olenko lihava?
165cm ja 60kg. Ainainen läskimakkara vitsien kohde. Älkää mielistelkö, olkaa rehellisiä!
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:40"]oon ite jotaa 175cm ja painan 50-53kg ja oon alle 14v
[/quote]
Odotas kun kasvat ja hormonit alkaa hyrräämään :) olet nyt liian laiha, syö tyttö hyvä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:46"]165cm ja 60kg. Ainainen läskimakkara vitsien kohde. Älkää mielistelkö, olkaa rehellisiä!
[/quote]
Et ole, ihan normaalipaino.
entä mä? oon 14v, noin 168cm pitkä ja painan noin 49kg.. oonko ylipainonen?
Sun mitat on aika lähellä mun omia joten sillä perusteella sanon että et ole lihava, mutta on varaa laihduttaakin :) toki riippuu sun ruumiinrakenteesta, lihasmassasta yms
Oonko mä liian lihava? 152cm pitkä ja 51 kg. Vastatkaa nimittäin tunnen itseni lihavaksi :(
Mites, olenko mielestänne lihava? Olen tyttö painan 56kg ja olen 170 cm pitkä. Mielestäni olen sopiva. Ennen olen kärsinyt alipainosta, mutta olen lihonut ja se pelottanee minua.
Et ole. Normaalipainoinen olet eli et mikään läski.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:30"]Mites, olenko mielestänne lihava? Olen tyttö painan 56kg ja olen 170 cm pitkä. Mielestäni olen sopiva. Ennen olen kärsinyt alipainosta, mutta olen lihonut ja se pelottanee minua.
[/quote]
Kysytkö nyt tosissasi? Ap:lle sanottu, ettei hän ole ja sinä olet pidempi ja painat vähemmäm.
Sinulla ei kyllä tartte laihtua, olen ihan varma, että olet kyllä tosi hyvän näköinen.
Mies
Koskee siis nro 40 ja ohella myös ap:ta
Oonko lihava mitat:140 cm ja paino 90
.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 12:26"]No et ole, vaimo on 160 ja painaa 70 kg. Se on lihava
[/quote]
Ja eiköhän taas kerran tullut perinteinen vaimo-kommentti :D vittu joo KAIKKI on naimisissa, hohhoijaa, keksikää joskus jotain uutta. tuo vitun vaimo-jankkaus on jo noloa.
No minusta olet ihan normaalipainoinen.
Normaalipainoinen. Olen itse saman kokoinen, olen kyllä nelikymppinen ja lapsia. Kun olin kaksikymppinen painoin 55kg.
oon ite jotaa 175cm ja painan 50-53kg ja oon alle 14v