Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

montako e-pilleriliuskaa syöt putkeen?

Vierailija
31.03.2014 |

Mulle gyne on sanonut, että kolme liuskaa on ok. Montako yleensä syöt putkeen? Mä yleensä 2-3, tarpeen mukaan.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ottanut putkeen. Tosin mullakin on nyt ne Zoelyt, joissa ei taukoa pidetäkään, mutta niissä on ne lumepillerit. Noihin kun vaihdoin, tuli ensin ihan tosirunsaat menkat, sellaset kun mulla oli viimeks joskus ennen lapsia. Mutta nyt viimeks tuli ihan tosivähän vuotoa, tasi kestää kaks päivää ja pikkuhousunsuoja riitti.

Vierailija
42/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:30"]

Yhden vaan. En ymmärrä miksi söisin enemmän..?

[/quote]

Av:n virallinen kanta on, että kuukautiset on maailman hirvein sairaus ja että niiden aikaan pitäisi saada palkallista vapaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:02"]

Enpä syökään enää pillereitä, mokomia veren tulppauttajia! Nyt viimeisilläni esikoista odottelen :) Meinasin, että nyt mennään luomuna loppuelämä :)

[/quote]

heh, raskaus on suurempi veritulppa riski...eli olisi kannattanut niitä pillereitä vaan popsia.

Vierailija
44/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:30"]

[/quote]

Vähemmän menkkoja vuodessa. Aivan ihanaa kun voi ottaa vain ne neljät menkat vuodessa.

[/quote]

No, itse en koe menkkoja mitenkään kamalina. Ei kipuja, ei mielialan vaihteluita, ei runsasta vuotoa. Not a big deal!

Vierailija
45/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:12"]

53, Cerazettessa ei pidetä taukoja, jos pitää teho menee.

Miksi muuten yleisesti luulette että menkattomuus pillereillä on vaarallista? Ettekö tajua, että ei e-pillereiden taukoviikolla tuleva vuoto ole menkat ollenkaan vaan pelkkä tyhjennysvuoto.

[/quote]

Nimenomaan! Ei nää naiset taida tajuta, että todellakin se ovulaatio estyy eikä sieltä mitään munasolua ole tulossa. Tyhjennysvuoto on kohdun seinämää.

Vierailija
46/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarpeen mukaan" XD

Vierailija
47/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:17"]

Yazzit (hintavat mitä muihin vertaa) käytössä

Ja 2-3 syön putkeen, yleensä turvotus on kahden peräkkäisen jälkeen sellanen että on "pakko tyhjentyä"

Tiputtelua ei ihme kyllä kesken liuskojen tule!

[/quote]

Säästäisit rahaa jos et söisi laattoja putkeen.

[/quote]

Eipä ne siteet ja tampoonitkaan ilmaisia ole.

Vierailija
48/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:30"]

[/quote]

Av:n virallinen kanta on, että kuukautiset on maailman hirvein sairaus ja että niiden aikaan pitäisi saada palkallista vapaata.

[/quote]

Mulla on ainakin kivut sitä luokkaa, että mieluumin otan vaan ne neljät vuodessa. Kukin tyylillään.

Vierailija
49/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 22:30"]

[/quote]

Vähemmän menkkoja vuodessa. Aivan ihanaa kun voi ottaa vain ne neljät menkat vuodessa.

[/quote]

No, itse en koe menkkoja mitenkään kamalina. Ei kipuja, ei mielialan vaihteluita, ei runsasta vuotoa. Not a big deal!

[/quote]

Onnekas! Mulla lentää yrjö, maha kramppaa ja pillukka vuotaa kuin seula. Siksi otan vain neljät vuodessa.

Vierailija
50/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2-3 syön putkeen, yleensä turvotus on kahden peräkkäisen jälkeen sellanen että on "pakko tyhjentyä"

Vierailija
51/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on ne päivät alkamassa, koska viimenen liusja ja valkonen pilleri... Ellen huomenns kipitä apteekkiin ja jatka ilman tyhjennystä. Hmmm! En haluais pilsta sänkypuuhia, niitä kun on piiiiitkään odotettu. :(

Vierailija
52/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön useamman liuskan aina putkeen 5-6 ainakin.

Ja ei kait se merkki olluut muistaakseni Cypretyl ( Diane Nova ), jossa oli kohonnut veritulppa riski vaan se oli ihan joku muu merkki ja näitä hieman uudempia valmisteita. Jotkut lääkärit kyllä sanoo, että tuossa vanhanmallisessa e-pillerissä on niin paljon hormoneja ettei olisi hyvä syödä sitä pitkään, toiset lääkärit taas sanoo, että jos sopii niin voi syödä, ei haittaa mitään.

Vierailija
53/61 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te syötte niitä lumepillereitä? Itse heitän ne ainakin roskiin aina silloin kun se "pitäisi" ottaa. Mitä niitä nyt turhaan syömään, kun niissä ei ole mitään.

Vierailija
54/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi niitä aina menee.

Vierailija
55/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasemmin söin 3 putkeen, mutta kroppa meni ihan sekasin tosta järjestelystä. Nyt olen syönyt vain yhden liuskan kerrallaan, mutta kertaluontoisesti varmasti menisi toi kolmekin..

Ehkä kohta uskallan jo kokeilla kahden syömistä putkeen, kun kroppa on vähän rauhoittunut viime vuoden lopun sekoilusta (menkat kesti semmoset 20 pv, vaikka tosiaan söin koko ajan pillereitä).

Vierailija
56/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2. Oon köyhä niin yleensä syön vain tuon yhden kerrallaan niin ei tarvitse ostaa pillereitä niin usein. 2 syön silloin kun menkat osuisivat jollekkin lomamatkalle tms. Eli noin 2 kertaa vuodessa syön kaksi liuskaa putkeen.

Vierailija
57/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerazette, parin vuoden välein pidän tauon

Vierailija
58/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:17"]

[/quote]

Säästäisit rahaa jos et söisi laattoja putkeen.

Vierailija
59/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä syökään enää pillereitä, mokomia veren tulppauttajia! Nyt viimeisilläni esikoista odottelen :) Meinasin, että nyt mennään luomuna loppuelämä :)

Vierailija
60/61 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

53, Cerazettessa ei pidetä taukoja, jos pitää teho menee.

Miksi muuten yleisesti luulette että menkattomuus pillereillä on vaarallista? Ettekö tajua, että ei e-pillereiden taukoviikolla tuleva vuoto ole menkat ollenkaan vaan pelkkä tyhjennysvuoto.