Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä treffien välissä mitään yhteyttä

Vierailija
30.03.2014 |

Pari kuukautta deittailemani mies ei pidä minuun mitään yhteyttä muuten, kuin pyytääkseen uusille treffeille. Tapaamme kerran tai pari viikossa. Aivan alkuvaiheessa minä laitoin hänelle tekstiviestitse tai netissä kiitokset kivoista treffeista ja saatoin kysyä kuulumisia, mutta nyt en tee enää sitäkään koska miehestäkään ei koskaan kuulu. Hän kyllä aina vastaa jos minä otan yhteyttä, mutta tuntuu todella kummalliselta että hänestä ei välttämättä kuulu jopa viikkoon yhtään mitään, jos emme ehdi tapaamaan.

Mies on mukava ja vaikuttaa kasvokkain tavatessa kiinnostuneelta, mutta tuntuu huonolta enteeltä ettei häneltä tipu viestin viestiä tai puhelua "muuten vaan". Ehkä hänellä ei ole tapana jutustella "turhia" esimerkiksi facebookissa, mutta aika kylmä vaikutelma tuollaisesta kyllä tulee.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tollanen jäbä joka ei juuri viestittele. Vastailu hänen suunnaltaan oli Erittäin nihkeää varsinkin alussa.
Jos lähetän hänelle viestiä niin vastausta saa odottaa tunnista pariin päivään. Sen takia yleensä soitan itse, kun vastaa kuitenkin heti puhelimeen (mikä logiikka...).
Nykyään lähetän perään viestejä jso ei vastaa! :D

Itsekin kun olen hänen luonaan, ja hän saa viestejä, niin ei yleensä edes katso niitä kuin vasta muutaman tunnin päästä ja pohtii "pitäis varmaan soittaa tolle tyypille". Eli hänelle viestit ovat toissijaisia asioita elämässä. Jos haluaa kontaktia niin sitten soitellaan.

Olen valittanut tästä asiasta Niiiin monet kerrat. Joka kerta hän vakuuttelee että tahtoo olla kanssani, joten olen sen koittanut ymmärtää. Parin vuoden koulimisen jälkeen hän on oppinut vähän tavoille.

Kerran huomautin siitä että olen surullinen kun hän ei ole soitellut pitkään aikaan oma-aloitteisesti. Sanoi että hänelle ei ole luotevaa soitella ja kysyä "turhaan" kuulumisia. Kysyin, onko se sitten vaivaannuttavaa kun Minä soitan ja kysyn kuulumisia?? Tajusi itsekin että eihän se ole, vaan mukavaa. Sen jälkeen soitteli mulle välillä. x) Varmaan lepytelläkseen.
Miehellä on paljon kavereita, mutta tykkää olla myös paljon omissa oloissaan. Siks vähän tommonen. Tarvitsee omaa aikaa. Sen verran tiedän sen elämäntavoista, että ei oo muita naisia. :D

Vierailija
2/34 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kävin kolmilla deiteillä tällaisen tyypin kanssa. Olin ihan varma, ettei se ole minusta kiinnostunut ja pyyhin tyypin jo vähän mielestäni. Nyt se sitten kuitenkin haluaa sopia seuraavat treffit, vaikka ne menevät pitkän ajan päähän?! En tajua ollenkaan, elämässäni on ollut miehiä jotka haluavat pitää yhteyttä päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nyt treffaillut samanlaista miestä! Ei tule mitään viestejä koskaan paitsi yksi ennen tapaamista, että nähdäänkö samassa paikassa.
Ihan onneton tyyppi, en enää aio tavata.

Vierailija
4/34 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole aidosti kiinnostunut sinusta, aidosti kiinnostunut pitää kyllä yhteyttä eikä unohda heti

Vierailija
5/34 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 01:24"]

Mies ei ole aidosti kiinnostunut sinusta, aidosti kiinnostunut pitää kyllä yhteyttä eikä unohda heti

[/quote] Ihan samaa mielta. Ottaa sitten yhteytta kun ei ole tarkeampaa tekemista. Naisilla vaan alkaa heti yhteenmuutot ja haakellot soida paassa.

Vierailija
6/34 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma, ettet ole tuolle miehelle joku rinnakkaissuhde? Anteeksi kyynisyyteni, mutta tämäkin on valitettavasti mahdollista. 

Vierailija
7/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa deittaillut tuollaista miestä, ties vaikka sama tyyppi. Eikä se kauan kestänytkään. Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin kyllä se ottaa yhteyttä.

Vierailija
8/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisen kanssa minäkin olen ollut. Vuoden sitä katselin ja sitten läksin suhteesta.

Miksi teet samoin kuin mies, eli lopetit yhteydenotot tapaamisten välissä? Ei kannata alkaa toimimaan samoin kuin toinen, vaan pysyä omana itsenä ja kun asia vaivaa, keskustella siitä.

