Olen ihastunut säädön parhaaseen kaveriin :(
Mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä? Onko jollain av-palstalaisella käynyt näin?
Mulla on siis ollut joulukuun alusta säätöä erään miehen kanssa, ja hän on osoittanut jo muutamaan otteeseen halunsa parisuhteeseen kanssani. Pidän todella paljon ko. henkiköstä, mutta viimesen kuukauden aikana oon huomannut olevani enemmän ihastunut tän miehen parhaaseen kaveriin, josta on tullut myös mulle tosi tärkeä.
Eniten mua harmittaa tässä tilanteessa sen miehen kannalta (vaikka ei varsinaisessa parisuhteessa ollakkaan), kun ollaan lähetetty sen parhaan kaverin kanssa toisillemme vähän vihjailevia viestejä, joista välittyy aika selkeesti kummankin tuntemukset toisiamme kohtaan. Ja samankaltaisia viestejä oon sille miehellekkin lähetellyt. Musta tuntuu niin pahalta :((
Kertoisitteko suoraan tälle miehelle vai koittaisitteko mahdollisesti unohtaa ajatukset sen parhaan kaverin kanssa ja jatkaa miehen tapaamista? :(
Kommentit (3)
Mua vaan ärsyttää NIIN toi sana säätö.Jotenkin kertoo kaiken, eli unohda kumpikin mies, susta ei ole oikeaan parisuhteeseen.Säätele sä vaan keskenäs. Ei mulla muuta...
voi, mulla on käynyt aivan samalla tavalla.ei siinä auta muu kuin kertoa suoraan miehelle. totuus on aina huomattavasti parempi vaihtoehto kuin asioiden peittely, eikä siitä seuraa mitään hyvää jos teeskentelet miehelle. tosin kertomisen jälkeen hän saattaa katkaista välit sekä sinuun että parhaaseen kaveriinsa, kuten minulle loppupeleissä tapahtui. mutta valheessa ei ole hyvä elää.