Nyt miehelle tee-se-itse joulukalenteri! Mitä sä hankkisit pussukoihin?
Siis auttakaa mua keksimään 24 kivaa juttua miehen kalenteriin. Siis laitan ne pieniin lahjapussukoihin, joista mies saa sit joka päivä avata yhden. Ei tarvi olla sikakallista eikä hienoa. Alkoholi ei käy kun mies ei sitä käytä, mutta muuten ehdottakaa mitä mieleen tulee! Mitä sä ostaisit omallesi?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Kalastusvälineitä jos semmoisesta tykkää?
Mielensä mukaisia pikkuherkkuja.
Tästä keksin: iso pipari joka koristeltu kauniisti!
Kondomi, ja sen yhteyteen jonkun kauniin ystävättäresi puhelinnumero. Ilahtuisi varmasti ;)
Otat sen kuvan teetät kahvimukin kuvalla valokuva liikkeessä ja ostat hyvää kahvia lattea tai valmiskahveja sille sekä oikean konjakkipullon . Sitten pitkät kalsarit ja kellon . Jotkut ostelee sukkia . Teet jouluna kunnollista paistia kastikkeella punaviinikastike . Monet juopot juo muualla tai huumeissa .
Vierailija kirjoitti:
-vasara
-nauloja
-talon pohjapiirros
-rahoitussuunnitelma
-ohjeet lainan hakemiseen pankista
-viinapullo
-jos on jo suuttunut, eropaperit allekirjoista vaille valmiina ja loppuja joulukalenterin sisältöjä ei tarvitsekaan enää miettiä(Sorry, oli ihan pakko. Mutta aina kun kuulen "tee-se-itse", alkaa päässä soimaan "vasara ja nauloja". Toivottavasti saat jotain ihan oikeasti kivoja ideoita muilta)
Hahah :D
Tästä keksin, että voisin laittaa yhteen kirjekuoren, jossa 100 euron seteli. Mies joskus tarvitsee käteistä ja mulla on ollut vuoden yksi satanen käyttämättä. Ehkä se voisi olla miniversio rahoitussuunnitelmasta..
ap
Ihan turhaa vaivaa, tekeekö miehesi sulle kalenterin? Niinpä. Lopettakaa se hössöttäminen ja pistäkää rahat itseenne.
N35
- Joku pikkupeli yhdessä pelattavaksi.
- Heijastin
- Kiva kangasmaski
- Hierontaöljy / liukuvoide
- Joulukoriste
- Koristeltu joulupipari
Pistäisin vähän mieshormonia niihin pussukoihin, kun ei taida ihan omasta takaa riittää.
Mandariini joulu kirjoitti:
Otat sen kuvan teetät kahvimukin kuvalla valokuva liikkeessä ja ostat hyvää kahvia lattea tai valmiskahveja sille sekä oikean konjakkipullon . Sitten pitkät kalsarit ja kellon . Jotkut ostelee sukkia . Teet jouluna kunnollista paistia kastikkeella punaviinikastike . Monet juopot juo muualla tai huumeissa .
Alku hyvä, mutta mies ei juo mitään. Paitsi ehkä kombuchaa tai jotain terveysjuomaa. Ehkä ostan pullollisen kombuchaa!
En osaa paistaa paistia saati tehdä kastiketta, mutta osaan paistaa kinkun! Joten se on tiedossa.
Kaljapullo 24 erilaista ja mies on varmasti onnellinen!
Meillä on yhteinen joulukalenteri eli mies täyttää parilliset ja minä parittomat päivät. Näin molemmat saa vuoropäivinä yllätyslahjan toiselta. (Eikä yhden tarvitse keksiä niin montaa lahjaa :D)
Aa, edellä todettiin ettei mies juo mitään. On siis tylsimys joten unohda koko kalenteri.
Joku hauska joulukoriste tai uusi jouluvalojuttu, jonka saa sit viritellä avattuaan paikalle?
Hierontaöljyä.. saunaan! Saunatarvikkeita!
Vierailija kirjoitti:
Ööö... "miehen joulukalenteri"? Minkä ikäinen mies sulla on? (Tai minkä ikäinen olet itse....)
Et ole kuullut aikuisten kalentereista, joissa on kosmetiikkaa ja seksileluja?
Jokaiseen pussiin 1 tölkki olutta.
Itse tehtyjä lahjakortteja ( hieronta, intiimi hetki...).
Voi jestas sentään, aikuiselle ihmiselle joulukalenteri! Ymmärrän jonkun suklaa/-kuvakalenterin, mutta että ihan pussukoihin pitäisi lahjat keksiä. Mielenkiinnosta, mitä hankitte sitten itse joululahjaksi?