Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa siivota

Vierailija
24.11.2020 |

Masennus vaivannut jo vuosia ja on lääkitys ja hoitokontakti. Olen siis perheen äiti. Lapset teinejä ja hekään ei siivoa edes omia huoneitaan. Ovat tottuneet liian hyvään. Mies ei siivoa vaikka etätöissä. Keittiötä ja wctä putsaan mutta muuta en jaksa. Pyykkiä myös pesen ja meillä ei kuivausrumpua mikä talvisin haittaa aika paljon kun pyykkiä ei saa kuivaksi.

Tykkäisin sisustaa mutta miehen työn vuoksi kaikenlaisia johtoja talo täynnä. Lisäksi kyllä ei varaa siihen. Nyt haaveilen verhoista Ikeasta mutta maksaisi 100€ laskosverhot meidän olohuone keittiö ikkunoihin. 6 ikkunaa. Muut verhot siis sivuverhot ei meillä toimi. Olemme nyt siis ilman verhoja.

Eilen sisustin jotain pientä ja siivosin niin kissanpentu juoksi maljakon jossa kuivakukat niin rikki. Mitään ei voi olla lattialla tai pöydillä mielenkiintoista. Meillä myös vanhahko koira joka ei ole oppinut sisäsiistiksi niin mattoja ei voi pitää.

Yksi päivä mies törmäsi olohuoneen valaisimeen ja roikkuu nyt rumasti puoliksi irti ja ei ole viitsinyt laittaa takaisin.

Tälläistä. Mitään tauluja ei saa meillä seinille kun mies ei tykkää. Nauloja ei saa laittaa seiniin. Sohvat on ikivanhat ja tarvisi päälliset jostain. Uusiin sohviin ei varaa.

Lähinnä halusin purkautua jos jollain on vinkkejä.

Lapsia en saa ruotuun yksin ja oon yrittänyt mutta menee huutamiseksi ja sitä en halua. Miestä ei oikein kiinnosta kuin omat asiat ja kaverit netissä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen masennustani niin minä olin se joka hoidin kaiken yksin...sitten en enää jaksanut.

Ap

Vierailija
2/3 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta siivoaminen ja muu perheen palveleminen kokonaan ja katso, koska heräävät unestaan ja tajuavat, että jotain pitää itsekin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta siivoaminen, jotta

1. tajuavat että voivat itsekin siivota, talo ei siivoudu itsestään

2. tajuavat että et ole työkuntoinen ja sitä suuremmalla syyllä sinun ei tarvitse pitää huolta koko huushollista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä