Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä juhlamekosta!

Vierailija
30.03.2014 |

Olen ensi kesänä kaasona ystävälleni. Ystäväni pukeutuu perinteiseen morsiuspukuun huntuineen. Onko tämä sopiva kaason mekoksi? En halua olla yli- tai alipukeutunutkaan :)

http://www.jenjenhouse.com/fi/A-Linjainen-Prinsessa-Pyoereae-Kaula-Aukko-Tee-Pituus-Sifonki-Tylli-Iltapuku-Jossa-Rypytys-Helmikuvoinnit-017022865-g22865?ver=1

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varminta on kysyä morsiamen mielipidettä. Minusta liian pitkä.

Vierailija
2/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsiamen puolesta mitta saa olla täysipitkäkin, väriä lukuunottamatta antoi muutoin vapaat kädet, eikä ihan äkkiä kyllä itse kiellä hankkimasta mitään. Puku miellyttää omaa silmääni hirvittästi, mutta jäin miettimään, onko liian koristeellinen. Alunperin haeskelin enemmän mekkoa, jossa olisi enemmän maximekko-fiilis, mutta nyt huomaan palaavani tuohon mekkoon yhä uudelleen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on aivan ihana. Varmista ny kumminkin vielä morsiolta.

Vierailija
4/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pitkä? että ei saisi olla maxipituista vai mitä tarkoittaa liian pitkä? kyllähän se varmasti lyhennetään kantajalleen sopivaksi. minusta tuo näyttää kivalta, ja erityisesti jos morsiamella on pitkä ja näyttävä hääpuku niin tuo on varmasti oikein hyvä. totta kai kannattaa kysyä morsiamen mielipidettä kuitenkin.

Vierailija
5/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytämäsi puku on kauniin linjakas, mietin vain tuota mekon helman pituutta - kaasot joutuu kokoajan olemaan liikkeessä. Mä laittaisin jotain tän tyylistä:

http://www.lightinthebox.com/fi/line-prinsessa-bateau-lyhyt-mini-pitsi-satiini-morsiusneito-mekko_p551424.html

T: kaaso kuuden vuoden takaa

Vierailija
6/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä täydellinen, vaikkakin varmistaisin vielä morsiamen mielipiteen näyttämällä kuvaa mekosta.

Vierailija
7/7 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy morsiamelta, hänen häänsä ne ovat.