Millon on pääsiäinen ja mitkä päivät töistä vapaata?
Kertokeepa. Teen töitä yrityksessä jossa asiakkaat ovat yrityksiä.
Kommentit (11)
18-21.4.2014. Arkipyhiä (vapaita) ovat perjantai ja maanantai.
Pääsiäinen on vaihtelevasti eri vuosina, tänä vuonna se on 18.-21.4. Töistä on vapaata silloin kun on vapaapäiviä.
Toivottavasti et ole minun alaisiani, av:llä kyselemässä milloin on pääsiäinen... et saa kyllä mitään vapaata vaan olet kaikki pyhät töissä.
Jos on paskahätä niin saa vapaata sitte perjantaina. Mutta jos ei oo niin pittää mennä lauantainaki töihin. Ja sunnuntaina.
Tää uus laki on kyllä ihan kikulista!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:48"]Toivottavasti et ole minun alaisiani, av:llä kyselemässä milloin on pääsiäinen... et saa kyllä mitään vapaata vaan olet kaikki pyhät töissä.
[/quote]
Ok tiedän millo on pääsiäinen mut millo on vappu?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:48"]Toivottavasti et ole minun alaisiani, av:llä kyselemässä milloin on pääsiäinen... et saa kyllä mitään vapaata vaan olet kaikki pyhät töissä.
[/quote]
Moi
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:50"]
[/quote]
Ok tiedän millo on pääsiäinen mut millo on vappu?
[/quote]
Vain av:lla voi olla ihmisiä, jotka ei omista yhtään kalenteria. Kännykän kalenterissa ei valitettavasti pyhäpäiviä näy :D
Eikö sulla ole allakkaa, kun pitää täältä kysellä. Pääsiäinen on kevätpäiväntasauksen jälkeisen täyden kuun jälkeinen viikonloppu. Laske siitä.
Kakkapäivät