Vuosaari-elokuva, pitäiskö katsoa?
Onko joku nähny Aku Louhimiehen Vuosaaren? Tulee tänään telkusta, ja mietin uhraanko siihen aikaani. Mitä piditte siitä?
Kommentit (64)
25 lisää: paljon seksikohtauksia, mut sitte saunassa oltiin häveliäitä ja peiteltiin paikkoja :)
Elokuvan teema: "I just wanna feel real love".
Kyllä kyllä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:17"]
Miksi? Onko tylsä vai liian synkkä? Ovatko tilanteet ja henkilöhahmot epäuskottavia?
En kyllä välittäis kattella sitä Malmivaaraa. Nythän se ei kumma kyllä enää saa pääosia Louhimiehen leffois :D
[/quote]
Ei siinä ole Malmivaaraa vaan söpö virolainen Lenna Kuurmaa, joka kappas vaan seukkas Louhimiehen kanssa ;-)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:17"]
Miksi? Onko tylsä vai liian synkkä? Ovatko tilanteet ja henkilöhahmot epäuskottavia?
En kyllä välittäis kattella sitä Malmivaaraa. Nythän se ei kumma kyllä enää saa pääosia Louhimiehen leffois :D
[/quote]
Ei siinä ole Malmivaaraa vaan söpö virolainen Lenna Kuurmaa, joka kappas vaan seukkas Louhimiehen kanssa ;-)
[/quote]
Siitäks Louhimies keksi käyttää teemaa "saat tehdä mulle mitä vaan"? Varma tie näkyvään rooliin Louhimiehen elokuvassa.
Ainoa, mikä ahdisti, oli leffan huonous.
Lenna joo oli Louhimiehen kanssa leffan aikoihin ja opetteli jopa vähän suomenkieltä. Tietääkseni ei ole enää kuitenkaan Akun kanssa ja on nykyisin 6kk vauvan äiti :) Monilahjakas eestin tyttö: edusti Viroa Euroviisuissa Vanilja Ninja bändissä, entinen koripalloilija ja lisäksi tietty näyttelijä. Tosi nätti!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:14"]
Ainoa, mikä ahdisti, oli leffan huonous.
[/quote]
Tavattoman kliseinen. Ohjaaja vois kenties miettiä jotain muuta formaattia kuin episodielokuvaa. Mutta sitten tarttis tehdä oikein kunnon kässäri, nimittäin nyt jokaisen tarina sai jäädä ohueksi, kun kenenkään hahmoa ei tarvinnut syventää mihinkään suuntaan.
Pakko verrata vähän aikaan sitten tulleeseen Pahaan poikaan (Zaida Bergroth). Siinä jännite säilyi loppuun asti, hyvää näyttelijäntyötä. Zaida on lupaus!
ap
Oli kyllä ihan Paha maa -copypaste paitsi enemmän panemista. Mun on nyt saatava siiderii.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:20"]
Pakko verrata vähän aikaan sitten tulleeseen Pahaan poikaan (Zaida Bergroth). Siinä jännite säilyi loppuun asti, hyvää näyttelijäntyötä. Zaida on lupaus!
[/quote]
Minulla on tuo boksissa vielä katsomatta, kun en ole ehtinyt. Ehkä huomenillalla olisi aikaa.
Louhimiehen elokuvia en katso periaatteesta. Sen julkisuuskuva on niin luihun limainen, että en elokuviaankaan halua nähdä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:19"]
Lenna joo oli Louhimiehen kanssa leffan aikoihin ja opetteli jopa vähän suomenkieltä. Tietääkseni ei ole enää kuitenkaan Akun kanssa ja on nykyisin 6kk vauvan äiti :) Monilahjakas eestin tyttö: edusti Viroa Euroviisuissa Vanilja Ninja bändissä, entinen koripalloilija ja lisäksi tietty näyttelijä. Tosi nätti!
[/quote]
Lenna synnytti lapsen 27.9.2013 ja on itse syntynyt 26.9.1985. Jos puhutaan kauniista virottaresta, niin mun mielestä sellainen on Lennan näköinen. Ei feikki vaan luonnollisen kaunis eestintyttö.
Kyllä: Hyvä poika
Ihanaa tää pre-dementia.
ap
Siideri maistuis mullekin, vaan kait täst on mentävä nukkumaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 18:41"]Vähän juonipaljastusta:
Kuka siinä lopussa sai lapsen? Jäi vähän hämäräks?
[/quote]
Sama jäi mietityttään
Ihan hirveää roskaa. Mikähän elokuvan pointti oli, mitä siinä yritettiin sanoa
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:20"]
[/quote]
Minulla on tuo boksissa vielä katsomatta, kun en ole ehtinyt. Ehkä huomenillalla olisi aikaa.
Louhimiehen elokuvia en katso periaatteesta. Sen julkisuuskuva on niin luihun limainen, että en elokuviaankaan halua nähdä.
[/quote]
"luihun limainen" :DDD Mullekin Louhimies joskus flirttaili yliopiston lounasjonossa, kun olin vielä nuori ja kaunis, vähän kuin Lenna Kuurmaa...En kyllä tiedä mitä Aku siellä yo:lla teki kun oli silloin jo leffaohjaaja...
Jasper Pääkkönen yksin pystyy pilaamaan minkä tahansa ohjelman huonoudellaan. Kaveri ei tiedä yhtään mitä näytteleminen tarkoittaa
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:35"]
Siideri maistuis mullekin, vaan kait täst on mentävä nukkumaan.
[/quote]
Ähähää mullekin alkoi tehdä mieli sidukkaa...
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 23:38"]
Jasper Pääkkönen yksin pystyy pilaamaan minkä tahansa ohjelman huonoudellaan. Kaveri ei tiedä yhtään mitä näytteleminen tarkoittaa
[/quote]
Älä ny, mä jotenkin tykkään Jasperista aina.
Mikko Kouki sit taas on yrittäny vokotella mua. Tai no, ketä se ei olis :)
Kamalan ennalta arvattavia tilanteita: kaikki voi huonosti ja sit haetaan lohtua seksistä (tuntemattomien tai lähes tuntemattomien kanssa). Mikko Kouki tekee samaa roolia elokuvasta toiseen. Jasper Pääkkösellä on liikaa rusketusainetta. Menestyvän avioliitto on kliseisen ontto ja kylmä. Laura Birnin nistipoikaystävän kämpässä on Artekin tuolit ja pöytä??? Laura Birn on kyllä oikein hyvä.
Noh, ase on jo näytetty pariinkin otteeseen. Kohta ammutaan.