Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Victorias Secret, kamala mitä myrkkyä

Vierailija
29.03.2014 |

Mainoksen eli muotiblogien uhrina tilasin VS-vartalovoiteen kun kaverini kävi Nycissä. Hirveän hajuista mönjää. Täällä jotain niistä kuvailtiin Mehukatin hajuiseksi, ja piti paikkansa. Tämä siis ennen kun ostin omani. Olis sopinut uskoa, mutta annoin itseäni kusettaa. En tajua mitä noi bloggarit niitä hehkuttaa ja esittelee ostoksiaan. Ne on kuitenkin aikuisia naisia, ainakin ikänsä puolesta, eikä mitään teinejä. Taidan antaa omani jollekin Romanian kerjäläiselle jos ei kaverini 13 v tyttö halua sitä. Toki toi VS on keksinyt hyvän liikeidean, myydä järkyttävää skeidaa vaaleanpunaisessa silkkipaperissa ja hienossa paperikassissa.

Mielipiteitä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mul on vs vaatteet ja todella hyvänlaatuisia. 6 v sitten ostin uikkarit hennesistä niin ne repesi kahtia rannalla vaikka oli minun kokoa, never again

Vierailija
22/28 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 12:24"]No mul on vs vaatteet ja todella hyvänlaatuisia. 6 v sitten ostin uikkarit hennesistä niin ne repesi kahtia rannalla vaikka oli minun kokoa, never again

[/quote]

No jaa. Ei mitenkää erikoisia, samaa matskua kun hm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat pakkaukset ja makeat karkkituoksut. Ennemmin teinitytölle sopivia ja nuorille, ei niinkään aikuisille naisille.

Vierailija
24/28 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12- vuotias ja hänen kaverinsa ovat täpinöissään noista. Ostettiin laivalta 3 putelia. Kai se tekee noista ja muista vastaavista niin himottuja, kun niitä ei Suomesta saa.

Vierailija
25/28 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä ne on enemmän ihan teineille tarkotettuja, muistan itsekin siinä 12-15 vuotiaana, kun tuli käytettyä seppälän ja hm:n niitä ällömakeita vartalotuoksuja, nyyään en enää pystyisi ja olen kuitenkin vasta 19v. Lentokentälläkin, kun on tullut käväistyä noissa VS:n liikkeissä niin migreeni siellä meinaa niistä tuoksuista tulla ja kaikki haisee ihan samalla imelälle ja makealle.

Vierailija
26/28 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:59"]

Taitaa olla enempi murkkutyttöjen heiniä, kuin aikuisten naisten. Mun 13-ja 11-vuotiaat on aivan täpinöissään noista.

[/quote]

Tämä käsitys minullakin on. 11-15 vuotiaiden trendi.

Vierailija
27/28 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olivat poistomyynnissä VS:n tuotteet ainakin Muchenin tax-freessä.

Vierailija
28/28 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit haistanut ennenkun ostit?