Syöttekö kantapäitänne?
Veitsi käteen ja kantapäistä skalpeerataan nahka pois. Ja sitten nautitaan nahat sellaisenaan!
Tulee jalkoihin kevyt olo ja nahka maistuu tosi hyvältä.
Maistuis varmaan teillekin?
Kommentit (30)
Maistuu maistuu, varsinkin suihkun jälkeen, kun nahka on sopivan pehmeää.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:36"]Maistuu maistuu, varsinkin suihkun jälkeen, kun nahka on sopivan pehmeää.
[/quote]
Mun mielestä kantapään pitää olla kuiva. Silloin on kivan rapeaa. Voi jauhaa kauemmin.
En, syön mielummin varpaiden kynsiä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:42"]En, syön mielummin varpaiden kynsiä.
[/quote]
Kynnet on myös hyviä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:42"]
[/quote]
Mulla oli lapsuudessa kaveri, joka piti varpaankyntensä lyhyinä pureksimalla ne.
Mä taas nautin napanöyhdän imelästä mausta, ja kun on napa kaluttu, niin korvista voi kaivella kaikenlaista töhnää. Jälkkäriksi kaivellaan sieraimet, nam
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 00:42"]
[/quote]
Mulla oli lapsuudessa kaveri, joka piti varpaankyntensä lyhyinä pureksimalla ne.
[/quote]
Niin minäkin pureksin nuorena.
Miksi veitsellä? Mä ainakin tykkään jauhaa suoraan kantapäästä kuivunutta nahkaa. Tulee samalla venyteltyä. Etkö taivu? Noloo!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:28"]
Miksi veitsellä? Mä ainakin tykkään jauhaa suoraan kantapäästä kuivunutta nahkaa. Tulee samalla venyteltyä. Etkö taivu? Noloo!
[/quote]
Veitsellä saa leikattu tarkemmin. Ja isompia palasia.
En ole tunnustanut tätä koskaan kenellekään mutta en ole tarvinnut sormen kynsien lyhentämiseen koskaa leikkureita tai saksia. Olen kehittynyt niin taitavaksi kynsien pureskelijaksi että "leikkuujälkeä" ei erota kuin suurennuslasilla. Tosin mulla ei ole koskaan ollut pitkiä kynsiä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:44"]
En ole tunnustanut tätä koskaan kenellekään mutta en ole tarvinnut sormen kynsien lyhentämiseen koskaa leikkureita tai saksia. Olen kehittynyt niin taitavaksi kynsien pureskelijaksi että "leikkuujälkeä" ei erota kuin suurennuslasilla. Tosin mulla ei ole koskaan ollut pitkiä kynsiä.
[/quote]
Syötkö kynnet?
hyi saatana tata ketjua.. joo pakko olla huumoria mut jo liian rankkaa mun makuun.. oksettaa!!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:50"]
hyi saatana tata ketjua.. joo pakko olla huumoria mut jo liian rankkaa mun makuun.. oksettaa!!
[/quote]
Kyllä jotkut syövät ihan oikeasti kynsiä, kantapäitä, korvavaikkua ja räkää.
Se on ihan luonnollista.
En syö kantapäitä, mutta nuoleskelen kyynärpäitä ja välillä pidän nenästä kiinni etusormi-peukalo otteella ja hyräilen Piippolan-Vaaria.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:45"][quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:44"]
[/quote]
Syötkö kynnet?
[/quote]
Syön:D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 10:08"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:50"]
[/quote]
Kyllä jotkut syövät ihan oikeasti kynsiä, kantapäitä, korvavaikkua ja räkää.
Se on ihan luonnollista.
[/quote]
Niimpä! Just meinasin, et kyllä mitä ällöttävämpiä ihmisiä on olemassa, et ei olis mikään ihme vaik ap olisi tosissaan.
Joskus olen pureskellut noista jalan ulkosyrjien hiertymistä irtoavaa millinpaksuista nahka"levyä". Myös kantapäiden parantuneista rakoista irtoaa kerros kuivunutta ihoa, jota on mukava natustella :9
Hyi! Juntti.