Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryppyiset nuoret

Vierailija
30.03.2014 |

Mikäköhän menee nykynuorten elämäntavoissa niin pieleen, että useinkin näkee 15-20-vuotiaitakin joilla jo otsa haitarilla ja silmänalusrypyt hyvin alulla? Meikkaamista, tupakointia ja yletöntä ilveilyä kannattaisi ehkä vähentää. Tämä sukupolvi tulee olemaan 50 vuotiaana varmaan aika kamala ryppykasoineen tai botox naamoineen. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähipiirissä nainen, joka on 27-vuotias ja raskaana ja naama oikeasti ihan täys ryppyjä :O Yleensä raskaus parantaa ihoa hormonien ansiosta, mutta tää nainen tuntuu saavan niitä lisää! On kyllä aika laiha vaikka viimeisiä viikkoja vetää raskaudessaan. Epäilen, että liian vähärasvainen ruokavalio tekee ryppyjä ja liian alhainen paino. Olen kerran elämässäni ollut lievästi alipainoinen ja sain 18 veenä rypyt, onneksi eivät jääneet kun aloin vaan syödä terveellisesti..

Vierailija
2/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet teinit kulkee kokoajan naama jollain pelleilmeellä. Suu mutrussa ja kulmakarvat kohotettuna. Ei ihme että tulee ryppyjä, tuohon kun vielä lisää huonot ihonhoitorutiinit, röökin, vähäisen syömisen...

Vierailija
4/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen 25v mies ja mulla aina ollut otsa "HAITARILLA". Johtuu varmaan siitä, et mulla on melko korkea otsa, johon ilmeillessä nyt sattuu tulla näitä juovia. Ja miksi helvetissä hakisin botoxia, kasvojenkohotusta, hiustensiirtoa tms. kun ei teille vanhemmille ihmisillekään tunnu tuommoiset olevan kovin tuttuja. Pitäisitte edes vartalostanne huolta ja opettelisitte pukeutumaan ihmisten ilmoille.

Vierailija
5/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettaisko aurinkoa paljon... no on sitä kyllä aina otettu. Solarium?

Liikunta rypistää: moniko teistä muka vetää otsa sileänä? Siinä tulee kurtisteltua voimakkaasti. 

Erilaisten näyttöpäätteiden tuijottelu tuntikausia päivässä. 

Mitä näitä nyt on... 

Vierailija
6/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri. Meikki ei aiheuta ryppyjä vaan pikemminkin suojaa ja suomen ilmasto-olosuhteissa pikemminkin suotavaa käyttää meikkiä.

Vierailija
7/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaja Robinillakin on jo mahtavat otsarypyt.

Vierailija
8/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeasti atooppinen iho saattaa rypistyä hyvin harvoin, jos ei ole hyvässä hoitotasapainossa.

Vierailija
9/23 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko komentoida noita otsaryppyjä.. olen 35-vuotias ja minulla oli jo teininä selvät viivat otsassa ! muuten en mitenkään epätavallisen ryppyinen :D

Vierailija
10/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ei oo 15-20-vuotiaita vaan ns. ikiteinejä, eli vanhempia jotka pukeutuu kuin teinit. Jos ne taas on oikeasti teinejä, niin iho on varmaan vain kuiva, talvella kuivuu helposti.

Vierailija
11/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kiskoo niin järkkyjä määriä sokeria!

Vierailija
12/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:01"]

[/quote]

Mäkin luulen, että sokeri ja energiajuomat/kofeiini.

Kofeiinihan tuhoaa ihosta hyaluronihapon, eli rypistää ihoa tosi paljon.

Vierailija
13/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs se sua liikuttaa

Vierailija
14/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi teini, joka ei ole maistanut ensimmäistäkään energiajuomaa, ei polta, ei juo, ei hillu, ei meikkaa, eikä käytä sokeria ylenpaattisesti. Silti pärstä on jo uurteilla, stressi..

Vierailija
15/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 12-vuotiaana jo silmien alla rypyt. Nyt oon 32 eikä oo kauheasti rypyt lisääntyneet, otsassa pari hentoa poikkiviivaa, eli ei se aina tarkoita sitä että vanhenee hurjaa vauhtia jos nuorena on ryppyjä.

Vierailija
16/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:01"]

[/quote]

Mäkin luulen, että sokeri ja energiajuomat/kofeiini.

Kofeiinihan tuhoaa ihosta hyaluronihapon, eli rypistää ihoa tosi paljon.

[/quote]

Siinä tapauksessa suomalaiset olisi kaikki Shap Peitä, kun ajattelee miten paljon kahvia porukka täällä vetää.

Oikeasti, mulla oli jo teini-iässä juonteita silmien alla, kuiva iho ja geenit siihen vaikuttaa. Mun poika on 13 ja sillä on ne ihan samat juonteet, eikä juo mitään limuja/energiajuomio.

Vierailija
17/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:15"]

Mulla oli 12-vuotiaana jo silmien alla rypyt. Nyt oon 32 eikä oo kauheasti rypyt lisääntyneet, otsassa pari hentoa poikkiviivaa, eli ei se aina tarkoita sitä että vanhenee hurjaa vauhtia jos nuorena on ryppyjä.

[/quote]

Sama juttu täällä....

Vierailija
18/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää tytöt, voi mennä silmänympärysleikkauksiin. Arvonlisävero nousee kohta 24 %

Vierailija
19/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... oisko vain harhaa noi "rypyt". Aikuisemmalla iällä olen seurannut, että joku 6-7 vuotiaskin voi näyttää ryppyiseltä, mutta iho on kuitenkin kiinteä, eikä tällä samalla ole vielä 20 vuotiaanakaan "rypistynyt" se iho sen enempää...  Usein nämä "ryppyiset" lapset ja nuoret on rasvattomia alipainoisia, ja ihan eri asia kun vanhat ja ryppyiset rasvattomat...

Vierailija
20/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonteet riippuvat myös luustosta ja kasvojen rakenteesta. En usko että nuorilla on varsinaisia "ryppyjä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä