Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tympiikö muita ruuanlaitto?

Vierailija
24.11.2020 |

Minä olen niin kyllästynyt, että ei mitään rajaa. Ei tee edes mieli syödä ja silti vaan pitäisi taas keksiä jotain, että pysyisi hengissä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikan ruuanlaitosta on tullut niin vaikeaa. Pitää olla niin puhdasta koko ajan. Yhteen pakettiin kun kosket niin taas saa pestä käsiään, ellei sitten tee sellaista ruokaa joka kypsennetään hyvin ja vähän joutuu käsillä itse ruokaan koskemaan.

Vähän sama vika. En ole syönyt salaatteja sitten helmikuun.

Nyt en ihan ymmärrä? Mikä salaateissa on vaarallista?

Salaatteja löytyy pusseissa, rasioissa jne pakattuna niin ettei niihin tarvitse koskea.

Ettekö myöskään osta irtoperunaa, - porkkanaa, kaalia, bataattia, omenaa, banaania tai mitään???

Syötte vain einekeksiä kun ne on paketeissa? Mutta niihinkin voi joku koskea!

On varmaan vaikeaa:)

Vierailija
42/45 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin tympii.

T. Kahden teinin yh

Teinit mukaan kokkaamaan ja heille jo omat kokkausvuorot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii. 

Asiaa ei auta se, että lapsella on erityisherkkyys, jonka myötä ei syö juuri mitään. Ei kelpaa edes jutut, joita muut lapset mättäisivät kiitollisina, esim. mehu tai kaakao, kiisseli, vispipuuro...ei, ei kelpaa. 

Vierailija
44/45 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tympii välillä ei. Enemmän tympisi jos joutuisi yksin keksiä, hakea tarvikkeet, ja vielä valmistaa ruuan isommalle porukalle, ja sitten osa vain kitisisi että pahaa hyi yök, en syö!

Teen mieheni kanssa ruokaa yhdessä ja erikseen, välillä syömässä on miehen lapset, jotka joko tykkäävät tai ei. Mä olen vähän allerginen "perhesyömiselle", koska oman, nyt jo aikuisen vaikean erityislapseni kanssa syöminen oli yhtä temppuilua, ja on sitä hänelle itselleen edelleenkin. Kyse ei siis ole syömishäiriöistä, vaan ominaispiirteistä jotka näkyvät myös syömisessä.

Eli en halua ketään roikkumaan siihen eteen että milloin on valmista ruoka, en halua mässytystä enkä kulautteluääniä ruokapöytääni, en ruuan arvostelua, enkä koko ruokailun ajan jatkuvaa ruuan analysointia, varsinkaan jos sen tarkoitus on vihjailla koko syönti aika siitä että ei nyt oikein maistuisi.

En halua tehdä yksin ruokaa isolle porukalle, enkä todellakaan mene kauppaan kantamaan selkä vääränä toisille ruokatarpeita, kun itse tarvitsen vain vähän ruokaa, jonka kantamiseen ei tarvitse kun pienen nyssykän. 

E niten tällä hetkellä ärsyttää salaatin tekeminen, mutta se on vähän pakko tehdä, jos haluaa sitä syödä. Tämä siksi että haluan salaattiini niin monta eri ainesta, että pilppuaminen, kuoriminen, jne alkaa jo ärsyttää :D

Vierailija
45/45 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan, käyn ravintoloissa suojavälineenä koronakeppi.