Mikä saa miehen huomion ja kiinnostuksen kohoamaan?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muilla naisilla fyysinen kuvotus miehiä kohtaan kun lukee näitä kommentteja? Nyt selvisi miksi ei miehet mua kelpuuta - en ole näköjään tarpeeksi laiha bmi:ssä 19.
Mulla on sama painoindeksi kuin sulla ja mulle on mies sanonut suoraan että on liikaa reittä ja vatsaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko muilla naisilla fyysinen kuvotus miehiä kohtaan kun lukee näitä kommentteja? Nyt selvisi miksi ei miehet mua kelpuuta - en ole näköjään tarpeeksi laiha bmi:ssä 19.
Tulee. Kamalinta on että mullakin oli eniten vientiä kun sairastin anoreksiaa (165/39) siihen pisteeseen asti, että elimetkin meinasi pettää ja hiukset irtosi päästä.. menkkoja ei ollut vuosiin enkä ole vieläkään pystynyt tulla raskaaksi. Nyt olen terveissä mitoissa (165/58) ja mulle aina deitit sanoo ”et ole mun tyyppiä sori”..😥
N24
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska tiedän että nuo kommentit edustavat vain hyvin pienen osan mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska tiedän että nuo kommentit edustavat vain hyvin pienen osan mielipidettä.
Sanoisin että enemmistön, koska anoreksiaa sairastava saa paljon helpommin miehen kuin edes vain 5kg ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ja nimenomaan MGTOW porukan.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee. Kamalinta on että mullakin oli eniten vientiä kun sairastin anoreksiaa (165/39) siihen pisteeseen asti, että elimetkin meinasi pettää ja hiukset irtosi päästä.. menkkoja ei ollut vuosiin enkä ole vieläkään pystynyt tulla raskaaksi. Nyt olen terveissä mitoissa (165/58) ja mulle aina deitit sanoo ”et ole mun tyyppiä sori”..😥
N24
Heikot ja sadistiset miehet kiihottuvat heikoista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että enemmistön, koska anoreksiaa sairastava saa paljon helpommin miehen kuin edes vain 5kg ylipainoinen.
Minä en missään tapauksessa olisi kiinnostunut miehistä jotka ihannoivat sairautta, joten minulle heidän mielipiteellään ei oikeastaan ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Juu mä oon 157/52 eikä miehet tosiaankaan kiinnostu. Ihan näkymätön olen!
N23
Jos tämä yksi mies täällä ylistää kuoleman kielissä olevia naisia siitä, etteivät nämä raskaudu, herra voi mennä nipsauttamaan johtimensa poikki sterissä, niin todennäköisesti ei raskaudu kukaan. Jos epäilyttää, kortsu päälle.
Pointtina ei ole laihuus vaan lapsettomuus.
Minun kiinnostusta ei saa painoindekseillä. Ehkä olenkin erilaisenen verrattuna muihin palstan miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ryhti.
Tämä on totta. Luin jostain, että suorassa seisominen tai istuminen lisää viehättävyyttä jopa 80%.
No mun kiinnostus heräsi naisesta, kun löysin hänestä kuvan, jossa hän makaa mekossa nurmikolla. Reidet ja pakarat silleen kivasti esillä. Saa kivittää.
M
Omalla kohdalla toimi se, että uusi tuttavuus muuttui hyvin nopeasti fyysiseksi naisen aloitteesta, tavattiin sovelluksen kautta. Siis en itse ehtinyt olla lainkaan aloitteellinen, kun minua jo vietiin. Hän oli myös aktiivinen tällä saralla, mitä itsekin olen aina ollut. No parivuotinen suhde päättyi aikanaan, mutta fyysisyys toimi loppuun saakka. Ensi kertaa suhde käynnistyi tällä tavalla, mutta molemmat koettiin asia positiivisena.
Eli jos kemiat kohtaa ja kokonaisuus miellyttää molempia, niin ehkä sen vanhakantaisen kainostelun voisi heittää romukoppaan, ja antaa viettien viedä. Kyllä nainenkin saa olla 2020-luvulla aktiivinen ja viedä asioita eteenpäin, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMI 15-17, pienet rinnat ja alle 160cm.
Tämä. Laiha voittaa aina hoikan, mutta laihoja on niin vähän, että me miehet joudutaan tyytymään lähinnä hoikkiin. Kaikista ei-halutuimmat miehet taas joutuu tyytymään normaalivartaloisiin ja pahimmillaan pyöreisiin.
M30
Entä läskit. Kaverilla on adipootti muija ja en kyllä itse katselisi hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N24
Älä hyvä tyttörukka vedä itsäsi mäkkipaskalla lihapiirakaksi. ~ 60 kg kuulostaa jo aika isolta luvulta tuohon pituuteen. Ei kannata mennä ääripäästä toiseen, vaan hakea mediaania.
Pelkkään ulkonäköön liittyvää kommenttia. Kyllä mun huomion saa ihan niinkin yksinkertaisella konstilla kun avaamalla suun ja moikkaamalla.
M
Vierailija kirjoitti:
No tuo nyt on selkeästi trolli mikä jauhaa tota bmi sontaa. Älkää ruokkiko trollia
Vielä itseäni lainaten, omaan makuun näyttäisi olevan BMI >25..onneksi makuja on monia
mies52v