Mies käskee tehdä abortin
Ollaan harrastettu seksiä ilman ehkäisyä ja olen sanonut tuhat kertaa että suuri mahdollisuus tulla raskaaksi, mies on sanonut että ei se mitään. Nyt sitten olen raskaana ja mies sanoi että suuri virhe, ei tässä näin pitänyt käydä ja et abortti pitää tehdä.
Että mua vituttaa toi ukko!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 10:18"]
Mies saa sanoa ihan mitä tykkää. Se on täysin irrelevanttia.
Kroppa on sinun, päätös on yksin sinun. Nyt on kuitenkin kysymys ihan oikeasta ihmisenalusta, ei mistään "huvittaisiko minua tänään" -jutusta.
Jos on noin luuseri mies niin heivaa se. Kovina aikoina olet kuitenkin yksin. Lapsensaannista päätät ihan itse.
[/quote]
Täytyy sanoa, että kyllä ovat naiset vastuuttomia nykyään. Lapsen maailman saattaminen ei ole mikään pieni asia. Siihen pitää olla sekä miehen että naisen halu ja suostumus.
Mitä AP ajatteli tehdä? Tehtailla yhteiskunnan tukiaisilla kasvatettavia äpärälapsia maailmaan, joilla ei ole isän tukea ja turvaa kasvaa tasapainoiseksi aikuiseksi. Ja te urpot täällä vielä kannustatte häntä siihen.
[/quote]
Totta kai, siihen on oikeus ja on täysin turhaa ajatella, mikä olisi järkevää. Tai mihin olisi varaa.
Oikeastaan mitään lapsen hankintaan ei tarvitse järkeä käyttää, päätökset tehdään tunnepohjalta. Ja sekös vasta on aivan helvetin surullista, raskausaika elvistellään pallomahan kanssa ja synnytyksen jälkeen vasta tajutaan, mitä tulikaan hankittua.
Älä ukkoo kuuntel, sano sä sille, et ottaa vaan vastuun teostaan, ilman ollaa menty