Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt miehelle tee-se-itse joulukalenteri! Mitä sä hankkisit pussukoihin?

Vierailija
25.11.2020 |

Siis auttakaa mua keksimään 24 kivaa juttua miehen kalenteriin. Siis laitan ne pieniin lahjapussukoihin, joista mies saa sit joka päivä avata yhden. Ei tarvi olla sikakallista eikä hienoa. Alkoholi ei käy kun mies ei sitä käytä, mutta muuten ehdottakaa mitä mieleen tulee! Mitä sä ostaisit omallesi?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, keksisikö joku jotain ihanaa autotarviketta? Mies pitää autostaan mutta on tarkka sen suhteen mitä siellä saa olla (mm. vain tietty pesuaine kelpaa, ei saa tuoda "roskaa" autoon jne).

Mikä olisi sellainen kiva juttu.. mun mielestä autossa pitäisi olla työkalu jolla saa lasin rikottua/turvavyön leikattua, mutta se olisi vähän .. karmiva lahjaksi?

Itse tehty kosteudenpoistopussi? Sellainen joka estää tuulilaseja huurtumasta tai ainakin vähentää sitä? Netistä löytyy ohjeita.

Vierailija
62/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hieno puukko tai sellainen monitoimiveitsi.

Paitsi, jos ukko on niitä ... you know. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hauska pyyhe, esim. Muumien Haisuli

Vierailija
64/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, keksisikö joku jotain ihanaa autotarviketta? Mies pitää autostaan mutta on tarkka sen suhteen mitä siellä saa olla (mm. vain tietty pesuaine kelpaa, ei saa tuoda "roskaa" autoon jne).

Mikä olisi sellainen kiva juttu.. mun mielestä autossa pitäisi olla työkalu jolla saa lasin rikottua/turvavyön leikattua, mutta se olisi vähän .. karmiva lahjaksi?

Joku veikeä parkkikiekko tai laadukas lumiharja

Lahjakortti autopesulaan

Vierailija
65/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö heijastinliivi?

Vierailija
66/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku veikeä parkkikiekko tai laadukas lumiharja

Lahjakortti autopesulaan

Elektroniset parkkikiekot, jotka asettavat ajan automaattisesti, eivät maksa nekään kovin paljon.

Vierailija
67/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa vaivaa, tekeekö miehesi sulle kalenterin? Niinpä. Lopettakaa se hössöttäminen ja pistäkää rahat itseenne.

N35

Säälittäviä nää jotka koko ajan laskee mitä ite saa mistäki ja kuinka paljon... Huomaa kyllä ettei se katkeruus ja itseensä panostaminen ole tehnyt ketään onnellisemmaksi. Minusta on kiva ilahduttaa perhettä ja saan siitä iloa itsekin.

Toinen N35

Pointti hänellä varmaan lähinnä että miksi se on aina nainen kun laittaa ja hoitaa? Vastavuoroisuus?Miehille ei kirjoiteta artikkeleita otsikolla "näin teet naiselle joulukalenterin" eikö kuullostakkin hassulta? 

N40

Vierailija
68/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... "miehen joulukalenteri"? Minkä ikäinen mies sulla on? (Tai minkä ikäinen olet itse....)

Et ole kuullut aikuisten kalentereista, joissa on kosmetiikkaa ja seksileluja?

Nappiin arvasit. En ole kuullut. Ehkä seuraan vääriä medioita.

Vierailija
69/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä joka luukkuun lupauksena se seksiasento jota harrastatte sitten sinä iltana. Varmaan tykkää!

Vierailija
70/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö... "miehen joulukalenteri"? Minkä ikäinen mies sulla on? (Tai minkä ikäinen olet itse....)

Et ole kuullut aikuisten kalentereista, joissa on kosmetiikkaa ja seksileluja?

Nappiin arvasit. En ole kuullut. Ehkä seuraan vääriä medioita.

...tai "vääriä"

-sama

Vierailija
71/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme vähän yli viisikymppisiä. Sain innoituksen Jodelista, kun siellä oli joku jo pussittanut omansa miehelle :)

Me ollaan samanikäsiä. Minä kyllä järjestäisin seksikkään kalenterin. Löytyiskö mistään Jallua/Rattoa vuosmallia kun miehemme niitä pojankollina kattelivat? Muuta jännää yhteistä kivaa käytettäväksi kamarin puolella? Olis teillä pariskuntana antoisa joulu.

Vierailija
72/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirrä joka luukkuun lupauksena se seksiasento jota harrastatte sitten sinä iltana. Varmaan tykkää!

Heh, tämän viestin numero oli "69" ..... XD

Vierailija
73/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä! Glogiä saa monenlaista eri versiota, siitä vähän laadukkaampaa niin saa sen pullonkin :D

Vierailija
74/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, tämän viestin numero oli "69" ..... XD

Hyvin huomioitu. Hauska sattuma.

Vierailija
75/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalleni laittaisin kalastusjuttuja. Vieheitä, siimaa, koukkuja, täkyjä...

Vierailija
76/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajolupalappu ahteriisi

Vierailija
77/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikeaa keksiä 24 asiaa miehelle. Lapsille tuo olis helppo.

Vierailija
78/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi yksi paketti, jonka voisi ottaa jääkaapista? Sinne sisälle uusi iso kahvimuki ja sisälle "korvapuustikupin" ainekset ja ohjelappunen paistolämmöstä ja -ajasta? Tässä kopsattuna IL:n ohje:

Korvapuustimukikakku

2 rkl voita

2 rkl sokeria

¼ tl kanelia

4 rkl vehnäjauhoja

½ tl leivinjauhetta

1 keltuainen

¼ tl kardemummaa

1 rkl maitoa

raesokeria

1. Sulata 1 rkl voita noin 3 dl suuruisessa, mikroaaltouunin kestävässä mukissa.

2. Sekoita loput voista, 1 tl sokeria ja kaneli yhteen. Lisää muut aineet mukiin sulatetun voin kanssa. Sekoita tasaiseksi.

3. Lisää kanelivoi ja kääntele sekaisin, niin että kanelivoi jää sattumiksi taikinaan. Ripottele päälle raesokeria.

4. Kypsennä mikroaaltouunissa noin 60 sekuntia (riippuen mikrosi tehosta).

Vierailija
79/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen osui oikeaan. Erilaisia hupikumeja joka päivälle niin kalenterin antajakin saa hyvän mielen.

Vierailija
80/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sinne jokaiseen pussiin sun laskuja ja loppuihin tyhjiin pusseihin sun toiveita mitä haluat lahjaksi.