Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Victorias Secret, kamala mitä myrkkyä

Vierailija
29.03.2014 |

Mainoksen eli muotiblogien uhrina tilasin VS-vartalovoiteen kun kaverini kävi Nycissä. Hirveän hajuista mönjää. Täällä jotain niistä kuvailtiin Mehukatin hajuiseksi, ja piti paikkansa. Tämä siis ennen kun ostin omani. Olis sopinut uskoa, mutta annoin itseäni kusettaa. En tajua mitä noi bloggarit niitä hehkuttaa ja esittelee ostoksiaan. Ne on kuitenkin aikuisia naisia, ainakin ikänsä puolesta, eikä mitään teinejä. Taidan antaa omani jollekin Romanian kerjäläiselle jos ei kaverini 13 v tyttö halua sitä. Toki toi VS on keksinyt hyvän liikeidean, myydä järkyttävää skeidaa vaaleanpunaisessa silkkipaperissa ja hienossa paperikassissa.

Mielipiteitä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu vähän mistä sitä tykkää..mutta jos käyttää jotain mummotuoksuja muutenkin. Itse olen tykännyt 2:sta VS tuoksustani.

Vierailija
2/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla enempi murkkutyttöjen heiniä, kuin aikuisten naisten. Mun 13-ja 11-vuotiaat on aivan täpinöissään noista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuo oikein Amerikan ihmeitä... H&M:kin oli jotain erityistä, kun piti matkustaa Tukholmaan ostoksille.

Vierailija
4/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin luentosalissa noin 5m päässä tytöstä, jolla oli jostain syystä mukana VS vartalovoide ja haistoin sen esanssinhajuisen ällömakean tuoksun silti. Olin ennen tätä kokemusta kuvitellut niiden olevan laadukkaita, mutta kaikki on vain brändin luomaa illuusiota... Mitä nyt täältäkin oon lukenut mielipiteitä niin ei varmaan tarvii ostaa itselle, vaikka ennen kiinnostikin.

Vierailija
5/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä hm kamaa, puolet kalliimmalla vain

Vierailija
6/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuten olleet edes kalliita.

Vierailija
7/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(valinta vapaa)Kolme putelia tais olla 30 puntaa?

Vierailija
8/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sori, niitä oli muuten viisi vapaavalintaista 30 puntaa.

Vierailija
9/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vs vaatteet ON kalliita

Vierailija
10/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vaatteista en tiedä, taitaa tosiaan olla enemmän alusvaatemerkki, kuin kosmetiikkamerkki.

Vierailija
11/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, noh, eipä nyt leimata kaikkia Victoria's Secretin tuotteita kamaliksi. En itsekään mikään itse brändin fani ole, mutta esimerkiksi (nimellä pilattu) 'Sexy Little Things Noir'-hajuvesi on aivan mahtavaa. Harmi, kun sitä ei ilmeisesti saa Suomesta, ihan ehdoton suosikkini nimittäin. Pullokaan ei ole mitään perus "pinkki-sexy-jalokivi"-linjaa:

http://fimgs.net/images/perfume/nd.5359.jpg

Vierailija
12/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ne mitään kamalia ole, mistit on sopivia just päiväkäyttöön, tarpeeksi keveitä.

Vierailija
13/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:30"]Juu ei ne mitään kamalia ole, mistit on sopivia just päiväkäyttöön, tarpeeksi keveitä.

[/quote]

Ne haisee ihan järkylle esanssille :D Henkka maukkakin tekee paremman tuoksuisia mistejä

Vierailija
14/28 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietysti.

Vierailija
15/28 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat kokemukseni VS:n vartalotuotteista ovat käynniltä liikkeessä Lontoossa ollessani raskaana. Se olikin sellainen keikka, että olen jättänyt tuon jälkeen merkin tyystin rauhaan, sen verran järeä yhteisvaikutus oli teinilaumoilla, teknojumppa-musiikilla ja ilmassa leijuvalla testerikakofonialla. 

Mutta oikeastaan suomalaisten bloggaajien VS-hehkutus ei yllätä. Näin hajuvesifanina (lähinnä kotona neljän seinän sisällä käytän, ettei kenenkään herkistyneen tarvitse kärsiä hajusteistani) olen nimittäin huomannut, että suomalaisilla bloggaajilla on muutenkin yleisesti hyvin "teinimäinen" hajuvesimaku, heihin tuntuvat vetoavan makean hedelmäiset tuoksut, jotka maailmalla on brändätty selkeästi alle 25-vuotialle, vaikka olisivat oikeasti jo tuon rajan ylittäneet. Tiettyjä unisex-tuoksuina markkinoitavia chypre-tuoksuja, jotka ovat maailmalla varttuneempien rouvien ja fashionistojen suosiossa, en ole Suomessa havainnut käyttävän kuin Private Blendin Mikon.

Vierailija
16/28 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos varoituksesta, lisäsin just yhden VS:n vartalovoiteen Amazonin toivelistalle. Pitääkin se sieltä deletoida.

Vierailija
17/28 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:59"]

riippuu vähän mistä sitä tykkää..mutta jos käyttää jotain mummotuoksuja muutenkin. Itse olen tykännyt 2:sta VS tuoksustani.

[/quote]

Kerrotko, että mitkä tuoksut sulla on? Täällä vellovasta keskustelusta huolimatta olen ajatellut hankkia jonkun mistin.

Vierailija
18/28 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VS:llä on kymmeniä eri tuoksuja. Jos yhdestä ei tykkää niin luulisi, että joku miellyttävä löytyy. Itse tykkään noista body buttereista koska levittyy todella hyvin, eikä niin rasvaisia kuin Body Shopin. Warm & Cosy kosteusvoide pinkissä pullossa on aivan ihanan tuoksuista.

Vierailija
19/28 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut Vs:n tuotteista vaan positiivista, enkä tiennyt että ne on vaa teinituoksuja. Toisaalta olen 24v ja tykännyt Guccin Flora-tuoksusta ja juuri luin jostain blogista, että se on kuulemma yli kolmekymppisten tuoksu. Tiedä sitten.

Vierailija
20/28 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:59"]

[/quote]

Kerrotko, että mitkä tuoksut sulla on? Täällä vellovasta keskustelusta huolimatta olen ajatellut hankkia jonkun mistin.

[/quote]

Mulla on sheer love ja love spell, ostin nordicfeelistä ja katselin ennen ostosta suosituksia netistä. Aluksi en tykännyt love spellistä mutta nyt on melkein paremman tuoksuinen kuin sheer love. Sheer love on kukkaishajuveden tuoksuinen. Love spell taas raikas ehkä luumu ja muutenkin marjaisempi tuoksu. =)