Vierailija
9/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sanoi, kun kysyit moisesta?

Vierailija
10/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä jo seksisuhde?

Vierailija
11/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:33"]

Ihan samanlaisen kanssa minäkin olen ollut. Vuoden sitä katselin ja sitten läksin suhteesta.

Miksi teet samoin kuin mies, eli lopetit yhteydenotot tapaamisten välissä? Ei kannata alkaa toimimaan samoin kuin toinen, vaan pysyä omana itsenä ja kun asia vaivaa, keskustella siitä.

[/quote]

Arvelin että miehen ei ehkä ole tarvinnut toivotella hyviä öitä tai kysellä kuulumisia koska minä olen ottanut aina ensin yhteyttä. Viestittelyn lopettaminen oli keino testata onko asia niin. Lisäksi olin huolissani että mies saattaa haluta edetä hitaammin ja siksi pitää etäisyyttä, enkä halunnut vaikuttaa yli-innokkaalta. Tällä hetkellä tilanne on se että kumpikaan ei laita viestiä tai soita, paitsi mies silloin kun haluaa pyytää uudestaan ulos. Jotenkin tämä ei vain riitä minulle.

-ap

Vierailija
12/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:36"]

[/quote]

Kyllä on, olemme tapailleet jo muutaman kuukauden...

-ap

Vierailija
13/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotenkin tämä ei vain riitä minulle."  Yllätys, yllätys. Kun ei saa olla oma itsensä niin jotenkin tuntuu oudota. Tosi yllätys.......Kandee jatkaa tuollaista suhdetta, eikö?

Vierailija
14/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaan etsisit sellaisen miehen, jonka kanssa saat olla oma itsesi?

Vierailija
15/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hänellä ei ole mitään asiaa? Eikä osaa ns turhia jutustella? Entäpä jos soittaisit hänelle? Jotkut myös inhoavat tekstareiden näpyttelyä...Vaikuttaa tosin siltä että mies ei ole sinusta kovin kiinnostunut.

Vierailija
16/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi ottaa puheeksi miksi ei soittele, viestittele. Onhan se viikko pitkä aika olla kuulematta mitään. Olette jo peiton allakin olleet. Mikä ujostuttaa kysyä?

Vierailija
17/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:55"]

"Jotenkin tämä ei vain riitä minulle."  Yllätys, yllätys. Kun ei saa olla oma itsensä niin jotenkin tuntuu oudota. Tosi yllätys.......Kandee jatkaa tuollaista suhdetta, eikö?

[/quote]

No, mies on muuten mukava ja hänen kanssaan minulla on hauskaa, joten en välittömästi haluaisi luovuttaa tämän takia. Hänkin vaikuttaisi nauttivan minun seurastani, joten tuntuu kummalta ettei hän ilmeisesti muina aikoina ajattele minua ollenkaan. Tai sitten ehkä ajattelee, mutta ei vain harrasta tiheää yhteydenpitoa? Mistä minä sen tietäisin... Enkä pidä hyvänä ajatuksena alkaa tenttaamaan miksi tilanne on tämä, en edes tiedä miten muotoilisin kysymyksen "mikset lähettele minulle tekstiviestejä" ilman että vaikuttaisin typerältä teiniltä.

-ap

Vierailija
18/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:36"]

[/quote]

Kyllä on, olemme tapailleet jo muutaman kuukauden...

-ap

[/quote]

Onko seksiä joka kerralla? Vaikuttaa nyt vähän siltä että mies on lähinnä sen perässä.

Vierailija
19/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi ihan normaalia. Olen ollut naimisissa yli kymmenen vuotta mutten KOSKAAN ole soitellut miehelleni ihan muuten vain kuulumisia kyselläkseni. Silloin kun vielä vasta deittailimme, puhelumme olivat ehkä yleisempiä kuin nykyään mutta eivät yhtään pidempiä. "Hei, minä tässä - miltä sun iltasi näyttää, tuletko meille? Kiva! Nähdään joskus kuuden maissa!" oli se tyypillinen. Nykyään ei tarvitse tuota kysellä, joten tilalla ovat "Hei, ehditkö hakea tänään lapset? Kiva, kiitos!" -puhelut. Hyvin hyvin hyvin harvoin olemme puhuneet yli minuuttia puhelimessa, en edes keksi milloin se olisi ollut. Emme myöskään kommunikoi sähköpostilla tms.

Ei siitä voi päätellä mitään toisen kiinnostuksen tasosta, tykkääkö se puhua muutenkin kuin kasvotusten. Jotkut ovat vain live-ihmisiä.

Vierailija
20/34 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellistä. Mulla vastaavanlainen kokemus, oli lopulta kiinnostunut vain "siitä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi