olenko lihava?
165cm ja 60kg. Ainainen läskimakkara vitsien kohde. Älkää mielistelkö, olkaa rehellisiä!
Kommentit (51)
Tietämättä tarkemmin miten paljon liikut (onko osa lihasmassaa eikä läskiä) sanoisin, että olet hieman pullukka. Itse olen samanpituinen, mutta 53kg ja tuntuu että on liikaa. En tosin liiku aktiivisesti, joten mulla on jenkkakahvaa lihaksen sijaan.
Oon 159cm ja painan 46kg, mustakin tuntuu että makkaraa on siellätäällä.
Totuus kuitenkin on että olemme molemmat normaalipainoisia, nauttikaamme siitä! :)
Muut mitat?
Olen sinua 2cm lyhyempi ja 2kg painavempi enkä ainakaan tunnusta olevani lihavani vaikka käytänkin m-koon housuja...
ry88cm vy70cm ja ly 94cm.. samat mitat tosin oli jo 5kg sitten, eivät ole tässä matkan varrella muuttuneet.
Voihan se tietty olla, että minäkin olen joidenkin mittapuulla lihava, eipä ole vielä päin naamaa sanottu.
jos et liiku, niin luultavasti olet lihava. ainakin hieman.
Lihava et missään nimessä ole, mutta ruumiinrakenteesta ja lihaksen määrästä riippuen tuohonkin painoon voi löysää mahtua. Jos paino sinua vaivaa, niin älä laihduttamaan lähde vaan tarkista mieluummin elintapasi.
Jos et urheile ja ole erityisen lihaksikas, tuossa painossa on rasvaprosenttisi todennäköisesti aika korkea ja löysää löytyy? Ehkä sen takia vitsaillaan lihavuudesta? Sirorakenteinen ihminen voi tuossa painossa näyttää myös lihavalta. Muuten painosi ei ole vaarallisen korkea vaan painoindeksin normaalialueen sallimissa rajoissa, jos itseäsi siis häiritsee kannattaa lisätä liikuntaa ja syödä terveellisemmin, mikä on tietenkin hyvinvointisi kannalta huippujuttu mutta ei millekään dieetille tarvitse tai kannata ryhtyä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:33"]
Tietämättä tarkemmin miten paljon liikut (onko osa lihasmassaa eikä läskiä) sanoisin, että olet hieman pullukka. Itse olen samanpituinen, mutta 53kg ja tuntuu että on liikaa. En tosin liiku aktiivisesti, joten mulla on jenkkakahvaa lihaksen sijaan.
[/quote]
Tuo ei ole enää tervettä. Kuva itsestäsi on vääristynyt.
Aivan normaalipainolta vaikuttaa. Olen 3 cm pidempi kuin sinä ja painan 3-4 kg enemmän enkä ole lihava itseni enkä muidenkaan mielestä.
Osta kokovartalopeili. Riisuudu alusvaatteisillesi tai alastomaksi. Mitä näet kun katsot peiliin?
Kuljetko portaita ylös vaivatta, kuinka monta kerrosta?
Pituus/ paino ei kerro mitään, 165 cm/ 60 kg voi olla ihan millainen tahansa.
Mitä tarkoittaa "Ainainen läskimakkara vitsien kohde"? Oletko sinä se läskimakkara, vai onko sinulla esim. vatsan kohdalla läskimakkara? Minkä ikäinen olet? Kuinka monta lasta olet synnyttänyt? Mikä on yleisvointisi ja -kuntosi?
Itse olen 166cm ja noin 55kg, joten veikkaisin että aika normaalipainoinen? Toisaalta lukion aikana painoin 57kg ja valokuvissa näytän naamasta vähän pullealta :/ Mutta riippuu ihmisestä.
Täh? Teen fyysisesti hyvin helppoa työtä, opiskelen enkä liiku. Lihasmassaa on järkyttävän vähän ja kärsin liikunnan puuttumisen takia osteoporoosistakin. Ruokavalio koostuu vaaleasta leivästä, riisistä ja herkuista. Kaikki massani on siis läskiä ja löllyvää.
Jos liikkuisin aktiivisesti ja ravinto olisi pääasiassa kasviksia, hedelmiä, marjoja ja lihaa, luultavati painaisin enemmän ja olisin silti pienempi. Olen ns. läski-laiha.
Enkä AP:ta (tai ketään muutakaan) tahtonut loukata, kunhan vastasin kun kysyttiin. Sillä vaan, että paino ei kerro juuri mitään, vaan ruumiinrakenne.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:29"]
Minulta yksi tyyppi yritti saada pesää sillä perusteella ettei kukaan muu suostuisi kuitenkaan antamaan munaa niin läskille :D
[/quote]
No, päästitkö pukille?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:33"]
[/quote]
Tuo ei ole enää tervettä. Kuva itsestäsi on vääristynyt.
[/quote]
18 oli siis vastaus tähän.
Jos lihasmassasi ei ole huomattavan suuri, niin sanoisin että läskiä olisi varaa ottaa pois ainakin noin 5 kg, jopa enemmän riippuen ruumiinrakenteestasi.
Itse oon samanpituinen ja olin 60 kiloisena hoikka. Nyt painan 68kg ja alkaa olla liikaa painoa, 38 koon housut kiristää. Yläosa on vielä 36 kokoa onneksi.
No et ole, vaimo on 160 ja painaa 70 kg. Se on lihava
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:46"]165cm ja 60kg. Ainainen läskimakkara vitsien kohde. Älkää mielistelkö, olkaa rehellisiä!
[/quote]Minulla samat mitat enkä todellakaan ole lihava. Liikun tosin paljon. Mitat ry 90, vy 65, ly 92. Lapsiakin on ja usein kehutaan hoikaksi. Omasta mielestä olen normaali.
Mä oon 169cm ja 57kg, urheilen erittäin aktiivisesti, viimekesänä SM-tasolla lajissani, ja silti olen jatkuvien läski-vitsien kohde. Voi kun voisin sanoa, että ei haittaa, mutta ne vitsiksi tatkoitetut letkaukset voivat todella päästä korvien väliin. Tällä hetkellä vartalonkäsitykseni on todella vääristynyt, haluaisin laihtua 5kg vaikka tiedän ettei siinä ole järkeä, urheilua ajatellen.
Mutta oikeesti ihmiset, lopettakaa ne läskivitsit laihojenkin ihmisten kohdalla. Minä ja ap esimerkkejä miten siinä voi käydä.
Minulta yksi tyyppi yritti saada pesää sillä perusteella ettei kukaan muu suostuisi kuitenkaan antamaan munaa niin läskille :D