Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle et voi kertoa, että kotonasi käy siivooja?

Vierailija
24.11.2020 |

Ja millainen tilanne sinulla on muuten, miksi käytät siivoojaa mieluummin kuin siivoat itse?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille en uskaltaisi kertoa, jos kävisi.

Vierailija
42/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran iso talo että siitä on iso apu.Kerron jos kysytään. On meillä lastenhoitaja ollut  taaperolla kun oli lapset pieniä . Minä olin kotona ja mies usein työmatkoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vaativissa töissä on työelämän oravanpyörässä, jos ei muka ole aikaa siivota omia jälkiään kotona!!!

Mieluummin teen muutaman tunnin viikossa enemmän keskitasoisia melko vähän kuormittavia toimistotöitäni, ja maksan niistä palkkaa siivoajalle, kuin siivoan itse.

Kyse on myös siitä, mikä tuottaa kenellekin iloa. Jotkut saavat iloa siivoamisesta iloa, jotkut työnteosta.

Vierailija
44/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perisuomalainen ajatus, että kaikki, minkä vaan pystyy tekemään itse, täytyisi tehdä.

Vierailija
45/50 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti siivouspalveluiden ostaminen olisi joskus yksi työ muiden joukossa. Josta ei tulisi minkäälaista mielikuvaa millainen henkilö niitä ostaa. Harva ihmettelee miksi joku vaihdattaa renkaat, teetättää pihatöitä yms. Se että ostaa palveluita luo myös työtä ja hyvä niin. Ja itsellä ainakin on asiakkaita niin laidasta laitaan, ettei voisi edes luoda mitään mielikuvaa siivouspalveluita ostavasta henkilöstä.

Kummallinen ajatus on myös se, että siivouspalveluiden tarjoaja olisi jotenkin alakynnessä. Itse tilaan siivousta kotimaiselta yrittäjältä, jolla todennäköisesti on sama elintaso (ellei parempi) kuin itselläni. Hyvin työnsä tekevät siivoajat ovat kullanarvoisia. Itse en päästäisi kotiini ketä tahansa.

Kiteytit hyvin omat ajatukset. Itse koen yrittäjänä, että olen työni valinnut, hinnoitellut jne. Asiakkaan kanssa on luottamuksellinen suhde joka toimii molempiin suuntiin. Yrittäjänä vastaan työn jäljestä ja laadusta itse omilla kasvoillani. Siihen ei pitäisi liittyä mitään mielikuvia laiskuudesta, kyykyttämisestä, huonommuudesta, hyvä-tai vähäosaisuudesta.

Vierailija
46/50 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen tilanne sinulla ap on kun mieluummin siivoat itse? Oletko köyhä? Vai eikö sinulla ole mitään saavutuksia joten joudut päteä sillä että osaat siivota ja laittaa kengät oikeisiin jalkoihin?

Miten on ap?

Olipas tullut vastauksia tähän ketjuun, kiitos vastanneille.

En nyt mielestäni "tullut pätemään sillä että osaan siivota itse". :) Minulla on tällä hetkellä yksiö, joten selviydyn sen siivouksesta mukavasti. Minulla on ammattimaiset välineet, joten pintojen pyyhkiminen tai moppaus on nopeaa hommaa. Aikaa vievää kodissani taas on tavaroiden järjestely, itselleni tuppaa kertymään sellaisia selvittämättömiä pinoja:) Olisin siis enemmän jonkun järjestelijän tarpeessa kuin siivoojan:) ap

Vierailija
47/50 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisystävälle, hän on niin ihmeissään kuinka saan kotini pidettyä aina hyvässä kunnossa.

Varmaan aika raadollist]a sitten, kun muutatte yhteen ja huomaa, että et oikeasti siivoa mitään.[/quote

Miksi ihmeessä päästäisin hänet asumaan kanssani?

Vierailija
48/50 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tilanne sinulla ap on kun mieluummin siivoat itse? Oletko köyhä? Vai eikö sinulla ole mitään saavutuksia joten joudut päteä sillä että osaat siivota ja laittaa kengät oikeisiin jalkoihin?

Miten on ap?

Olipas tullut vastauksia tähän ketjuun, kiitos vastanneille.

En nyt mielestäni "tullut pätemään sillä että osaan siivota itse". :) Minulla on tällä hetkellä yksiö, joten selviydyn sen siivouksesta mukavasti. Minulla on ammattimaiset välineet, joten pintojen pyyhkiminen tai moppaus on nopeaa hommaa. Aikaa vievää kodissani taas on tavaroiden järjestely, itselleni tuppaa kertymään sellaisia selvittämättömiä pinoja:) Olisin siis enemmän jonkun järjestelijän tarpeessa kuin siivoojan:) ap

Aika harva varmaan tarvitsee siivoojaa yksiöön etenkin, jos ei ole esim. huonokuntoinen vanhus. Mutta ihmisillä on muitakin elämäntilanteita. Kyseessä voi olla iso perheasunto, lapset pieniä ja vanhemmilla vaativat päivätyöt. On mielestäni järkevämpää jättää vapaa-aikaa enemmän lapsille kuin vessanpöntön pesulle, jos lompakko kestää. 

Vierailija
49/50 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotirouva ja meillä käy siivooja tilanteesta riippuen joka viikko tai joka toinen viikko ja ikkunanpesijä 2 kk välein. Voin kertoa sen kenelle tahansa, tosin ketä se kiinnostaisi?

Vierailija
50/50 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En salaile sitä, mutten myöskään ota asiaa esille, ellei aihe tule puheeksi.

Vaihto-opiskelija saa hyvin palkattua työtä, minä juttuseuraa ja vältyn siivoamiselta. Win-win. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä