Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko joudutte auttamaan lukiolaista matikassa?

Vierailija
25.11.2020 |

Välillä tuntuu että joudun tekemään toisen työpäivän illalla kun pitää auttaa teiniä matikassa. Ei ilmeisesti oikein jaksa keskittyä 40 oppilaan hälisevässä ryhmässä tunnilla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Jokainen hoitakoon laudaturinsa itse.

Vierailija
2/5 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä matematiikka on jollekin lukiolaisessa kova juttu. Autan parhaani mukaan lapsiani pitkässä matematiikassa, fysiikassa ja kemiassa. Vaimo hoitaa kielet.

/yliopisto-ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ongelma että matikan arvosanasta on tullut niin tärkeä. Ei meidän lukiolainen edes halua millekään matemaattiselle alalle mutta pakko loistaa matikassa, ja päntätä se pitkänä, jotta saa opiskelupaikan.

Vierailija
4/5 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teette vain karhunpalveluksen jos lapsi ei itse voi oivaltaa asioita vaan aina vanhempi auttamassa. Vasta kun lapsi itse oppii sen ajatustavan miten ratkaista ongelmia, alkaa matematiikka sujua.

SItäpaitsi jos ei pärjää lukion matikassa, ei ansaitsekaan opiskelupaikkaa. Tällaisille on olemassa duunariammatit, älkää viekö oikeasti fiksujen opiskelijapaikkoja.

Vierailija
5/5 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teette vain karhunpalveluksen jos lapsi ei itse voi oivaltaa asioita vaan aina vanhempi auttamassa. Vasta kun lapsi itse oppii sen ajatustavan miten ratkaista ongelmia, alkaa matematiikka sujua.

SItäpaitsi jos ei pärjää lukion matikassa, ei ansaitsekaan opiskelupaikkaa. Tällaisille on olemassa duunariammatit, älkää viekö oikeasti fiksujen opiskelijapaikkoja.

No mihin sitten opettajiakaan tarvitaan jos pitäisi itsekseen vaan opetella?

Ja luuletko että kaikilla yliopisto-opiskelijoilla on pitkän matikan L?