Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millainen polkupyörä sinulla on?

Vierailija
30.03.2014 |

Kevät tulee ja samalla nousee jokavuotinen pyöräkuume. Varastossa on ihan hyvä mummopyörä, mutta mieli tekisi jotain menevämpää mallia.

Millaisia pyöriä palstalaisilla on? Paljonko ajat pyörälläsi ja oletko tyytyväinen siihen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Bianchi-fitnesspyörä ja olen tyytyväinen.maksoi 800€ paikkeilla.

Ajoin viime kesänä n.900 km.

Vierailija
2/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tavispyörä, sellainen 600 euron 7- vaihteinen  "citypyörä" eli aika lähellä mummomallia.

munkin teki tuota ostaessani mieli "menevämpiä malleja" mutta sitten kuvittelin itseni sen pyörän satulaan ja tulin järkiini. Mä pyöröilen paljon työmatkoja ja en aina viitsi vaihtaa vaatteita (se on meillä töissä tehty aika hankalaksi) niin sit on pyöräiltävä sellaista vauhtia sellaisella pyörällä, että se työvaatteissa onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on just sellainen 3-vaihteinen mummopyörä :-)

Vierailija
4/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman vuoden vanha 7-vaihteinen hybridi. Ajan työmatkat (3 km suuntaan) ympäri vuoden ja kesäisin tunnin-parin lenkkejä, 2000-3000 km vuodessa. Olen tyytyväinen, edellinenkin oli 7-vaihteinen peruspyörä ja sillä ajoin 15 vuotta.

Vierailija
5/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunturi madonna vm. 88,kippura tanko. Maailman paras polkea. Entisöin ( Siis korjautin ) sen täydellisesti merkkiliikkeessä muutama vuosi sitten. Ajoasento on hyvä ja pyörä rullaa kevysti,ihan paras fillari mitä minulla on ikinä ollut.

Vierailija
6/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 09:52"]Kevät tulee ja samalla nousee jokavuotinen pyöräkuume. Varastossa on ihan hyvä mummopyörä, mutta mieli tekisi jotain menevämpää mallia.

Millaisia pyöriä palstalaisilla on? Paljonko ajat pyörälläsi ja oletko tyytyväinen siihen?

[/quote] mrlkein 20 vuotta vanha 21 vaihteinen naistenpyörä. Ajan niin vähän ja melkein 5 v oli pois käytöstä että pelittää vieläkin. Talvikaudet sisävarastossa.pyörät ovat syksyisin tarjouksessa. Viime syksynä löytyi lapselle hyvä pyörä alennettuun hintaan.

Vierailija
7/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20+ vaihteinen hybridi, jolla en juurikaan aja. Suunnitelmissa on ostaa 3- tai 7-vaihteinen peruspyörä ja jättää tuo vanha niitä harvoja kertoja varten kun innostun pidemmälle lenkille.

Nro 3, millainen citypyörä sulla on? Mä en oikein löydä silmää miellyttävää mallia :( Mummopyörä joo, mutta ne tuntuvat tosi isoilta ja painavilta. Haluan "matalan" rungon ja sitten taas esim. tän mallinen runko on ruma :(

http://www.nopsa.fi/polkupyorat/citypyorat/5/nopsa-comfort/20

Vierailija
8/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kona Jake the Snake cyclocrossi, Canyon täysjoustomtb, On-One fatbike, vanha Nishkin hybridi ja kauppapyöränä Tunturi Poni! :) Lisäksi tälle kesää hankinnassa hiilikuiturunkoinen maantiepyörä. 

Sanomattakin selvää, että pyöräily on minulle muutakin kuin liikkuminen paikasta A paikkaan B.. Eli ihan ykkösharrastus. Ja ainainen pyöräkuume vaivaa.. ;) 

Vierailija
9/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hybridi. Ajan joitain satoja kilometrejä kesässä, pyörä on monen mielestä varmaan turhan hieno melko vähäiseen ajoon nähden. Mutta mä halusin kevyen pyörän ja vaihteita. Mulla on Specialized Lady Vita Sport -merkkinen.

Vierailija
10/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:19"]

Mulla on hybridi. Ajan joitain satoja kilometrejä kesässä, pyörä on monen mielestä varmaan turhan hieno melko vähäiseen ajoon nähden. Mutta mä halusin kevyen pyörän ja vaihteita. Mulla on Specialized Lady Vita Sport -merkkinen.

[/quote]

Pyörän paino muuten on aika oleellinen asia! Eli siinä mielessä en usko tuon Spessun olevan mikään liian "hieno" hankinta. Nautinnollisia kilometrejä! :)

-9-

Vierailija
11/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vaihteinen peruspyörä. Pyöräilen työmatkat 10 kilometriä suuntaansa. Eli vähintään 100 kilometriä viikossa.

Vierailija
12/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihteeton, kaunis ja ruosteessa

Vierailija
13/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:21"]

7-vaihteinen peruspyörä. Pyöräilen työmatkat 10 kilometriä suuntaansa. Eli vähintään 100 kilometriä viikossa.

[/quote]

Osaisitko kertoa paremmin mallia? Sama kysymys myös tuolle toiselle, jolla oli 7 vaihteinen peruspyörä. Vaihdoin työpaikkaa ja nykyiseen olisi 11km matkaa. Pyöränä on rämä vaiheeton malli ja uusi hankinnassa.

Vierailija
14/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:21"]

[/quote]

Osaisitko kertoa paremmin mallia? Sama kysymys myös tuolle toiselle, jolla oli 7 vaihteinen peruspyörä. Vaihdoin työpaikkaa ja nykyiseen olisi 11km matkaa. Pyöränä on rämä vaiheeton malli ja uusi hankinnassa.

[/quote]

Monark merkiltään. Mallia joku Karin tms. Perusmummomalli. Lokarit, tarakka, etukori, kiinteä valo jne.

Vierailija
15/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:21"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:19"]

[/quote]

Pyörän paino muuten on aika oleellinen asia! Eli siinä mielessä en usko tuon Spessun olevan mikään liian "hieno" hankinta. Nautinnollisia kilometrejä! :)

-9-

[/quote]

Joo todellakin on. Kyllähän sillä on ihan erilaista ajaa kun jollain painavalla pwruspyörällä.

Vierailija
16/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaista. Tarkoitus on ollut hankkia jo pitkään perus 3 vaihteinen pyörä mutta aina on tullut jotain tärkeämpää ostettavaa. Nyt lapset alkaa olla siinä iässä että heidän kanssaan voisi lähteä pyöräilemään joten joku halpa pyörä pitäisi hankkia.

Vierailija
18/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dosnoventa houston

Vierailija
19/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minkäänlaista =( Olen monta vuotta meinannut ostaa, mutta lasten pyörät on pitänyt aina uusia, joten omaan ei ole enää budjetti riittänyt.

Haluaisin sellaisen hienon valkoisen missä olis vaikka kolme vaihdetta ja edessä kori <3

Vierailija
20/23 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsan hybridi, 7 vaihdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän