli 20 cm, mutta kyllä ihan hyvänkokoinen on 17 - 20 cm mela myös. Kyllähän nuoret blondit varsinkin tykkää jos tumma mies heitä panee.

Vierailija
17/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos espanjalainen mies niin sitten olen kateellinen! Riippuu tieytysti miltä mies näyttää ja millainen on mutta olettaen että on komea ja mukava :) 

Vierailija
18/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sen suurempia johtopäätöksiä. Onko ulkomaisesta kahvilasta bongattu mies huonompi kuin paikallisen räkälän saalis? Ja on jo aikakin, että sisäsiittoinen Suomi laajentaa geeniperimiään.

Vierailija
19/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on espanjalainen, olimme naimisissa 12 vuotta ja 2 yhteistä lasta. Tumma ja tulinen. Nykyinen on vaalea ja tulinen.

Vierailija
20/36 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on espanjalainen, olimme naimisissa 12 vuotta ja 2 yhteistä lasta. Tumma ja tulinen. Nykyinen on vaalea ja tulinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän