Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon "suomalaisesta" persjalkasuudesta?

Vierailija
18.03.2014 |

Tilanne semmonen että olen treenaillut jalkoja ja takapuolta, tuloksia on tullut ja sen huomaa minä ja myös muut :) Mutta lähinnä silloin kun persettä kokeilee, ei ulkonäössä... miksei :(?

Tärkeintä olis saada pois se että peppu "roikkuu" jalkojen päällä, tiedätte kyllä... haluan saada siihen ryhtiä ja niin että se vähän nousisi ylöspäin eikä olisi semmoinen neliönmallinen... Ei mulla ihan mikään lättänä huonopylly ole mutta kuitenkin, mikä liike tehoaisi parhaiten tuohon että perse saisi ryhtiä eikä se muistuttaisi tätä > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/Posterior_view_of_human_female_and_male,_without_labels.jpg

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa perseessä on vikana?

Vierailija
2/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:27"]

Tilanne semmonen että olen treenaillut jalkoja ja takapuolta, tuloksia on tullut ja sen huomaa minä ja myös muut :) Mutta lähinnä silloin kun persettä kokeilee, ei ulkonäössä... miksei :(?

Tärkeintä olis saada pois se että peppu "roikkuu" jalkojen päällä, tiedätte kyllä... haluan saada siihen ryhtiä ja niin että se vähän nousisi ylöspäin eikä olisi semmoinen neliönmallinen... Ei mulla ihan mikään lättänä huonopylly ole mutta kuitenkin, mikä liike tehoaisi parhaiten tuohon että perse saisi ryhtiä eikä se muistuttaisi tätä > http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0c/Posterior_view_of_human_female_and_male,_without_labels.jpg

[/quote]

Raskaat murheet on sullakin : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä paikka kystä tota. Täällä nämä 30+ ikäiset, 100+ kiloiset mammat tulevat vihaisina ylistämään tota kuvan laatikkoa "niin pieneksi ja kauniiksi ihailtavan timmiksi takapuoleksi"... Vaikka onhan tollanen ahteri 15-25-vuotiaalle lapsettomalle naiselle aivan järkyttävä!

Vierailija
4/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:33"]

Väärä paikka kystä tota. Täällä nämä 30+ ikäiset, 100+ kiloiset mammat tulevat vihaisina ylistämään tota kuvan laatikkoa "niin pieneksi ja kauniiksi ihailtavan timmiksi takapuoleksi"... Vaikka onhan tollanen ahteri 15-25-vuotiaalle lapsettomalle naiselle aivan järkyttävä!

[/quote]

En jaksa avata linkkiä, mutta mistä ihmeestä sä tiedät, minkä ikäisiä ja painoisia vastaajat ovat?

Vierailija
5/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et luultavasti saa sellaista erilaista takapuolta millään keinoin, rakenteeellinen ominaisuus joka suomalaisilla on erittäin yleinen. Itsekin nuorempana harrastin kuntosalia oikein ahkerasti, mutta neliöpakarat vaan pysyi. Tuo linkin takamus ei minusat ole edes pahan näköinen vaan täysin ok 

Vierailija
6/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo linkin perse on muodoton, lättänä ja ihan järkyttävä :D Pyöreyttä löytyy yläosasta pakaraa mutta alaosa on vähän ton tapainen ja jos ei treenillä lähe niin sitten on suunta veitsen alle, YÖKS. -AP

Vierailija
7/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse. Tulee hyvä peppu.

Vierailija
8/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis persjalkaisuus tarkoittaa sitä, että jalat on lyhyet ja selkä pitkä. Ei sillä ole mitään tekemistä perseen muodon kanssa.

Vierailija
9/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:44"]

Siis persjalkaisuus tarkoittaa sitä, että jalat on lyhyet ja selkä pitkä. Ei sillä ole mitään tekemistä perseen muodon kanssa.

[/quote]

Ainiin, muistin väärin :D mietinkin hetken että mistä mulle tuli mieleen sana persjalkaisuus... miksi tota sit sanotaan jos on tommonen perse

Vierailija
10/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:41"]

Tuo linkin perse on muodoton, lättänä ja ihan järkyttävä :D Pyöreyttä löytyy yläosasta pakaraa mutta alaosa on vähän ton tapainen ja jos ei treenillä lähe niin sitten on suunta veitsen alle, YÖKS. -AP

[/quote]

Mulla on sellainen tunne, että tätä pitäis kommentoida jotenkin, mutta en vain löydä sanoja siihen.

Vierailija
11/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:49"]miksi tota sit sanotaan jos on tommonen perse

[/quote]Laatikkoperse

Vierailija
12/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia kyykkyjä sekä prässiä kunnon painoilla! Aerobisesta spinning ja juoksu. Kannattaa googletella, löytyy hyviä vinkkejä paljon! Itselläkin "perseennostatus" menossa! Tsemppiä, kyllä se siitä kohoaa! :)

Vierailija
13/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:49"]miksi tota sit sanotaan jos on tommonen perse

[/quote]Laatikkoperse

[/quote]Tai tarkemmin: laatikkoperse jossa ratsaripussit (noi roikkuvat ihrat pakaran alaosien sivuilla)

Vierailija
14/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkaisuus tarkoittaa sitä että jalat ovat lyhyemmät kuin puolet pituudesta joten sitä ei punttiksella poisteta.

Vierailija
16/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Kyllä on ihmiset menneet pinnalliseksi, kun täysin normaali takapuolikin on muka jo kauhistus.

Vierailija
17/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:49"]

miksi tota sit sanotaan jos on tommonen perse

[/quote]

Normaaliksi? Naisen takapuoleksi?

Vierailija
18/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla pistää kuvaa siitä omasta laatikostasi?

Siitä sen näkisi suurinpiirtein, onko sinulla ylipäätään geneettisiä edellytyksiä perseen muokkaukseen kuinka paljon ja mihin suuntaan. 

Vierailija
19/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 19:49"]

miksi tota sit sanotaan jos on tommonen perse

[/quote]

Normaaliksi? Naisen takapuoleksi?

[/quote]

Mäkin äkkiseltään kutsuisin tuota normaaliksi naisen takapuoleksi. Johtuuko se siitä, että mä en oo sekaantunut millään lailla tähän nykyajan fitness-buumiin?

Vierailija
20/36 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanniksi tuollaista kutsutaan nimellä "square butt" eli neliötakamus. Treenaamalla saa toki pyöreyttä pakaroihin, mutta en ole kyllä koskaan nähnyt että neliötakamus olisi muuttunut treenaamalla vaikkapa ihannoiduksi sydämenmuotoiseksi takapuoleksi. Jenkeissä tekevät paljon "brazilian butt lift" operaatioita jotta neliö/lättäperseet saisivat paremmanmuotoisen takapuolen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan