Itkettää miltä näytän..
.. Raskaus on pilannut koko kehoni. Rinnat, vatsa, kyljet syvillä arvilla ja vatsa on valtava!! Pelkään ettei mies synnytyksenkään jälkeen koske minuun. Olen ruma lihava arpinen lehmä :( :( en ennenkään ollut ruusu mutta en kiinnittänyt asiaan huomiota. Nyt on itsetunto nollassa ja olo kömpelö raskas ja ruma!
Kommentit (43)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:56"]
Puhu vaa omasta puolestas saakelin mummeliini
[/quote] Voi kurjuuksien kurjuus, miten huonosti voi asiat olla tällä "räjähtäneen toosan" omaavalla katkeralla naispoloisella :(
Kaikille asiallisesti kirjoittaneille kaunista kevättä, erityisesti ketjun aloittajalle!
T: äiti ja mummo 46v.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:56"]
[/quote] Voi kurjuuksien kurjuus, miten huonosti voi asiat olla tällä "räjähtäneen toosan" omaavalla katkeralla naispoloisella :(
Kaikille asiallisesti kirjoittaneille kaunista kevättä, erityisesti ketjun aloittajalle!
[/quote]
Voi menikö harakalla nyt vähän tunteisiin ? Alennuit itse alemmalle tasolle vaikka olet jo mummo.. Säälittävä haaska. Tiedän olevani halutumpi näin 26 v synnyttämättömänä kuin sinä levähtäneen vitun omaava kapistus
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:41"]
Ei äiti ihmisen kuulu olla enää kiinnostunut omasta ulkonäöstään, luulisi jälkikasvun olevan paljon tärkeämpää kuin oma pärstä ja perse. Todella itsekästä.
[/quote]
Näinhän sitä luulisi. Kertoo paljon naisista nämä heidän prioriteettinsa...
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 21:56"]
[/quote]
Voi menikö harakalla nyt vähän tunteisiin ? Alennuit itse alemmalle tasolle vaikka olet jo mummo.. Säälittävä haaska. Tiedän olevani halutumpi näin 26 v synnyttämättömänä kuin sinä levähtäneen vitun omaava kapistus
[/quote]Täällä nauretaan ja samalla surkutellaan mahoa naispoloa, jolla ei ole miestä eikä lapsia. Eikä se tuolla asenteella tule saamaankaan. Katkeruus paistaa otsaluun läpi !!! Toivotaan kuitenkin parempaa sinullekin raukalle :D
Terv. Kolme onnellista nuorina synnyttänyttä äitiä :):):)
P.S: Jospa sinäkin joskus vielä saisit miehen ja lapsia, niin ehkä sitten et haiskahtaisi noin happamalle!:D Lycka till !!!
Ihan vähän ohi aiheen, niin mistä on mahtanut moinen kuvitelma tulla, että toosa jotenkin räjähtäisi synnytyksessä? Minulla on neljä alatie synnytystä takana ja toosa näyttää ihan tismalleen samalta kuin ennen synnytyksiäkin.
"Hoikka voit olla mutta toosasi on kuin räjähtänyt lihakimpale"
Tuossapa on karsea kommentti! Selvästi kateellinen, ylipainoinen raukka. Ehkä itse ei saa lapsia. Olisiko abortit/sukuopuolitaudit vieneet kyvyn? Huh, huh! Ei ole ihmispololla käsitystä äitiydestä ja synnyttäneen onnesta. Eikä suloisesta pikku-tavarasta, jota mies aina ja aina vaan haluaa :)
Minä en ajatellut näitä asioita raskausaikana, mutta nyt kolmen lapsen jälkeen(parin vuoden välein) on aika masentavaa katsoa peiliin. Ylimääräisiä kiloja on noin 5 ja mahassa nahka roikkuu. Siihen päälle (nyt jo vaalentuneet) raskausarvet. Mutta tiedätkö mitä? Olen alkanut hyväksyä itseni, koska eihän minun enää tarvitse näyttää teiniltä! Olin teininä hyvin hoikka, eikä mikään roikkunut, mutta nyt on tilanne aivan eri.
Niin, meni kyllä aiheen ohi... On joukossa aina joku katkera, joka ei ole itse synnyttänyt. Miksiköhän tulee tänne kirjoittelemaan hävyttömyyksiä? Ehkä on kuitenkin kiinnostunut äitien jutuista.
Olen tismalleen samaa mieltä, kuin nelisynnyttäjä: itselläni on kolme, eikä se toosa siitä miksikään mennyt. Voin sanoa rehellisesti, että tavara on erittäin hyvä...etten sanoisi liiankin haluttava! :)
Joku katkera lapsettomuudesta kärsivä ämmä meuhkaa ketjussa. Tiedoksesi, kaikkien naisten pimppi ei todellakaan räjähdä synnytyksessä. Kuinka sairas voit olla? Hae apua, niin olosi helpottuu.
Älä joutavia katsele peilistä! Ole onnellinen lapsistasi ja iloitse äitydestä. Hienoa, että olet oivaltanut, ettei tarvitse näyttää teiniltä. Emme me äidit vaihtaisi osia lapsettomien kanssa. Parhaita ovat sellaiset naiset, jotka eivät raskausjälkiä mieti, eivätkä ikävuosien tuomia ryppyjä häpeile. Sellaisissa naisissa on oikeasti "sitä jotakin". Sen huomaa myös vastakkainen sukupuoli :)
Mitäh?? Tuliko mieleen että KAIKKI ei halua lasta eikä ottaa sitä riskiä että tussu repeää ja väljähtää. Vaikka miten valehtelisitte itsellenne että 4 jälkeen ei ole toista muuttunut niin kyllä se vaan LÖYSTYY ja kaiken näköstä riekaletta sieltä paistaa. Ja voi sinä 46v kusipäisten äpäriesi äiti, minulta löytyy ihana mies jo monennetta vuotta :) älä siitä huoli.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:46"]
Mitäh?? Tuliko mieleen että KAIKKI ei halua lasta eikä ottaa sitä riskiä että tussu repeää ja väljähtää. Vaikka miten valehtelisitte itsellenne että 4 jälkeen ei ole toista muuttunut niin kyllä se vaan LÖYSTYY ja kaiken näköstä riekaletta sieltä paistaa. Ja voi sinä 46v kusipäisten äpäriesi äiti, minulta löytyy ihana mies jo monennetta vuotta :) älä siitä huoli.
[/quote]
Sairaammaksi vaan menee. Mistä tuo vihasi kumpuaa? Siitä paistaa pelottavan kuuloinen katkeruus. Toivottavasti ei tavata IRL.
Ja mistä tiedät että pimppi löystyy jos et ole synnyttänyt. Minulla on kolmen lapsen jälkeen tasan tarkkaan viivapimppi, josta ei kyllä riekaleen riekaletta roiku. Ja ihan sama uskot tai et, mutta niin se vain on. On aika paljon kudostyypistä kiinni nämä hommat.
Mutta tosiaan mene juttelemaan psykiatrille, olosi voisi helpottua.
Pohkeista kainaloihin asti arvilla. Mutta silti kelpaan miehelleni :)
Arvet vaalenee ja pömppö pienenee :)
Niin, kyllä tuo 33 tosiaan apua tarvitsee. Sillä on asiat kauhean huonosti, kun noin katkerana kirjoittelee. Hän on ilmeisesti yksinäinen juoppo täällä äitejä haukkumassa!
Mielenterveystoimistoon tai akuuttiryhmän pakeille siitä. Sitten AA-kerhoon !!!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:46"]Mitäh?? Tuliko mieleen että KAIKKI ei halua lasta eikä ottaa sitä riskiä että tussu repeää ja väljähtää. Vaikka miten valehtelisitte itsellenne että 4 jälkeen ei ole toista muuttunut niin kyllä se vaan LÖYSTYY ja kaiken näköstä riekaletta sieltä paistaa. Ja voi sinä 46v kusipäisten äpäriesi äiti, minulta löytyy ihana mies jo monennetta vuotta :) älä siitä huoli.
[/quote]
Sä olet kyllä pikkasen häiriintynyt ihminen. Kannattaisi hakea apua, ihan oman elämäsi takia.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:56"]Niin, kyllä tuo 33 tosiaan apua tarvitsee. Sillä on asiat kauhean huonosti, kun noin katkerana kirjoittelee. Hän on ilmeisesti yksinäinen juoppo täällä äitejä haukkumassa!
[/quote]
Nettivinkkasin sut kunnianloukkauksesta nettipoliisille :)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 23:56"]Niin, kyllä tuo 33 tosiaan apua tarvitsee. Sillä on asiat kauhean huonosti, kun noin katkerana kirjoittelee. Hän on ilmeisesti yksinäinen juoppo täällä äitejä haukkumassa!
[/quote]
Nettivinkkasin sut kunnianloukkauksesta nettipoliisille :)
[/quote]
Ja minä sinut kun kehtaat kunnianloukkauksesta vihjailla :)
[/quote]
Ilmeisesti puhut itsestäsi kun niin monessa viestissä meuhkaat pää punaisena mt-ongelmista.
Tuolle kaikkein härskeimmälle ja kateellisimmalle ämmälle: Hoikka olen ja pimppikin on oiken timmissä kunnossa! Tiedän, kun mieheni sitä joka ilta haluaa :)
Tämä palsta kertonee rääväsuisista eukoista, joilta miehet lähtevät lätkimään !!!
P.S. Kurjaa, jos toosasi tosissaan on joku räjähtänyt lihakimpale...naurua... :D:D