Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET OPETELKAA PIIRTÄMÄÄN NE KULMAKARVAT OIKEIN

Vierailija
30.03.2014 |

Voi hele oikeesti huomaa kyllä, että nyt ollaan suomessa :--D meikata ei edes osaa. Jos on pakko piirtää helvetin rumat eri kokoset kulmat nii parempi olla piirtämättä niitä.

Neidit hoi, netistä löytyy vinkkejä/videoita kyllä ;) just sayin

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä olis pahin meikkimoka. Huonosti häivytetyt luomivärit, vääränsävyinen meikkivoide, liiallinen aurinkopuuteri/poskipuna, suttuiset rajaukset vaiko juurikin ne kulmakarvat..

Vierailija
2/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Mulla kyllä on kulmakarvat ihan omasta takaa, niitä mihinkään piirtele...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut jos ne on oikeesti erilaiset, ja nainen vaan korostaa niitä?!

Vierailija
4/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:04"]Täh? Mulla kyllä on kulmakarvat ihan omasta takaa, niitä mihinkään piirtele...

[/quote]

Tästä puhutaankin sellaisista joita niitä piirtää ja vielä päin helvettiä .. :D

Vierailija
5/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme villitys tuo, että ajetaan kulmakarvat pois ja sitten piirretään sellaiset typerät viivat. Todella rumia.

Vierailija
6/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mikään ei ole rumin näky kuin nainen joka ei osaa niitä kulmia piirtää. Yleensä eri väriset, ei läheskään saman muotoiset ja toinen on ylempänä kuin toinen :D On kyllä fakta että pohjosmaalaiset eivät osaa meikata ( on tottakai joitain jotka osaavat ), mutta yleisesti eivät. Todistettu on 38838292929299292 kertaa tämäkin.

Vierailija
7/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku ajaa kulmakarvat pois ja piirtää rumat viivat. Hyi.

Vierailija
8/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:08"]

Ihme villitys tuo, että ajetaan kulmakarvat pois ja sitten piirretään sellaiset typerät viivat. Todella rumia.

[/quote]

N niin on. Luonnolliset kulmakarvat on kauniit. mutta sellaset ohueksi viivaksi nypityt on ällöttävät, puhumattakaan kynällä piirretyistä.

Vierailija
9/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa piirtää ne ylemmäs kuin oikeat niin ihmiset ei huomaa valehtelua ;)

Vierailija
10/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taistellut hankalien kulmakarvojeni kanssa ikäni. Ne on paksut. Pitkään nypin niistä suurimman osan pois ja tuhrasin pitkään piirtämällä niitä nätimmiksi. Sitten keksin sävytetty kulmageelin (Lumene) ja taivas aukesi. On helppoa ja nopeaa! Nyppimään joutuu edelleen, mutta pidän kulmat kuitenkin aika luonnollisina. Kannattaa vaihtaa kynällä piirtäminen geeliin, jos vain omia karvoja on riittävästi.

Vierailija
11/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin yhdellä naisella oli kulmat kuin hiilellä piirretty. Paksut mustat madot eikä väriä oltu häivytetty. Hän tuli vielä ostamaan kulmaväriä ja yritin hienovaraisesti esitellä vaaleampaa väriä. No ei ymmärtänyt...

Vierailija
12/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suht paksut, mutta siististi nypityt kulmat ovat parhaat :) kadehdin niitä jotka sellaiset omistavat, nauttikaa ;)

Vierailija
13/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:09"]

Joo. Mikään ei ole rumin näky kuin nainen joka ei osaa niitä kulmia piirtää. Yleensä eri väriset, ei läheskään saman muotoiset ja toinen on ylempänä kuin toinen :D On kyllä fakta että pohjosmaalaiset eivät osaa meikata ( on tottakai joitain jotka osaavat ), mutta yleisesti eivät. Todistettu on 38838292929299292 kertaa tämäkin.

[/quote]

Älä nyt viitsi, helppohan se on luonnostaan tummilla ja tuuheakarvaisilla naisilla kun ei tarvitse yrittää piirtää kulmakarvoja saatika muutenkaan meikata pahemmin. Vaaleat suomalaiset joutuu itse taikomaan naamaansa väriä ja harva minkään maalainen on kovin lahjakas meikkaaja.

Vierailija
14/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole sitä, että ajellaan kulmakarvat pois että saadaan sitten piirtää ne.

Mä värjään kulmakarvojani, koska muuten niitä ei näkyis OLLENKAAN.. Sitten piirrän niitä vielä vähän lisää, että näyttäis suurinpiirtein tavallisilta kulmakarvoilta.

Vierailija
15/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEESTI LUONNOLLISUUS KUNNIAAN LADYS :) koska hyväksytte tai ette me pohjosen asukit ei osata meikata ....

Vierailija
16/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:24"]

Mun mielestä suht paksut, mutta siististi nypityt kulmat ovat parhaat :) kadehdin niitä jotka sellaiset omistavat, nauttikaa ;)

[/quote]

Jos joku esimerkki, niin Riitta Väisänen on hyvä. Hänellä on kauniit kulmakarvat.

Vierailija
17/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kulmat siistittynä on parhaat useimmiten. Kynä, vaha tai luomiväri käyvät kaikki kulmien meikkaukseen, kun osaa niitä käyttää. Ja liian samanlaisia ei edes kannata yrittää meikata, kulmakarvojen on tarkoitus olla ennemminkin sisarukset kuin kaksoset. Jos täysin samannäköisiksi pyrkii meikkaamaan, tuloksena on usein luonnottomat ja liian tummat kulmat.

Vierailija
18/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:26"]

harva minkään maalainen on kovin lahjakas meikkaaja.

[/quote]

Ehkä tuon henkilön mielestä englantilaiset on parempia meikkaamaan, ihana oranssi tekorusketus, kilo glitteriä, viisikiloiset tekoripset? Tai vaikka espanjalaiset, jotka vetäisee vaan mustat rajaukset, eikä mitään muuta? 

:D kyllä suomalaiset on vaan erikoisen huonoja meikkamaan...

Oikeasti suomessa monet on aika hyviä meikkaamaan verrattuna moniin muihin maihin.

Vierailija
19/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:26"]

harva minkään maalainen on kovin lahjakas meikkaaja.

[/quote]

Ehkä tuon henkilön mielestä englantilaiset on parempia meikkaamaan, ihana oranssi tekorusketus, kilo glitteriä, viisikiloiset tekoripset? Tai vaikka espanjalaiset, jotka vetäisee vaan mustat rajaukset, eikä mitään muuta? 

:D kyllä suomalaiset on vaan erikoisen huonoja meikkamaan...

Oikeasti suomessa monet on aika hyviä meikkaamaan verrattuna moniin muihin maihin.

[/quote]

Siitä voi olla montaa eri mieltä, mut itse olen asunut kreikassa ja italiassa. Näissä maissa/naapurimaissa naiset ovat valehtelematta tosi kauniita ja luonnollisia. Ja jos meikkaavat HE OSAAVAT meikata. Mulle ei ole ongelma myöntää, että jossain ollaan parempia kuin minä/muut. Ei suomalaiset osaa meikata...fakta tämä :/

Vierailija
20/33 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset on nykyään kuin pantomiimipellejä. Meikit sais heittää todella pitkälle ja syvälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän