Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ammateissa voi ihan hyvin olla meikkaamaton

Vierailija
31.03.2014 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaisi kysyä ennemmin niin päin, että missä ammateissa on pakko meikata. Niitä on kuitenkin vähemmän.

Vierailija
2/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aamulla olin navetassa ilman meikkiä,

ei haitannut yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä jaksa meikata aamuvuoroon lähtiessä. -Sh

Vierailija
4/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ammateissa voi olla luonnonkaunis eli ilman meikkiä.

Vierailija
5/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittajat ovat olleet useimmiten tosi meikkaamattomia.

Vierailija
6/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan niin päin että missä mielestäni pitää olla meikattu, ainoa ammatti mikä tulee mieleen on meikkejä myyvä (tai niiden käyttöä opettava, tosin siihenkin kuuluu käsittääkseni se meikkien myyminen joko suoraan tai epäsuorasti).

Kaikissa muissa voi olla ilman meikkejä.

Vierailija
7/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan lääketehtaassa töissä. Siellä ei saanut meikata tai käyttää mitään koruja, vaikka olisi halunnutkin.

Vierailija
8/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän meikkejä myyvällä pitäisi olla meikit naamassa? Puhdas siisti meikkaamaton naama on usein paljon uskottavampi ja herättää luotettavuutta enemmän kuin meikattu. Myyjällä etenkin luotettavuutta herättävä ulkonäkö on tärkeää, joten voisin ostaa siltä meikkaamattomalta paljon paremmin kuin meikatulta.

Vierailija
9/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 08:55"]

Kaikissa ammateissa voi olla luonnonkaunis eli ilman meikkiä.

[/quote]

Eikös täällä ollut ketju jossa todettiin, että stockmannin (stadi) myyjillä on "meikkaus pakko"..

Vierailija
10/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompi vasta missä pitää meikata; tv-työssä naama ruudussa esiintyvät joutuvat yleensä poikkeuksetta meikattaviksi, kosmetiikkaa myyvät ja markkinoivat henkilöt meikkaavat.... ja mitä muuta, en keksi muita, joissa olisi työn kannalta merkityksellistä.

Vierailija
11/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis stockmannin meikkiosaston myyjillä oltava meikki.

Vierailija
12/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä valtion viraston konttorissa en  näe järkeä meikata... tosin olen luonnostaankin ihan kaunis joten miksi turhaa läästiä naamaan jotain pakkelia

Vierailija
13/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten aloitusten jälkeen on usein vähän epänormaali ja suorastaan friikki olo.

En meikkaa koskaan. Pitääkö mua ihmiset todellakin niin kummajaisena kuin tämä av antaa aina ymmärtää?

Vierailija
14/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:22"]

ja mitä muuta, en keksi muita, joissa olisi työn kannalta merkityksellistä.

[/quote]

Prostituoidut on usein niin elähtäneitä, että meikillä saa lisätuloja..M33

Vierailija
15/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen töihin joka aamu ilman meikkiä, mutta töissä on pakko meikata. Ei voi kieltäytyä. Olen näyttelijä.

Vierailija
16/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 08:55"]Kaikissa ammateissa voi olla luonnonkaunis eli ilman meikkiä.

[/quote]

Todella harva suomalainen on hyvännäköinen täysin ilman meikkiä, suurin osa aikas luotaantyöntäviä.

Vierailija
17/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja, lääkäri, myyjä, sihteeri, kirjanpitäjä, lastenhoitaja, lähihoitaja, sairaanhoitaja, bussikuski, taksikuski, maalari, ompelija, ohjelmoija, konsultti, pappi, kanttori, talouspäällikkö, lastentarhanopettaja, fysioterapeutti, parturi, kosmetologi, siivooja, pakkaaja, kunnanjohtaja, kaupunginjohtaja, henkilökohtainen avustaja....

Onhan noita.

Vierailija
18/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistotyössä media-alalla enkä meikkaa. Tapaan myös firman ulkopuolisia asiakkaita. Olen ollut myös kaupan kassalla enkä silloinkaan meikannut.

Harvan ammattitaito mitenkään paranee meikkaamisella. Oikeastaan päinvastoin minun silmääni paljon uskottavampi ja vakuuttavampi tyyppi on meikkaamaton, joka uskaltaa olla oma itsensä ja tekojensa takana juuri sen näköisenä kuin on, eikä yritä tehdä itselleen jotain toisenlaista ulkokuorta. meikkaamattomuus kuvastaa minulle monia sellaisia asioita, joita pidän viehättävinä piirteinä ja asioina. Esim. meikkaamattomasta henkilöstä tulee rehellisempi ja avoimempi fiilis, se kertoo tietynlaisesta itsevarmuudesta ja itsetyytyväisyydestä, rohkeudesta ja luonnollisuudesta. Siltä, ettei tarvitse peitellä itseään (ennenkaikkea henkisellä tasolla). Ja sellaisista henkilöistä minä pidän :)

Vierailija
19/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelija enkä meikkaa. Minusta ei oikeastaan ole ammattia, jossa pitäisi meikata. Ne Stockan kosmetiikkamyyjät olen itsekin pistänyt merkille, että kukaan ei kyllä ole meikitön! Että ehkä siinä sitten. 

Vierailija
20/31 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ammatteja/työtehtäviä, joissa vahva meikki syö uskottavuutta. Aiemmin mainituista esimerkiksi maatalouslomittaja, metsäkoneenkuljettaja ja muut sellaiset, joissa työtä tehdään (ulko)haalareissa. Vahvaa meikkiä ei kaipaa myöskään kotiavustajalta, diakonissalta, puhelinmyyjältä (jos ei siitä tässä haittaakaan voi olla).

Ehkä se herättäisi pikemminkin hilpeyttä kuin asianmukaista arvostusta, jos esimerkiksi metsätyönjohtaja, johtava maatalouslomittaja tai rakennustyömaan vastaava mestari ilmaantuisi työmaalle kovin tällättynä.

Ja kyllä, olen ihan riittävän hyvännäköinen ilman meikkiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan