Jos miehesi kirjoittelee facessa, toiselle
naiselle. Oletteko koskaan ottaneet yhteyttä tohon naiseen ja käskeneet jättää miehenne rauhaan?
Kommentit (50)
Ei kyllä tulis mieleenkään yrittää sanella, kenelle mieheni saa jutella. Vielä vähemmän lähtisin nolaamaan itseäni riehumalla jollekin tuntemattomalle.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:03"]
Sinunlaisia oon joutunu valitettavasti kohtaamaan, ap.
Haluan vaan sanoa yhden asian. Jos se mies on yhdessä SUN kanssa, niin eikö sun pitäis pystyä luottamaan siihen ja hänen suhun, joten miks sun täytyis juosta tuntemattomien ämmien perässä ja pyytää jättämään miehesi rauhaan? :D nauran tollasille. Koska se on niin vainoharhaista touhua.
Ja mikään huulenkaan heitto ei pettämistä ole, tietääkseni, ellei ne jutut ole selviä seksi kirjoitteluja sitten.
Ikinä en rupeis tuollasen ukonkaan kanssa parisuhteeseen, kun tuntuu et se täydellisesti sotkis mun elämän. Mä en tykkää siitä et mua määrätään ja en saa itse päättää kenen kaveri oon, SUKUPUOLESTA riippumatta. Oma tietynlainen vapaushan tuossa menee, mikä pitäis saada olla vaikka on parisuhteessa. Mulle tulis olo kun mä olisin joku lapsi jolle äiti tulee silleen et " ei, nyt sä oot syöny tätä tikkaria tänään jo tarpeeksi. mä otan tän nyt sulta pois " tietääkseni oon eläny sen vaiheen jo elämässäni pois ja mun pitäis nyt olla kahden aikuisen ihmisen tasavertoisessa parisuhteessa.
Moni mies vaan joutuu alistumaan tollasten akkojen perseilylle ja käy kyllä niitä miehiä sääliksi.
Sitten jos miehellä on ollu taipumusta pettämiseen. Niin kannattaa kyllä erota, jos tilanne on tuo että joutuu kyttäilemään sen miehen tekemisiä. Ei sellasta kuulu olla aikuinen tasavertainen parisuhde. Vaikka oliskin lapsia!. Koska jos miehen luonne on sellanen et on taipumusta sellaseen, niin sä saat iät ja ajat juosta sen perässä sitten... eikä sekään oo oikeen.
[/quote]
Hirvee ämmä oot aivan perse
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:38"]
Haluan vaan sanoa yhden asian. Jos se mies on yhdessä SUN kanssa, niin eikö sun pitäis pystyä luottamaan siihen ja hänen suhun, joten miks sun täytyis juosta tuntemattomien ämmien perässä ja pyytää jättämään miehesi rauhaan? :D nauran tollasille. Koska se on niin vainoharhaista touhua.
Ja mikään huulenkaan heitto ei pettämistä ole, tietääkseni, ellei ne jutut ole selviä seksi kirjoitteluja sitten.
Ikinä en rupeis tuollasen ukonkaan kanssa parisuhteeseen, kun tuntuu et se täydellisesti sotkis mun elämän. Mä en tykkää siitä et mua määrätään ja en saa itse päättää kenen kaveri oon, SUKUPUOLESTA riippumatta. Oma tietynlainen vapaushan tuossa menee, mikä pitäis saada olla vaikka on parisuhteessa. Mulle tulis olo kun mä olisin joku lapsi jolle äiti tulee silleen et " ei, nyt sä oot syöny tätä tikkaria tänään jo tarpeeksi. mä otan tän nyt sulta pois " tietääkseni oon eläny sen vaiheen jo elämässäni pois ja mun pitäis nyt olla kahden aikuisen ihmisen tasavertoisessa parisuhteessa.
Moni mies vaan joutuu alistumaan tollasten akkojen perseilylle ja käy kyllä niitä miehiä sääliksi.
Sitten jos miehellä on ollu taipumusta pettämiseen. Niin kannattaa kyllä erota, jos tilanne on tuo että joutuu kyttäilemään sen miehen tekemisiä. Ei sellasta kuulu olla aikuinen tasavertainen parisuhde. Vaikka oliskin lapsia!. Koska jos miehen luonne on sellanen et on taipumusta sellaseen, niin sä saat iät ja ajat juosta sen perässä sitten... eikä sekään oo oikeen.
[/quote]
Minä aloittaja en voi muuta kuin nauraa täällä, jos kysyn jotakin niin asiasta vedetään pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
Missä edes luki että minulla on miestä? Tai että juuri minun mieheni kirjoittelee jollekin, jos hän on olemassa.
Kysyin että jos miehesi, siis sinun miehesi! Ei minun mieheni
Olisiko aika opetella vain vastaamaan kysymyksiin, eikä hyökätä kysyvän ihmisen kimppuun tai olla vain hiljaa jos ei ymmärrä kysymystä.
Eiköstä jookosta, kultamuru
Valitettavasti minä en ole kohdannut sinunlaisia, kuin netissä. Irl jos kohtaisin luulisin että sinulle tulisi kiire poistua takavasemalle. Minä sanon vain ihmisille kasvokkain mitä ajattelen kenestäkin, joten tervetuloa juttelemaan kasvotusten, jos uskallat
[/quote]
Miksi minulla tulisi kiirre poistua takavasemmalle? :D
Lueppa oma viestisi, idiootti. Tottakai ihmiset olettaa, että sä puhut sun omasta miehestäs. Vedät nyt ihan samalla herneet nokkaasi, paitsi että minä en ole vetänyt edes herneitä, vastasin vain kun kysyttiin. Ja voin tullakin, kerta noin paljon vituttaa.
Laitatko paikan ja osoitteen? otanko terä-aseita mukaan varmuuden varalta? friikki.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:31"]Mies oli jättänyt Facensa auki, niin kävin blokkaamassa tämän yhden pimatsun. Eli poistin hänet miehen kavereista, ja laitoin asetukset niin ettei hän pysty olemaan mieheeni yhteydessä Facen kautta. :DD
<-- voi jumalauta miten lapsellinen tyyppi. :D
Vaikka mies olisi jättänyt Facen auki, sinulla ei ole mitään oikeutta mennä tutkimaan sitä. Olisit sulkenut sen, kuten hyvä tapa vaatii. Ei olisi ongelmia nyt. Sama jos miehesi lukisi päiväkirjaasi/katsoisi uniisi/ajatuksiisi... Ei mahda sude olla ihan vakaalla pohjalla teillä?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:01"]
[/quote]
Hirvee ämmä oot aivan perse
[/quote]
Taidat itsestäsi puhua nyt. :) kirpasi nyt niin pahasti.
Itse en menisi riehumaan tuntemattomalle muijjalle, puhuisin miehen kanssa. Ja aikuset ihmiset lopettakaa tuo haukkuminen lapsellista tommonen, ap on siinä oikeassa että ei aina tarvi tehdä johtopäätöksiä, hän vain kysyi. Ei ois tarvinu riitaa alottaa tollaisen takia.
Itse en menisi riehumaan tuntemattomalle muijjalle, puhuisin miehen kanssa. Ja aikuset ihmiset lopettakaa tuo haukkuminen lapsellista tommonen, ap on siinä oikeassa että ei aina tarvi tehdä johtopäätöksiä, hän vain kysyi. Ei ois tarvinu riitaa alottaa tollaisen takia.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 18:10"]
[/quote]
No minähän en riitaa aloittanut, minä vain vastasin? tämä ap rupesi sitten itse riehumaan. Edelleen kiinostaisi mitä nämä takavasemmalle ja jos uskallat jutut meinasivat. Joten jos ap tulet vastaamaan?
Mutta taisin siinä sittenkin olla oikeassa kun noin pahasti kolahti ja tuli myös todistettua millasia friikkejä nämä tälläiset tyypit ylipäätään on jotka tehtailevat tälläsiä alotuksia ja toimivat oikeassakin elämässä tällä tavalla. Ei heillä ole päässä kaikki kohdallaan, sietääkin varoa. Jotain mt tapauksia yms.
Ei terveellä ihmisellä olisi noin pahasti hermo kussut, hän olisi vain vastannut että väärässä olit. Ei koskenut minua tämä aloitus, muuten vaan kysyin.
Sen sijaan että rupeaa sönköttämään takavasemmalle ja jos uskallat juttujaan.
Joten mitenkäs se asia loppupeleissä olikaan..?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 15:31"]Mies oli jättänyt Facensa auki, niin kävin blokkaamassa tämän yhden pimatsun. Eli poistin hänet miehen kavereista, ja laitoin asetukset niin ettei hän pysty olemaan mieheeni yhteydessä Facen kautta. :DD
[/quote]
Jaa, vai niin.