Yksikään ei ole ollut ateisti kuollessaan.
Kummasti ateismi karisee kun viimeinen hetki koittaa.
Kommentit (47)
Siis miksi muka? Mitä ahdistavaa on muka ajatuksessa että kaikki loppuu? Että viiminenkin elosi olomuoto lakkaa olemasta. Miksi pitäisi jatkaa matkaa taivaassa? Minulle ajatus kuolemasta on vain hiljaisuutta ja "sammuminen". En minä kuolemaani jää suremaan :)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:27"]
Siis miksi muka? Mitä ahdistavaa on muka ajatuksessa että kaikki loppuu? Että viiminenkin elosi olomuoto lakkaa olemasta. Miksi pitäisi jatkaa matkaa taivaassa? Minulle ajatus kuolemasta on vain hiljaisuutta ja "sammuminen". En minä kuolemaani jää suremaan :)
[/quote]
Niinpä, ei kuolleena vituta.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 22:44"]
Juu, näinhän se on ainakin monien kuolleitten keskuudessa tehtyjen kyselytutkimusten mukaan.
[/quote]
Niin, heiltä kysytään kysymys: "Oletteko alkanut uskoa Jumalaan?"
Hiljaisuus tulkitaan myöntymisen merkiksi.
100% vastaajista on tutkimuksen mukaan tullut uskoon!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:26"]
[/quote]
Ei siinä ole mitään ahdistavaa. Mutta olen nähnyt kaksi tositapausta (tämä ei tietenkään ole kattava tutkimus), missä kaksi ateistia ja niitä, jotka hoki aina, että kuoleman jälkeen ei ole mitään ja ääliöt uskoo johonkin, kuoleman lähestyessä käänsi kelkkansa.
Toinen, oikein nuoruuden kova kommunisti, joka vannoi Neuvostoliiton nimiin, kuolemaan johtavan sairauden saatuaan, alkoikin ruokoilla.
Toinen, pienten lasten äiti, sopotti viimeisillä viikoillaan, että ei äiti kuollessa mene pois, vaan suojelee teitä enkelinä ja hänen henki on teille läsnä sieluna.
Ihmettelin tuota äitiäkin, että miksi ei sanonut lapsilleen, että äiti kuolee, se oli siinä, mätänen ja madot syö. Tätä hän oli hokenut siihen asti, kun tuli rintasyöpä ja todettiin, että terminaalihoito alkaa, hoidot ei tepsi.
No, ehkä nämä on kaksi poikkeusta.
Heh, hihhulit taas tekemässä sitä minkä parhaiten osaavat: pilkkaamassa ja tuomitsemassa. Mitään tosielämän pohjaa näillä satuiluilla ei tietenkään ole, mutta mitä nyt näiltä voi odottaa.