Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Yliopistotutkinnon suorittamiseen ei tarvita kuin perslihaksia", eli siis mitä?

Vierailija
25.11.2020 |

Pitkäjänteisyyttä, tunnollisuutta, keskittymistä, motivaatiota. Pitää suorittaa paljon pakollisia ei-niin-mielenkiintoisia kokonaisuuksia. Eikä kukaan katso perään, sun pitää omatoimisesti hoitaa hommat. Ei mikään pikkujuttu mielestäni, kun noista selviää läpi, oli ala mikä tahansa. Kertoo ihmisen kyvyistä paljon.
Ei onnistuis siltäkään sukulaispojalta, joka makaa työtyömänä kotona ja 2 keskeytettyä ammattikoululinjaa takana.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis mitä?

Vierailija
2/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tajua, että avasit juuri sen mitä se tarkoittaa ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä pääsin läpi, vaikka mulla on ADHD ja mun arvosanat on ihan paskat. Myös mun ala on ihan paska. Oli ihan helvetin hieno saavutus valmistua paskaksi.

Vierailija
4/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin toi on ihan älytön väite. Ei mun perselihakset gradua kirjoita, pitää siinä käyttää aivojakin.

Vierailija
5/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tajua, että avasit juuri sen mitä se tarkoittaa ???

No shit Sherlock!

Vierailija
6/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä pääsin läpi, vaikka mulla on ADHD ja mun arvosanat on ihan paskat. Myös mun ala on ihan paska. Oli ihan helvetin hieno saavutus valmistua paskaksi.

Mikä ala?

Vierailija
7/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sanonta ehkä piti paikkansa sinä lyhyenä ajanjaksona 1990-luvulla, kun opinto-oikeus ja oikeus opintotukeen myönnettiin rajoittamattomina.

Vierailija
8/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaahan tarvitaan lannoittamiseen. Tärkeä asia sekin.

Vierailija
9/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja paljon muita taitoja tarvitaan. Ei voi kirjoittaa kuin ville 5v. tekstiä. Muistin ja älyn pitäisi olla aika teräviä tai vähintään normaaleja tai sitä parempia. Muuten tulee tiedonkäsittelyongelmia. Jos noi kaikki on kunnossa niin sitten pitää jaksaa hoitaa tehtävänsä.

Vierailija
10/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on KTM ja DI tutkinnosta.

DI puolella tarvitaan oikeasti älyä ja alasta riippuen, mensan jäsenyys on helppoa DI opintoihin nähden. Esim useampi sähköpuolen opettaja oli oikeasti mensan jäseniä.

KTM puolella suurin vaiva on lukemisen vaiva, artikkeleita ja kirjoja paljon. Samoin kirjoittamisen vaiva kun tekee kursseille tutkielmia. Mitään vääriä vastauksia ei oikein ole vaan kaikki pääsee läpi, kunhan vaivautuu lukemaan ja kirjoittamaan.

Vierailija
11/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen normaaliäly riittää. Joillakin aloilla hieman alhaisempikin.

Vierailija
12/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin toi on ihan älytön väite. Ei mun perselihakset gradua kirjoita, pitää siinä käyttää aivojakin.

On varmaan miesten keksimä väite. Nehän luulee, että aivot sijaitsee siellä alapäässä.

Vierailija
13/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä sukulaispojallasi ei siis ainakaan vielä ole niitä persslihaksia. Yksinkertaista.

Vierailija
14/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ala?

Liian tunnistettava avattavaksi. Mutta ei siis kuitenkaan sukupuolentutkimus... :D

Vierailija
15/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lukemisen ymmärtämiseen älyä tarvitaan.

Nuo heitot ovat tyhmiä, kertovat sanojansa tietämättömyydestä tai kateudesta (valitettavasti kateuskortti on välillä paikallaan).

Väheksyntä on tyypillinen puolustusmekanismi, arvon kieltäminen.

Vierailija
16/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän lukemisen ymmärtämiseen älyä tarvitaan.

Nuo heitot ovat tyhmiä, kertovat sanojansa tietämättömyydestä tai kateudesta (valitettavasti kateuskortti on välillä paikallaan).

Väheksyntä on tyypillinen puolustusmekanismi, arvon kieltäminen.

Ei ole väheksyntää vaan tarkoittaa,

että pitää lukea paljon.

Vierailija
17/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sillä sukulaispojallasi ei siis ainakaan vielä ole niitä persslihaksia. Yksinkertaista.

Äkkiä salille treenaamaan

Vierailija
18/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaahan tarvitaan lannoittamiseen. Tärkeä asia sekin.

Joo, mutta mun tavoite elämässä ei ollut olla paska, joten ei se paljon lohduta.

Vierailija
19/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu matematiikan opinnot ihan vaan pyllynposkilla hoidin.

Vierailija
20/24 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillekin sanoi suomen kielen apulaisprofessori ensimmäisellä luennolla ja se oli valitettavasti totta.