Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt miehelle tee-se-itse joulukalenteri! Mitä sä hankkisit pussukoihin?

Vierailija
25.11.2020 |

Siis auttakaa mua keksimään 24 kivaa juttua miehen kalenteriin. Siis laitan ne pieniin lahjapussukoihin, joista mies saa sit joka päivä avata yhden. Ei tarvi olla sikakallista eikä hienoa. Alkoholi ei käy kun mies ei sitä käytä, mutta muuten ehdottakaa mitä mieleen tulee! Mitä sä ostaisit omallesi?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minikokoinen hajuvesi

Vierailija
2/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsui

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa, kun ei tunneta miestäsi, etkä kerro mistä pitää. Omani inhoaa kaikkea turhaa krääsää, niin pitäisi olla jotain syötävää tai juotavaa. Ei kai aikuisille oikein muuta viitsi?

Vierailija
4/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha sanoa, kun ei tunneta miestäsi, etkä kerro mistä pitää. Omani inhoaa kaikkea turhaa krääsää, niin pitäisi olla jotain syötävää tai juotavaa. Ei kai aikuisille oikein muuta viitsi?

Joo, ruokaehdotuksetkin käy! Keksin esim. suklaalevyn, jättipakkauksen purkkaa ensi vuodelle (vaatii sitten isomman pussinkin), tee/kahvijuttuja.. mutta mitä muuta?

Vierailija
5/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan ainakin näitä

- ekalle päivälle suklaakalenteri (ei mahdu pussukkaan mutta pussukassa on lappu missä kerrotaan mistä kalenteri löytyy)

- "leffalippu" eli korona-aikana kotileffailta johon hän saa valita leffan ja herkut

- itse tehdyt sukat

- suklaata/karkkia (useammallekin päivälle, mies on makean perään)

- parina päivänä arpa

- pähkinöitä

- likööriä

Mutta itsekin kaipaan lisää ideoita, joten jään seuraamaan!

Vierailija
6/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta vihreää teetä, matcha-pakkaus (teetä, juomapilli ja kuppi yms)

Vierailija
7/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin miettiä, mutta ajatukset palasi aina vaan siihen faktaan, etten koskaan tekisi miehelleni mitään kivaa yllärijoulukalenteria, koska olen vaan niin kyllästynyt olemaan se joka aina muistaa ja tekee, mutta jota ei koskaan muisteta mitenkään.

Vierailija
8/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku komea lasi tai muki, sen mukaan mistä tykkää. Esim. Ultima Thule -sarjasta snapsi/olutlasi, vesilasi tai joku muki, vaikka muumimukikin.

Vierailija
9/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinovillainen aluspaita tai tekninen aluspaita, jos vaikka tykkää juosta!

Vierailija
10/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... "miehen joulukalenteri"? Minkä ikäinen mies sulla on? (Tai minkä ikäinen olet itse....)

Vierailija
11/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisihan sieltä paljastua hieronta kortti. Eli lupaisin sinä iltana hieroa miehen hartiat huoella.

Tietty tuosta voi kehittää monta muutakin tuhmempaa versiota...

No itse asiassa luulen että oma mieheni tykkäisi eniten noista tuhmista korteista. Hän osaa kyllä hakea kaupasta karkkia/kahvia ym mitä haluaa. Mutta jotain soeciaalia parisuhteeseen...

Vierailija
12/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ekalle päivälle suklaakalenteri (ei mahdu pussukkaan mutta pussukassa on lappu missä kerrotaan mistä kalenteri löytyy)

- "leffalippu" eli korona-aikana kotileffailta johon hän saa valita leffan ja herkut

- itse tehdyt sukat

- parina päivänä arpa

- pähkinöitä

- likööriä

Eikö sun mies saa normaalisti valita leffaa ja herkkuja, kun pitää erikseen antaa siihen lahjakortti?

Vierailija
13/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin miettiä, mutta ajatukset palasi aina vaan siihen faktaan, etten koskaan tekisi miehelleni mitään kivaa yllärijoulukalenteria, koska olen vaan niin kyllästynyt olemaan se joka aina muistaa ja tekee, mutta jota ei koskaan muisteta mitenkään.

Silloin sinun kannattaa mennä pois tästä ja lakata miinustamasta muiden onnellisia viestejä.

Vierailija
14/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö... "miehen joulukalenteri"? Minkä ikäinen mies sulla on? (Tai minkä ikäinen olet itse....)

Olemme vähän yli viisikymppisiä. Sain innoituksen Jodelista, kun siellä oli joku jo pussittanut omansa miehelle :)

Vierailija
15/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti urheilukauppaan voisi olla kiva!

Vierailija
16/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hieno puukko tai sellainen monitoimiveitsi.

Vierailija
17/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastusvälineitä jos semmoisesta tykkää?

Mielensä mukaisia pikkuherkkuja.

Vierailija
18/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- itse tehdyt sukat

- parina päivänä arpa

- pähkinöitä

- likööriä

Eikö sun mies saa normaalisti valita leffaa ja herkkuja, kun pitää erikseen antaa siihen lahjakortti?

Tottakai saa. Nyt oli kuitenkin puhe yhdessä katsottavasta leffasta. Eli kompromissin sijaan hän saa vapaasti valita. Yleensä katsos yhdessä katsottavat leffat myös valitaan yhdessä, ainakin meillä. Yksin saa katsoa ihan mitä haluaa.

Vierailija
19/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasva. Kaikki miehet tarvitsee huulirasvaa.

Vierailija
20/95 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vasara

-nauloja

-talon pohjapiirros

-rahoitussuunnitelma

-ohjeet lainan hakemiseen pankista

-viinapullo

-jos on jo suuttunut, eropaperit allekirjoista vaille valmiina ja loppuja joulukalenterin sisältöjä ei tarvitsekaan enää miettiä

(Sorry, oli ihan pakko. Mutta aina kun kuulen "tee-se-itse", alkaa päässä soimaan "vasara ja nauloja". Toivottavasti saat jotain ihan oikeasti kivoja ideoita muilta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme