Vinkkejä miehille kuinka löytää tie naisen sydämeen.
Ihan ensimmäisenä, ole kiinnostunut naisesta, hänen sanomisistaan ja mitä hänelle kuuluu. Pyri vastavuoroiseen kontaktiin.
Helpointa olisi, että jo teini-ikäisenä hengaisit porukassa, jossa on myös naisia, jos tätä ei tapahtunut, niin ala nyt hengata naisten kanssa. Mitä enemmän tunnet ja tajuat naisia, sitä normaalimmin heidän seurassaan käyttäydyt ja hekin pitävät sinua hyvänä tyyppinä. Oletteko muka kuullut miehestä, joka hengasi naisten seurassa, muttei koskaan onnistunut naista löytämään? Niimpä.
Seuraava vinkki tulee jo vähän kokeneemmille, jotka nimenomaan yrittävät iskeä naista baarissa. Kun löydät hyvän tyypin, tiedustele ensin varovasti millä mielin nainen on liikkeellä. Kun hänestä saa sinkkuvibat, jotka ovat etsimässä säpinää yöhön, niin tärkeintä on luoda illuusio, että olet valinnut juuri hänet kaikista baarin naisista. Naiset tykkäävät tuntea olevansa erityinen miehen silmissä, vaikka se olisi vain yhden yön illuusio.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen ei kuitenkaan kannata heittäytyä mielisteleväksi vässykäksi, joka on jatkuvasti ylistelemässä kyselemässä naisen asioista ja nainenhan vaikuttaa tästä tietenkin hyvin mielissään olevalta ja kiinnostuneelta vässykkämiehen näkökulmasta. Harvoin vaan jos koskaan on nainen kuitenkaan vastavuoroisesti miehen asioista kiinnostunut ja paistattelee vaan siinä omassa huomiokeilassaan simpin madellessa jaloissa. Tähän sortuu moni kokemattomampi mies, eikä tajua että nainen käyttää vaan hyväkseen.
Ei tietenkään mielistelevä vässykkä herätä kiinnostusta, mutta paksunnettu kohta osoittaa ettei kirjoittaja taida tuntea ainuttakaan naista, tai ehkä edes äitinsä.
Kyllä tuo paksunnettu kohta pitää valitettavan usein paikkansa etenkin deittimarkkinoilla. Se itseään jumalan lahjana maailmalle pitävä nainen ei osoita minkäänlaista kiinnostusta muihin, hänestä on vain kivaa istua valokeilallassa kun miehet tykittelee kysymyksiä. Niihin kysymyksiinkin vastaillaan mahdollisimman kuivasti ja lyhyesti jotta keskustelun saisi tapettua mahdollisimman tehokkaasti. "Paras" mies on se joka jaksaa tästä huolimattaa tykittää oikeat kysymykset ja jolla on talous kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten neuvot ovat tunnetusti surkeita eikä tämä sinun kirjoitus ollut mikään poikkeus :D
Nämä neuvosi voi oikeastaan kääntää täysin ympäri, kannattaa tehdä ihan päinvastoin mitä neuvot..
Niin, taas nainen neuvomassa miten mies pääsee "ihanaksi ystäväksi". Se vaan ei ketään kiinnosta.
Pimppua sieltä baarista haetaan eikä tietä sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kaksisuuntainen tie ja neuvosi koskevat yhtälailla naisia. Ellei nainen osoite kiinnostuksenmerkkejä ei minua kiinnosta häneen tutustua.
Onko sinussa jotain kiinnostavaa? Ja ei, videopeli- ja aikuisviihdekokokelmasi ei ole kiinnostava.
Urheilua harrastava, kokkaava, leffoista tykkäävä ja museokorttia ahkerasti käyttävä kahden alakoululaisen vuoroviikkoisä kyseessä. Luulisi jotain yhteisiä kiinnostuksia muiden ihmisten kanssa löytyvän vai?
Kuulostat täysin keskiverrolta ja lapset vielä miinusta. Eli siis miksi kiinnostuisin sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin kaksisuuntainen tie ja neuvosi koskevat yhtälailla naisia. Ellei nainen osoite kiinnostuksenmerkkejä ei minua kiinnosta häneen tutustua.
Onko sinussa jotain kiinnostavaa? Ja ei, videopeli- ja aikuisviihdekokokelmasi ei ole kiinnostava.
Urheilua harrastava, kokkaava, leffoista tykkäävä ja museokorttia ahkerasti käyttävä kahden alakoululaisen vuoroviikkoisä kyseessä. Luulisi jotain yhteisiä kiinnostuksia muiden ihmisten kanssa löytyvän vai?
Kuulostat täysin keskiverrolta ja lapset vielä miinusta. Eli siis miksi kiinnostuisin sinusta?
Ja itse olet reippaasti keskiverron yläpuolella koska...?
t. ohis
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi palvoa vulvaa?
Jotta maailmankaikkeudessa säilyisi se ainoa orgaaninen elämänmuoto, joka pystyy reflektoimaan omaa olemistaan sen osana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten neuvot ovat tunnetusti surkeita eikä tämä sinun kirjoitus ollut mikään poikkeus :D
Nämä neuvosi voi oikeastaan kääntää täysin ympäri, kannattaa tehdä ihan päinvastoin mitä neuvot..
Niin, taas nainen neuvomassa miten mies pääsee "ihanaksi ystäväksi". Se vaan ei ketään kiinnosta.
Se mahtava tunne, kun on naisen kanssa vaihdeltu sydänhymiöitä ja vihjailevia kuvia, lopulta paljastuukin että ollaan oltu vaan hyviä ystäviä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itse olet reippaasti keskiverron yläpuolella koska...?
t. ohis
Monestakin syystä, mutta täällä oltiin puhumassa siitä, miten miehet voisivat saada naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselta kysyy vaikka tinderissä, että mitä teit tänään niin ei saa vastausta
Kylmä totuus on se, että sillä ei ole merkitystä mitä kysyt naiselta vaan minkälainen olet.
Jos olet mallinaamainen +185cm statusmies niin voit kysyä vaikka suoraan seksiä ja onnistumistodennäköisyys on parempi kuin tavismiehellä joka tekee yksilöllisen huomaavaisen aloituksen parisuhdemielessä.
Tuo pätee huomattavasti paremmin toisin päin.
Jos olet missinaamainen 160-175cm jännänainen niin voit kysyä vaikka suoraan seksiä (ja vaikka rahaakin) ja onnistumistodennäköisyys on parempi kuin tavisnaisella joka tekee yksilöllisen huomaavaisen aloituksen parisuhdemielessä.
Tottakai on koska siellä baarissa miehiä kiinnostaa paljon enemmän se suora seksi kuin parisuhteiden aloittaminen.
Juu, ehkä miehiä kiinnostaa useammin suora seksi kuin naisia. Toisaalta miehiä kiinnostaa parisuhteiden aloittaminen ihan yhtä paljon kuin naisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä kiinnostuisin sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiselta kysyy vaikka tinderissä, että mitä teit tänään niin ei saa vastausta
Kylmä totuus on se, että sillä ei ole merkitystä mitä kysyt naiselta vaan minkälainen olet.
Jos olet mallinaamainen +185cm statusmies niin voit kysyä vaikka suoraan seksiä ja onnistumistodennäköisyys on parempi kuin tavismiehellä joka tekee yksilöllisen huomaavaisen aloituksen parisuhdemielessä.
Jos olet missinaamainen 160-175cm jännänainen niin voit kysyä vaikka suoraan seksiä (ja vaikka rahaakin) ja onnistumistodennäköisyys on parempi kuin tavisnaisella joka tekee yksilöllisen huomaavaisen aloituksen parisuhdemielessä.
Tämä ja lisään vielä, että parhaat mahdollisuudet miesten suhteen on niillä siroilla, alle 160 cm pitkillä naisilla, jotka ovat lapsenomaisia. Kun nainen on pienikokoinen, ei haittaa, vaikka kasvot eivät olisi missitasoa. Kyllä oon huomannut tämän, kun mua 170 cm pitkää naista on sanottu pitkäksi. Pienet naiset miellyttävät miesten enemmistöä. Eipä silti, kyllä mullakin oli nuorempana jossain määrin vientiä. Nyt on kertynyt sen verran negatiivista kokemusta miehistä, että pitäkööt tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mahtava tunne, kun on naisen kanssa vaihdeltu sydänhymiöitä ja vihjailevia kuvia, lopulta paljastuukin että ollaan oltu vaan hyviä ystäviä koko ajan.
Sanopas muuta. Itse olen miehenä aina halunnut parisuhteen (vaikka naisten yleisin väite on aina että miehet haluavat vain seksiä) silti saan aina kaveripakit jos olen kiinnostunut naisesta. Kerran sain kaveripakit jopa seksin jälkeen..
Miten tämä yhtälö voi olla mahdollinen, että naiset valittaa jatkuvasti, että miehet haluavat vain seksiä ja itse en kuitenkaan kelpaa parisuhteeseen vaikka en halua vain seksiä..?
Vierailija kirjoitti:
Monestakin syystä, mutta täällä oltiin puhumassa siitä, miten miehet voisivat saada naisia.
Joku nainen, joka tykkää myös käydä museoissa voi tykätä seurastani. Se, ettei kaikki naiset tykkää museoista ja/tai seurastani ei tarkoita etteikö joku voisi tykätä. Jonkun kanssa minulla voi olla yhteisiä urheilullisia harrastuksia, jolloin voimme taas viihtyä yhdessä. Jonkun kanssa wine&dine-kokkailut voi olla se yhteinen juttu mink' kautta toisen seurassa tulee oltua. Aiemmin naisen kanssa yhteinen juttu oli amerikkalaisen jalkapallon katsominen. Yhdessä katsoimme pelejä ja jossain vaiheessa tajusin ihastuneeni. Onneksi tunne oli molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja lisään vielä, että parhaat mahdollisuudet miesten suhteen on niillä siroilla, alle 160 cm pitkillä naisilla, jotka ovat lapsenomaisia. Kun nainen on pienikokoinen, ei haittaa, vaikka kasvot eivät olisi missitasoa. Kyllä oon huomannut tämän, kun mua 170 cm pitkää naista on sanottu pitkäksi. Pienet naiset miellyttävät miesten enemmistöä. Eipä silti, kyllä mullakin oli nuorempana jossain määrin vientiä. Nyt on kertynyt sen verran negatiivista kokemusta miehistä, että pitäkööt tunkkinsa.
Olet täysin harhainen. 170cm on ihannepituus naiselle.
t. 178cm mies
Ei mitään järkeä tehdä yksinkertaisesta asiasta noin vaikeaa. Olisi naisten syytä tarkastaa asennettaan. Kyllä se paneminen pillussakin hyvältä tuntuu. Ihan ilman mitään ylimääräisiä hippasleikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
friend-zonea pukkaa! : (
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä tehdä yksinkertaisesta asiasta noin vaikeaa. Olisi naisten syytä tarkastaa asennettaan. Kyllä se paneminen pillussakin hyvältä tuntuu. Ihan ilman mitään ylimääräisiä hippasleikkejä.
Kuule naisena koen asian näin
- miehet odottavat että naisen tulee meikata itsensä hyvännäköiseksi (mutta niin luonnollisesti että näyttää kun ei olisi meikkiä)
- miehet odottavat että nainen urheilee ja muuten huolehtii että on normaalipainoinen tai mielummin alipainoinen
- miehet odottaa että nainen sheivaa vaikka seurauksena olisi hiivatulehduksia ja kutiavaa sänkeä
- naisten tulee laskea tavoitteitaan ja suostua seksiin jos joku sitä esittää (ihan sama minkälainen mies ja sama miten)
- seksissä naisten tulee olla aktiivisia ja huolehtia sekä miehen nautinnosta että omastaan (jos nyt haluavat nauttia)
- miehet odottavat että nainen hoitaa ehkäisyn, ja nainen tekee abortin jos sattuu vahinko, tai ainakin hoitavat ehkäisyn niin että miehelle ei tule siitä kustannuksia ennen tai jälkeen sänkyyn päätymisen. Ja jos tulisi vauva niin naisen tulee elättää se yksin koska mies ei halua maksaa lapsensa elatuksesta senttiäkään.
Ja sitten ne miehet kehtaavat vielä ihmetellä miksi naiset eivät ole innolla antamassa heille? Ei kait kukaan hullu noilla ehdoilla lähde miehiä mielyttämään. Koettakaa miehet ymmärtää että maailmassa on muutakin kuin teidän muna ja teidän nautinto.
Ja joo ei kaikki miehet ole todellakaan sikoja. Mutta liian iso porukka on. Ja koettavat vielä painostaa naisia hyväksymään sen koska eivät halua itse nähdä mitään vaivaa suhteen tai seksin eteen. Ja sitten itketään keskustelupalstoilla kuinka nirsoja naiset on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopas muuta. Itse olen miehenä aina halunnut parisuhteen (vaikka naisten yleisin väite on aina että miehet haluavat vain seksiä) silti saan aina kaveripakit jos olen kiinnostunut naisesta. Kerran sain kaveripakit jopa seksin jälkeen..
Miten tämä yhtälö voi olla mahdollinen, että naiset valittaa jatkuvasti, että miehet haluavat vain seksiä ja itse en kuitenkaan kelpaa parisuhteeseen vaikka en halua vain seksiä..?
Ihan samalla tavalla ne naisetkin haluaa panna, jos ei heti niin vähintään hetken päästä jos mies jollain tavalla sytyttää. Ellei romanttisesti kiinnostunut mies siinä vaiheessa ole vielä valmis panemaan naista, nainen toteaa että mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut hänestä ja joutaa kaverisektorille. Mikä on tässä deittailussa huomattavasti muuttunut entisajoista, monelle nykynaiselle se paneminen on ensimmäisiä juttuja mitä pitää tehdä, että näkee tuleeko suhteesta mitään. Sinä et varmaan ole sitten ollut hyvä panomies.
Vierailija kirjoitti:
Tuota. Naiset nimenomaan tarvitsevat ylimääräisiä hippasleikkejä (kiihottumista) siihen, että se tuntuisi hyvältä. Muutoin se saattaa tuntua erittäin pahalta ja jopa kivuliaalta. Nainen tarvitsee viettelyä kiihottuakseen.
Kyllä aika monikin heikkoitsetuntoinen nainen kiinnostuu tuollaisesta huomiosta ja mielistelystä, muttei se tarkoita että nainen olisi oikeasti miehestä kiinnostunut. Nainen nauttii vain siitä tunteesta, kun on jonkun huomion keskipisteenä.