Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuessa haluaisi nauttia ensihuumasta mutta ex-kumppani säälittää

Vierailija
31.03.2014 |

Miten te toimitte ettei suhteen ainutlaatuiset ensihetket mene pilalle exän surun takia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea juttu. Piinaako exäsi sua, purkaako pahaa oloa sulle?

Mä oon samassa tilanteessa ollut.. Puhuin uudelle kumppanille rehellisesti, mikä harmitti. Samoin ystävien kanssa jaoin tunteitani. Exä löysi myös uuden pikaiseen, mikä helpotti heti.

Muista, että se on sun elämäsi. Sulla on lupa nauttia ja onnellinen!

Vierailija
2/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sun sen exän naaman edessä tarvii kuherrella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun täytyisi exälle onneasi hehkuttaa ?

Vierailija
4/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkuun säälitti exän surullisuus, mä kun päätin suhteen. Mutta sitten kun tämä alkoi mulle hehkuttaa uusia naisseikkailujaan oikein urakalla niin päätin, että ei munkaan tarvitse hienotunteinen olla. Noh, sitten kun kerroin, että nyt olen löytänyt ihanan miehen niin eikös exä sitten verisesti suuttunut. :P

Sun elämä, elät sitä ihan niin kuin haluat, exästä viis :)

Vierailija
5/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 10:12"]

Mua alkuun säälitti exän surullisuus, mä kun päätin suhteen. Mutta sitten kun tämä alkoi mulle hehkuttaa uusia naisseikkailujaan oikein urakalla niin päätin, että ei munkaan tarvitse hienotunteinen olla. Noh, sitten kun kerroin, että nyt olen löytänyt ihanan miehen niin eikös exä sitten verisesti suuttunut. :P

[/quote] Sinä päätit suhteen, joten sinun taholtasi uuden onnen hehkutus on tietenkin paljon törkeämpää kuin exäsi taholta. Sinuahan ei pitäisi hänen naisseikkailujensa mitenkään hetkauttaa, kun kerran päätit suhteen, joten miksi hän ei saisi niistä kertoa?

Vierailija
6/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä olla hienotunteinen ja varmaan oletkin... ja tuohon että puhumalla siitä selviää, puhut uudelle puolisolle ja ystäville.

Ja sitten vaan annat itsellesi luvan olla huumassa :) sä olet ansainnut sen ja se kannattaa kokea, se on yksi asia mistä ihminen oikeasti nauttii ja niitä ei välttämättä tule kovin montaa tilannetta vastaa. Anna siis tunteen viedä.

Itsekin saman kokenut juuri

Vierailija
7/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auta exääsi pääsemään eteenpäin, tue, kuuntele ja keskustele asiat rehellisesti niin kuin ne ovat. Jos jätät hänet täysin ulkopuoliseksi niin se vain pahentaa exäsi olotilaa.

Vierailija
8/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:35"]Auta exääsi pääsemään eteenpäin, tue, kuuntele ja keskustele asiat rehellisesti niin kuin ne ovat. Jos jätät hänet täysin ulkopuoliseksi niin se vain pahentaa exäsi olotilaa.

[/quote]

Jos jätät hänet täysin ulkopuoliseksi... ??

Mihin se pitäs matkaan ottaa, uuden kumppanin kanssa autoajelulle ja elokuviin, sohvalle istumaan lauantai-iltana saunan jälkeen ja syömään sipsiä? Tulisko sille sitten parempi mieli?

Exä on exä ja siihen löytyy yleensä hyvä syy, toki inhimillisyys pitää muistaa, muttei ole entisen naisen osa olla lohduttajana, kyllä aikuinen mies sellaisen etsii jostain muualta.

Vierailija
9/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 10:12"]

[/quote] Sinä päätit suhteen, joten sinun taholtasi uuden onnen hehkutus on tietenkin paljon törkeämpää kuin exäsi taholta. Sinuahan ei pitäisi hänen naisseikkailujensa mitenkään hetkauttaa, kun kerran päätit suhteen, joten miksi hän ei saisi niistä kertoa?

[/quote]

Ei mua hetkauttanutkaan. Kuitenkin tuo exä oli omalla vittumaisella käytöksellään ajanut meidät eroon, ja selvästi yritti vielä senkin jälkeen saada mulle ikävän olon. Enkä mä uutta miestä hänelle hehkuttanut, kunhan mainitsin, että nyt on uusi mukava mies, josta sitten veti herneen nokkaan :)

Vierailija
10/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka alapeukutatte viestiä 10, uskon, että ette alapeukuttaisi, jos tietäisitte minkälainen unelmamies tuo oli ;)

Vierailija
11/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä näkee facebookissa kaikki tapahtumat ja olisi ihanaa hehkuttaa uutta suhdetta, mutta kun säälii sitä toista? Ei viitsis laittaa pusukuvia sivulleen, vaikka muuten laittais. Miten toimitte facen kans?

Vierailija
12/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:43"]

Miten te toimitte ettei suhteen ainutlaatuiset ensihetket mene pilalle exän surun takia?

[/quote]Eikös se ole juuri noin vielä kaksin verroin jännempää kun pitää olla vähän muka salaa olla rakastunut...

Vierailija
13/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:05"]

Exä näkee facebookissa kaikki tapahtumat ja olisi ihanaa hehkuttaa uutta suhdetta, mutta kun säälii sitä toista? Ei viitsis laittaa pusukuvia sivulleen, vaikka muuten laittais. Miten toimitte facen kans?

[/quote]Ahaa, sä oot siis teini. No sieltä asetuksista saat rajattua ketä näkee sun päivityksiä. 

Vierailija
14/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu ei kestänyt eron aiheuttamaa tuskaa, yritti kaikkensa että nainen olisi ottanut hänet takaisin tai edes keskustellut asiat halki. Lopulta antoi periksi ja meni metsään ampumaan itsensä. Sen jälkeen tämä nainen masentui vuosiksi kun ei edes yrittänyt auttaa exäänsä mitenkään. Olen sitä mieltä että vaikka se alkuhuuma uuden kanssa on niin ihq ja ihanaa niin silti kannattaa jutella ja tukea exää jaksamaan. En ymmärrä miten jotkut voi niin kylmästi vaa "unohtaa" menneet ja olla niin itsekkäitä. Ihmisten tunteilla leikkiminen on vaarallista.

Vierailija
15/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:05"]

[/quote]

Heivaan exän facesta. Exä on exä ja jää pois kuvioista eron myötä.

Vierailija
16/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä, että se sun ex kaipaa sääliäsi? :D

Vierailija
17/17 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan jätin mieheni 6 vuoden seurustelun jälkeen koska tuntui ettei mitään yhteistä ollut, kasvoimme ns. Erillemme. Noh löysin suht. Nopsasti eron jälkeen uuden johon ihastuin.. Tai jopa rakastuin niin tulisesti ettei siinä exän ruikuttamiset jaksanu kiinnostaa. Uusi oli komeampi,rikkaampi ja muutenkin todellinen unelma.Muutama kk myöhemmin tajusin ettei tämä uusi niin täydellinen ollutkaan, vertailin mielessäni uutta exään ja tulin siihen lopputulokseen että totaalisen virheen tein kun jätin exäni. :( Mutta kaikki pitää aina kokea kantapään kautta, Se ruoho kun ei välttämättä ole aina vihreämpää aidan toisella puolella. Nyt olen yksin enkä edes kehtaa ruikuttaa exäni perään enään vaikka en muuta ajattele kuin häntä. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi