Hankala tilanne,
etävanhemman nykyinen nainen ei päästä lapsia nukkumaan ajoissa. Siis oikeasti herättää lapsen, jos nukahtaa, ja valvottaa. Eikä kyseessä ole mikään iltakuudelta tapahtunut nukahtaminen, vaan iltakymmenen jälkeen.
Lapset ovat tottuneet menemään nukkumaan 21 - 21.30 ja heräilevät viikonloppuisin omia aikojaan siinä 7 - 9 välillä, ovat kouluikäisiä jo.
Exältä kysyin että mitä hemmettiä toi tarkoittaa, niin selitys oli se, ettei "mun nainen halua että ne häiritsee aamulla kun heräävät". voi perse.
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:15"]
Siis se kusipää rääkkää sun lapsia valvottamalla? Valvottaminen on muuten ihan käytössä oleva kidutusmenetelmä. Tuon on loputtava!!!!! Tee jotain, jos lasten isä on munaton ja kykenemätön imbesilli!
[/quote]
No lasten isä ON munaton ja kykenemätön imbesilli, sen takia mä siitä erosinkin. Mutta mitä tuossakin tekee? Ls-ilmo olis ehkä vaihtoehto, mutta tuskinpa sitä kukaan ottaa käsittelyyn kun olen ex-vaimo.
Ainoa hyvä puoli tässä on se, ettei lasten ole pakko mennä isälleen sen viikonloppuina ja he tietävät sen.
Siis se kusipää rääkkää sun lapsia valvottamalla? Valvottaminen on muuten ihan käytössä oleva kidutusmenetelmä. Tuon on loputtava!!!!! Tee jotain, jos lasten isä on munaton ja kykenemätön imbesilli!