Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä mitä teettää työntekijällä

Vierailija
12.04.2014 |

Eli työnantajani pyynnöstä minun tehtävänäni on huolehtia työntekijän harjoittelusta kolmeksi kuukaudeksi, työkkärin kanssa on sovittu, että työajan tulee olla täydet noin 37 tuntia viikossa. Työtä on minun laskujeni mukaan noin puolelle tuntimäärästä, sen verran ehdin nipin napin kuljettamaan mukanani ja ohjeistamaan työtehtäviä.Nyt kysynkin, että mitä mielestänne kannattaisi tarjota lopulle tunneista, että harjoittelu olisi mielekästä, mitä itse toivoisitte? Kyse siivous ja kiinteistöpalvlualasta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kyseessä on joku nuorimies, joka on tulossa.

Vierailija
2/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä tämän harjoittelin työtehtävät sitten käytännössä ovat? Onko hän siivooja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousta, pihatöitä, pieniä huoltohommia niinkuin talkkareilla.

Vierailija
4/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tehtäväksi suunnitella kukkaistutukset pihaan ja samalla hän voisi tehdä täydellisen pihan muutossuunnitelman. Vaikka sitä ei ehkä toteutettaisi. 

Vierailija
5/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos töitä on noin vähän niin päästä aikaisemmin kotiin

Vierailija
6/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, päästän aikaisemmin kotiin. Mutta kyse voi olla sellaisesta henkilöstä, joka todella haluaa tehdä. Olin miettinyt, että jos olisi sellainen kaveri, joka osaa nikkaroida, niin olisi valmistanut yrityksemme puolesta lasten myyjäisiin vaikkapa. 

Muita ehdotuksia?

Vierailija
7/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän voi hieroa sinun hartioitasi. 

Vierailija
8/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:54"]Hänhän voi hieroa sinun hartioitasi. 

[/quote]

Ja siitä edetä alemmas ;) grr. Ap:n pikkuhousut kostuu pelkästä ajatuksesta

Vierailija
9/17 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vielä tästä pihan suunnitteluvinkistä, voisin tosiaan antaa tehtäväksi suunnittelutehtäviä, ja joskus vaikka niin, että voi tehdä ne etänä vaikka kotona, jos jonain päivänä ei oo siis mitään järkevää.

lisää kiitos :)

Vierailija
10/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi huoltaa kiinteistönhoitokalustoa ja siivota niiden varastoja. Suunnitella kaluston hankintoja tuleville vuosille. 

Vierailija
11/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo..... hierontaa, siinäpä vasta idea.

Paitsi, että mä olen niin tylsä, että nämä ammatilliset tavoitteet menee edelle. 

Ap

Vierailija
12/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi ehkä tehdä sähkötöitä? Vaihtaa lamppuja, asennella kaikenlaista?

Vierailija
13/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oikeita töitä löydy enempää, laita tekemään jotain joka hyödyttää häntä itseään. Esim. lukemaan kiinteistöpalveluihin liittyviä kirjoja, joista pidät lopuksi pienen kokeen.

Vierailija
14/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi siivoukset on tärkeitä, ja sitten voisi olla mielekästä suunnitella kalustohankintoja, tuleeko vielä jotain muuta mieleen?

kiitos, nämä vinkit auttavat jo viikoiksi :  -)

Vierailija
15/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi hoitaa niitä siivous/pihanhoito/korjaustyövälineitä? Siis pestä kunnolla, lajitella pois rikkinäiset/kuluneet jne. Pestä niitä välineitä, siivota niiden säilytyspaikat ja järjestellä uudelleen jne. 

Vierailija
16/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä aikasemmin kotiin, jos ei ole mitään tekemistä. Se on kuitenkin harjoittelu, siitä ei saa oikeaa palkkaa ja työntekijä saa saman verran riippumatta siitä tekeekö täysiä vai vähän lyhyempiä päiviä... 

Vierailija
17/17 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, erittäin mielellään voi tehtäviä muokata sellaiseksi, että mikä häntä sitten kiinnostaa tai hyödyttää myös jatkossa. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi