Jos miehesi kirjoittelee facessa, toiselle
naiselle. Oletteko koskaan ottaneet yhteyttä tohon naiseen ja käskeneet jättää miehenne rauhaan?
Kommentit (50)
Minä aloittaja en voi muuta kuin nauraa täällä, jos kysyn jotakin niin asiasta vedetään pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Missä edes luki että minulla on miestä? Tai että juuri minun mieheni kirjoittelee jollekin, jos hän on olemassa.
Kysyin että jos miehesi, siis sinun miehesi! Ei minun mieheni
Olisiko aika opetella vain vastaamaan kysymyksiin, eikä hyökätä kysyvän ihmisen kimppuun tai olla vain hiljaa jos ei ymmärrä kysymystä.
Eiköstä jookosta, kultamurut
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:14"]
Minä aloittaja en voi muuta kuin nauraa täällä, jos kysyn jotakin niin asiasta vedetään pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Missä edes luki että minulla on miestä? Tai että juuri minun mieheni kirjoittelee jollekin, jos hän on olemassa.
Olisiko aika opetella vain vastaamaan kysymyksiin, eikä hyökätä kysyvän ihmisen kimppuun tai olla vain hiljaa jos ei ymmärrä kysymystä.
[/quote]
Oi, kun sinä olet suloinen! Suukkoja!
Valotus kysymykseen, Olimme firman porukalla viettämässä lomaa ja siellä kuulin että lähes jokainen sinkkunainen oli saanut haukkumaviestejä joltain miespuolisen ystävän vaimolta. Vaimot syyttivät lirkuttelusta varatun miehen kanssa ja käskivät jättää miehen rauhaan.
Onneksi täällä olikin yhtä lukuun ottamatta, todella itsetuntoisia naisia.
Ja muuten monikin pienten lasten isä tykkää kirjoitella, kuinka vaimoa ei seksi huvita ja olisi kiva pitää vähän kivaa
[/quote]
No minun mieheni saa ihan rauhassa kirjoitella kenelle haluaa. Mistä minä edes tiedän, kenelle hän kirjoittelee? Miehellä, niin kuin mullakin, pätee kirjesalaisuus eikä me toistemme face-tileihin päästä käsiksi.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:20"]
Valotus kysymykseen, Olimme firman porukalla viettämässä lomaa ja siellä kuulin että lähes jokainen sinkkunainen oli saanut haukkumaviestejä joltain miespuolisen ystävän vaimolta. Vaimot syyttivät lirkuttelusta varatun miehen kanssa ja käskivät jättää miehen rauhaan.
Onneksi täällä olikin yhtä lukuun ottamatta, todella itsetuntoisia naisia.
Ja muuten monikin pienten lasten isä tykkää kirjoitella, kuinka vaimoa ei seksi huvita ja olisi kiva pitää vähän kivaa
[/quote]
ok
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:18"]
[/quote]
Oi, kun sinä olet suloinen! Suukkoja!
[/quote]
KissKiss xoxoxox
Mä en tiedä, kenen kanssa mun mies mahdollisesti viestittelee facessa (jos tarkoitetaan yksityisviestejä), koska en tiedä hänen salasanaansa enkä pysty asiaa seuraamaan. Julkisesti ei ole siellä mitään asiatonta tai minua ärsyttävää tai hermostuttavaa kommentoinut.
Jos on pettääkseen tai haluaa viestitellä jotain, joka ei kestä minun silmiäni, niin voinee tehdä sen muutenkin kuin facessa ja en pysty valvomaan häntä 24/7. Olen asian hyväksynyt ja luotan häneen.
Mies oli jättänyt Facensa auki, niin kävin blokkaamassa tämän yhden pimatsun. Eli poistin hänet miehen kavereista, ja laitoin asetukset niin ettei hän pysty olemaan mieheeni yhteydessä Facen kautta. :DD
Pakko sanoa vielä, että mun mies on sen verran fiksu, että jos haluaisi pettää mua tai flirttailla naisten kanssa niin, että ei jää kiinni, niin ei tekisi sitä jossain facessa kaikkien kavereiden ja sukulaisten nähden, vaan jossain ihan muualla ja muulla tavoin.
t.23
No en todellakaan, olisihan se jo noloa. Kerran on mies jutellut paljon jollekkin naiselle ja silloin olen mieheltä kysellyt että kuka hän on ja mistä tuntee, mutta me nyt yleensä muutenkin jaamme kaikki tälläiset asiat. Muuten en kyllä puutu.
No mies poistaisi hyvin nopeasti kaverilistaltaan mikäli moista huomaisin. Suhteen alussa kyllä molemmat poisteltiin fb just tollasia turhia virityksiä.
Mutta ei kai kukaan aikuinen, puolisoaan kunnioittava tuollaisia turhia pikkuflirttejä edes kirjoittaisi.
Sinunlaisia oon joutunu valitettavasti kohtaamaan, ap.
Haluan vaan sanoa yhden asian. Jos se mies on yhdessä SUN kanssa, niin eikö sun pitäis pystyä luottamaan siihen ja hänen suhun, joten miks sun täytyis juosta tuntemattomien ämmien perässä ja pyytää jättämään miehesi rauhaan? :D nauran tollasille. Koska se on niin vainoharhaista touhua.
Ja mikään huulenkaan heitto ei pettämistä ole, tietääkseni, ellei ne jutut ole selviä seksi kirjoitteluja sitten.
Ikinä en rupeis tuollasen ukonkaan kanssa parisuhteeseen, kun tuntuu et se täydellisesti sotkis mun elämän. Mä en tykkää siitä et mua määrätään ja en saa itse päättää kenen kaveri oon, SUKUPUOLESTA riippumatta. Oma tietynlainen vapaushan tuossa menee, mikä pitäis saada olla vaikka on parisuhteessa. Mulle tulis olo kun mä olisin joku lapsi jolle äiti tulee silleen et " ei, nyt sä oot syöny tätä tikkaria tänään jo tarpeeksi. mä otan tän nyt sulta pois " tietääkseni oon eläny sen vaiheen jo elämässäni pois ja mun pitäis nyt olla kahden aikuisen ihmisen tasavertoisessa parisuhteessa.
Moni mies vaan joutuu alistumaan tollasten akkojen perseilylle ja käy kyllä niitä miehiä sääliksi.
Sitten jos miehellä on ollu taipumusta pettämiseen. Niin kannattaa kyllä erota, jos tilanne on tuo että joutuu kyttäilemään sen miehen tekemisiä. Ei sellasta kuulu olla aikuinen tasavertainen parisuhde. Vaikka oliskin lapsia!. Koska jos miehen luonne on sellanen et on taipumusta sellaseen, niin sä saat iät ja ajat juosta sen perässä sitten... eikä sekään oo oikeen.
Itse miehenä olen kyllä vaimon muiden sukulaisten kanssa laittanut listalle jotka näkee vain osan fb tapahtumistani ja ystävistäni.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:14"]
Itse miehenä olen kyllä vaimon muiden sukulaisten kanssa laittanut listalle jotka näkee vain osan fb tapahtumistani ja ystävistäni.
[/quote]
Miksi? Ja ok jos tekee samoin?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:31"]
Mies oli jättänyt Facensa auki, niin kävin blokkaamassa tämän yhden pimatsun. Eli poistin hänet miehen kavereista, ja laitoin asetukset niin ettei hän pysty olemaan mieheeni yhteydessä Facen kautta. :DD
[/quote] Äh, että viitsittekin :(
No en todellakaan. Jos jotain epäilyttävää he kirjottelisivat, niin ensimmäisenä kyllä keskustelisin mieheni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:14"]
[/quote]
Miksi? Ja ok jos tekee samoin?
[/quote]
En itse asiassa tiedä miksi ja mistäs tiedän vaikka olisinkin moisella listalla itse
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:03"]
Sinunlaisia oon joutunu valitettavasti kohtaamaan, ap.
Haluan vaan sanoa yhden asian. Jos se mies on yhdessä SUN kanssa, niin eikö sun pitäis pystyä luottamaan siihen ja hänen suhun, joten miks sun täytyis juosta tuntemattomien ämmien perässä ja pyytää jättämään miehesi rauhaan? :D nauran tollasille. Koska se on niin vainoharhaista touhua.
Ja mikään huulenkaan heitto ei pettämistä ole, tietääkseni, ellei ne jutut ole selviä seksi kirjoitteluja sitten.
Ikinä en rupeis tuollasen ukonkaan kanssa parisuhteeseen, kun tuntuu et se täydellisesti sotkis mun elämän. Mä en tykkää siitä et mua määrätään ja en saa itse päättää kenen kaveri oon, SUKUPUOLESTA riippumatta. Oma tietynlainen vapaushan tuossa menee, mikä pitäis saada olla vaikka on parisuhteessa. Mulle tulis olo kun mä olisin joku lapsi jolle äiti tulee silleen et " ei, nyt sä oot syöny tätä tikkaria tänään jo tarpeeksi. mä otan tän nyt sulta pois " tietääkseni oon eläny sen vaiheen jo elämässäni pois ja mun pitäis nyt olla kahden aikuisen ihmisen tasavertoisessa parisuhteessa.
Moni mies vaan joutuu alistumaan tollasten akkojen perseilylle ja käy kyllä niitä miehiä sääliksi.
Sitten jos miehellä on ollu taipumusta pettämiseen. Niin kannattaa kyllä erota, jos tilanne on tuo että joutuu kyttäilemään sen miehen tekemisiä. Ei sellasta kuulu olla aikuinen tasavertainen parisuhde. Vaikka oliskin lapsia!. Koska jos miehen luonne on sellanen et on taipumusta sellaseen, niin sä saat iät ja ajat juosta sen perässä sitten... eikä sekään oo oikeen.
[/quote]
Eiköstä jookosta, kultamuru
Valitettavasti minä en ole kohdannut sinunlaisia, kuin netissä. Irl jos kohtaisin luulisin että sinulle tulisi kiire poistua takavasemalle. Minä sanon vain ihmisille kasvokkain mitä ajattelen kenestäkin, joten tervetuloa juttelemaan kasvotusten, jos uskallat
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 14:49"]
Joopa joo. Etsippä ihan huviksesi tietoa, miten itsetuntoaan voi kehittää.
[/quote]
Missä luki että minä olen kirjoittamassa jollekin? Aika outoa tuo ajatuksen kulku sinulla kultapien! Yhdestä kysymyksestä vedät aika hassuja johtopäätöksiä. Nauraa täällä sinulle ihan solmussa
[/quote]
Kur kur. <3