Nuorena neitsyytensä menettäneet ovat ällöttäviä.
Täytyy olla melkoinen huora, jos nuorena (alle 25-vuotiaana) on niin kiimainen, että seksiä on pakko saada.
Kommentit (14)
Vanhana neitsyytensä menettäneet ovat ällöttäviä.
Täytyy olla melkoisen outo, jos vanhana (yli 25-vuotiaana) on jäänyt ilman seksiä.
Jaa se vissiin näkyy ulospäin, jos on nuorena neitsyytensä menettänyt.
Voi Ikis, ihana uusi näkökulma sulla taas :D
Mä oon sitten superällö, tuli menetettyä neitsyys 13-vuotiaana, amislaisen pojan kanssa kotikaupunkini joenrantapusikossa...
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 09:36"]
Täytyy olla melkoinen huora, jos nuorena (alle 25-vuotiaana) on niin kiimainen, että seksiä on pakko saada.
[/quote]
Niinpä, meidänkin luokalla oli poika joka tiettävästi oli jo päässyt pukille 12vuotiaana.Hyi helvata, juputtaa nyt sellaisella pikkupilillä.
Mä olen superällötys. Neitsyys meni 14 vuotiaana ja sen saman pojan kanssa olin 14 vuotta eteenpäin... sitten kun erosin on mulla ollut 1 sekoilu, 1 2kk kestänyt suhde ja tämä nykyinen mieheni jonka kanssa olen ollut nyt 8 vuotta :) Todellinen huora siis jolla on ollut lukemattomia kumppaneita kun kerran noin aikaisin aloitin :)
Jaa. No minusta yli 25- vuotiaaksi toosaansa pihtaava on kylmä frigidi, joka ei jaksa ketään miestä kauaa kiinnostaa :-) . Vaikka provohan tämä oli ja selvä sellainen :-) .
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 10:59"]Taidat olla kateellinen...? :)
[/quote] Sieltähän se tuli. Kun ei muuta argumenttia keksitä niin ei muuta kun kateuskorttia jakeluun!
Ikis, sä sait itse ekan lapsesi 18-vuotiaana. Ensimmäinen neitseellinen synnytys 2000 vuoteen?
No onpahan jotain hyötyä siitäkin että on menettänyt neitsyytensä 15-vuotiaana. Pysyy kaikki vajaaälyisimmät miehet loitolla. Pitäiskö vielä ottaa tatuointi? Sehän oli kanssa aika tehokas katkeramiehen karkoite.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 09:39"]Ihana provo, oikein päivän pelastus provomaailmassa
[/quote] Tämäkin niin sanottu "vastalause" on niin nähty. Eiköhän jokainen tämän provoksi tunnistanut, mutta nämä "päivän naurut, provoooo" ja "päivän pelastus, provo" on niin nähtyjä kommentteja. Keksikää jotain uutta!
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 09:42"]Vanhana neitsyytensä menettäneet ovat ällöttäviä.
Täytyy olla melkoisen outo, jos vanhana (yli 25-vuotiaana) on jäänyt ilman seksiä.
[/quote] Olitpa ovela. Vaihdoit vain ap:n valmiiseen tekstiin muutaman sanan, nythän siitä tulikin tosi hauska ja nokkela teksti, hahhahhaa!
Ihana provo, oikein päivän pelastus provomaailmassa