Mies ei pidä treffien välissä mitään yhteyttä
Pari kuukautta deittailemani mies ei pidä minuun mitään yhteyttä muuten, kuin pyytääkseen uusille treffeille. Tapaamme kerran tai pari viikossa. Aivan alkuvaiheessa minä laitoin hänelle tekstiviestitse tai netissä kiitokset kivoista treffeista ja saatoin kysyä kuulumisia, mutta nyt en tee enää sitäkään koska miehestäkään ei koskaan kuulu. Hän kyllä aina vastaa jos minä otan yhteyttä, mutta tuntuu todella kummalliselta että hänestä ei välttämättä kuulu jopa viikkoon yhtään mitään, jos emme ehdi tapaamaan.
Mies on mukava ja vaikuttaa kasvokkain tavatessa kiinnostuneelta, mutta tuntuu huonolta enteeltä ettei häneltä tipu viestin viestiä tai puhelua "muuten vaan". Ehkä hänellä ei ole tapana jutustella "turhia" esimerkiksi facebookissa, mutta aika kylmä vaikutelma tuollaisesta kyllä tulee.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:02"]Komppaan edellistä. Mulla vastaavanlainen kokemus, oli lopulta kiinnostunut vain "siitä".
[/quote]
siis komppi nro 13:lle.
Mitä jos vaikka kysyisit asiasta jos se vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:02"]Komppaan edellistä. Mulla vastaavanlainen kokemus, oli lopulta kiinnostunut vain "siitä".
[/quote]
siis komppi nro 13:lle.
Puhu nyt tosiaan sille miehelle oikeasti, ennen kuin vedät tuollaisia johtopäätöksiä että sitä ei kiinnosta kuin seksi, tms.
t. 14, joka ei soittele vaikka olisi kuinka syvästi ja intohimoisesti rakastunut
Kyllä ap:n tapauksessa on nyt niin, että mies pyytää treffeille vain silloin, kun on seksin tarpeessa. Ensi kerralla sanot, että sulle ei sovi, on jo muuta tekemistä. Ettekö oo tätä oppineet jo nuorina?? Sellaset miehet, jotka on oikeesti ihastuneita ja kiinnostuneita vakavammin, haluaa nähdä muutenkin, kuin vain seksiä halutessaan. Ihastunut mies haluaa esitellä sut myös kavereilleen, koska se nyt vaan on niin hienoa, kun on löytänyt jonkun ihanan naisen.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:06"]
Puhu nyt tosiaan sille miehelle oikeasti, ennen kuin vedät tuollaisia johtopäätöksiä että sitä ei kiinnosta kuin seksi, tms.
t. 14, joka ei soittele vaikka olisi kuinka syvästi ja intohimoisesti rakastunut
[/quote]
Miten asian sitten voisi ottaa puheeksi vaikuttamatta sekopäiseltä takertujalta? Sellainen en nimittäin ole, kaipaisin vain sellaista "normaalia" kiinnostusta toisesta ja sen ilmaisemista että toinen on ajatuksissa, vaikka ei ehditäkään tavata.
-ap
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:07"]
Kyllä ap:n tapauksessa on nyt niin, että mies pyytää treffeille vain silloin, kun on seksin tarpeessa. Ensi kerralla sanot, että sulle ei sovi, on jo muuta tekemistä. Ettekö oo tätä oppineet jo nuorina?? Sellaset miehet, jotka on oikeesti ihastuneita ja kiinnostuneita vakavammin, haluaa nähdä muutenkin, kuin vain seksiä halutessaan. Ihastunut mies haluaa esitellä sut myös kavereilleen, koska se nyt vaan on niin hienoa, kun on löytänyt jonkun ihanan naisen.
[/quote]
Emme harrasta seksiä joka kerta tavatessamme. Olen myös tavannut muutaman miehen kaverin.
-ap
Eikai heteromiehet viestittele? Tai ala-ikäiset ehkä mut aikuiset miehetkö lähettelis jotain hyvää yötä pusi pusi viestejä? =)
No miehellä on muutakin elämää toisin kuin yleensä rakastuneella naisella.
Ehkä miehelle ei ole luontevaa tekstitellä tai soitella. Monet ihmiset eivät tykkää yhtään puhelimessa puhumisesta tai edes tekstaamisesta, ellei ole mitään varsinaista asiaa. Se vaan tuntuu turhalta. Olen itse tuollainen (vaikka olenkin nainen). Älä ota itseesi.
Ymmärrän että kaikille ei ole luontevaa tekstailla/soitella, mutta itsellä on ainakin se kokemus, että jos ollaan jo pari kuukautta tapailtu ja ollaan kiinnostuneita/ihastuneita, niin halutaan olla yhteydessä. Oletteko puhuneet suhteestanne muuten? Onko mies ilmaissut, että voisi haluta vakavampaakin seurustelua tulevaisuudessa?
Mulle tulee tuosta vaan mieleen se, että mies tykkää viettää aikaa kanssasi, muttei halua mitään sen enempää. Ja sinä sitten olet ihastunut tai ainakin haluaisit ehkä kokeilla seurustelua tai ainakin haluaisit että suhde etenisi jotenkin? Suomessa ei taida oikein olla sellaista deittailukulttuuria niin ainakin mun mielestä "pelkkä" tapailu on pidemmän päälle vähän kummallista, jos suhde ei siis etene mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:06"]
[/quote]
Miten asian sitten voisi ottaa puheeksi vaikuttamatta sekopäiseltä takertujalta? Sellainen en nimittäin ole, kaipaisin vain sellaista "normaalia" kiinnostusta toisesta ja sen ilmaisemista että toinen on ajatuksissa, vaikka ei ehditäkään tavata.
-ap
[/quote]
En usko että ongelma on se puheeksi ottaminen, ei se mitenkään sekopäätarrautujajuttu mielestäni ole. Kysy vaikka että "oletko huomannut ettei me melkein koskaan puhuta puhelimessa, ellei olla sopimassa seuraavaa tapaamissta? Mikäköhän siinä on ettei me koskaan vain soitella jutellaksemme?" ja kuuntele mitä mies vastaa.
Mutta jos se vastaa että ei ole koskaan vain tuntenut oloaan mukavaksi puhelimessa eikä oikein tykkää jutustella niin ettei toinen ihminen ole samassa huoneessa, vaikka tykkäisi siitä ihmisestä kuinka paljon, niin eihän se sun ongelmaasi varsinaisesti ratkaise... Kun jos se ei ole toisesta mukavaa niin ei siitä luontevaa tapaa teille varmaan tule.
Entäs jos, mikäli osoittautuu todeksi että mies tykkää sinusta ihan oikeasti mutta inhoaa puhelimessa jutustelemista, vain kokeilisit sietää tätä erilaisuutta siiheksi kunnes olette vaiheessa jossa ei erikseen sovita treffejä vaan ollaan melkein aina jommankumman luona? Silloinhan ne pienet jutustelut ja kuulumisten vaihtemiset ja hyvänyöntoivotukset tulevat automaattisesti mukaan, ilman sähköisten viestintävälineiden läsnäoloa.
Mä lopetin suhteen tuollaisen miehen kanssa. Ei se siitä enempää ainakaan innostu tapailemaan ellette muuta yhteen.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:36"]
Onko teillä jo seksisuhde?
[/quote]
Kyllä on, olemme tapailleet jo muutaman kuukauden...
-ap
[/quote]
Onko seksiä joka kerralla? Vaikuttaa nyt vähän siltä että mies on lähinnä sen perässä.
[/quote]
Tätä olen harkinnut itsekin, mutta mies pyytää minua usein seuraksi sellaisiin tilaisuuksiin tai aktiviteetteihin joissa lähin makuuhuone on melko kaukana. Voin olla hakoteilläkin, mutta oman tulkintani mukaan miehellä on oikeasti hauskaa kanssani muistakin syistä kuin seksin takia.
-ap