Tympiikö muita ruuanlaitto?
Minä olen niin kyllästynyt, että ei mitään rajaa. Ei tee edes mieli syödä ja silti vaan pitäisi taas keksiä jotain, että pysyisi hengissä.
Kommentit (45)
Ei, koska ruuanlaitto on niin äärettömän helppoa ja nopeaa, jos haluaa sen helposti ja nopeasti tehdä.
Ei. Ruuanlaitto on mukavaa ja hyvän ruuan syöminen ihanaa. Jos ei joskus jaksa, voi syödä ulkona tai ostaa vaikka savukalaa ja perunasalaattia.
sellainen naislapsi siellä sitten.
Kyllä minä nautin ruoanlaitosta. Toki joinakin päivinä se tympii niin kuin kaikki asiat. Mutta kyllä itse tehdystä aina tulee voittajafiilis. Toki joskus on kiva päästä myös valmiiseen pöytään.
Viikonloppuisin kivaa, viikolla ketuttaa. Tänään söin eilisen päivällisen jämät, huomenna pitäis taas tehdä ruokaa... Nuudelikanakeittoa varmaan.
Kannattaa tehdä kerralla isompi satsi ruokaa, iso kattilallinen keittoa tai iso vuoallinen uuniruokaa. Sitä syö pari pv. Ei joka päivä kannata ruokaa tehdä, lämmittää edellistä, vähän salaattia tms.
Tympii. Rakastan maaseutujen kotiruokalounasravintoloita, olisipa sellanen lähellä.
Toivon kotiruokakauppa-autoa. Ja leipomokauppa-autoa. Siis kaupunkiin.
Eipä oikeastaan, mutta se tiskaaminen syö välillä.
Vie liian paljon aikaa. 3x2h min. joten välillä ei kiinnoistais niin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vie liian paljon aikaa. 3x2h min. joten välillä ei kiinnoistais niin 😅
Kuusi tuntia?
Viikossa? Kuukaudessa?
Miksi mä en tunnu tajuavan nykyään mitään mammojen juttuja.
Ei, miksi tympisi?
Kun tekee itse, saa parempaa kuin ravintoloissa. Lisäksi halvemmalla ja nopeastikin. Kaikki syyt puoltavat itse valmistusta, joka päivä. Eri asia tietenkin on, jos ei edes viitsi opetella perusasioita.
Minä taas tykkään laittaa ruokaa. Tehdään kahden viikon ruokalista ja jokainen saa ehdottaa yhden ruuan.
Tänään syötiin italialialaisia lihapullia(taikinassa paljon persiljaa ja parmesaania) vahvassa tomaattikastikkeessa(paseerattua tomaattia, chiliä, fariinisokeria) ja spaghettia.
Huomenna on keitetyt perunat ja piparjuurisilakat.
Ruuanlaitto on harvoista kotitöistä joka ei tympäise.
Korona-aikan ruuanlaitosta on tullut niin vaikeaa. Pitää olla niin puhdasta koko ajan. Yhteen pakettiin kun kosket niin taas saa pestä käsiään, ellei sitten tee sellaista ruokaa joka kypsennetään hyvin ja vähän joutuu käsillä itse ruokaan koskemaan.
Kyllä tympäsee. Yksin jos ois ei tarvis mietti eikä edes syödä lämmintä ruokaa joka päivä. Tai vois syödä samaa viikon.
Teen kerran viikossa satsin kasvissosekeittoa, ja syön sitä eri lisukkeen kanssa kaksi kertaa päivässä. Eli kerran päivässä paistan kanaa tai kalaa keiton proteiinilisäksi. Muutaman kerran viikossa salaattia. Aamupalalla ja illalla pähkinöitä, hedelmiä, vihanneksia, yms mitä voi syödä suoraan ilman valmistusta. Ei mene paljoa aikaa ja on terveellistä (syön päivässä yli kilon kasviksia). Eli kyllä ruoan laitossa pääsee vähällä jos suostuu tinkimään vaihtelusta.
Ei. Nykyään tykkään laittaa ruokaa.
Tympii. Itse voisin elää leivällä ja jogurtilla ja tehdä ruokaa vapaapäivinä. On kaksi teinipoikaa, joiden ruokahuolto on päivittäistä.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikan ruuanlaitosta on tullut niin vaikeaa. Pitää olla niin puhdasta koko ajan. Yhteen pakettiin kun kosket niin taas saa pestä käsiään, ellei sitten tee sellaista ruokaa joka kypsennetään hyvin ja vähän joutuu käsillä itse ruokaan koskemaan.
Vika on päässäsi, ei tässä ajassa.
Todellakin tympii.
T. Kahden teinin yh