Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko mennä legginseissä lentokoneeseen?

Vierailija
21.04.2014 |

Lähden mieheni kanssa Turkkiin ensi kuussa ja haluaisin pitää lennolla jotain mukavia housuja, mulla siis legginsejä (mustat, perse ei näy). Kehtaako laittaa vai katsooko ihmiset naureskellen? Käytän arkisinkin leggareita mutta asutaan "korvessa". Nyt eka lentokonematka edessä minulla.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on taas näitä tietämättömiä, jotka luulee, että legginssit tarkottaa vaan ja ainoastaan niitä vähän sukkahousumatskua paksumpia housuja. Ja tästä syystä mollaavat legginssejä. Itse käytän sellaisia kylmällä välihousina, en missään julkisella paikalla. Eli ihan kalsarihousuina sellasia legginssejä. Ne legginssit mitkä on paksut, mutta joita ei monesti nimitetä ainakaan kaupoissa housuiksi syystä että niistä puuttuu esim. Etuvetoketju, on sitten niitä legginssihousuja joiden kanssa sinne julkiselle paikalla mennään. Jokainen toki tyylillään. Itse en laittaisi enää välihousulegginssejä julkiselle paikalle. Se oli sillon kun lengginssit tulivat, eivätkä vielä sillon niinkään sanana tarkoittaneet muuta kun niitä ko. Ohuita kalsareita.

Vierailija
2/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi mennä. Mieheni on matkustanut kerran lentäen jopa intin runkkupuvussa. En kuulemma halua tietää asiasta enempää. Uusimman malliston asu ei ole niin kovin pahan näköinen mielestäni, mitä sitä häpeämään:

http://www.varusteleka.fi/pictures/21024b.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli talvella legginsit koneessa. Tosin sellaset farkkuleggingsit eli oikeestaan housut. Ja oli mulla pitkä ohut neule siinä persettä peittämässä. 

Vierailija
4/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa lämpimämmät housut, sillä koneessa on yllättävän viileää.

Vierailija
5/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita, nolaat miehesi. Vähän tyyliä saisi olla kun tullaan pk seudulle sieltä perähikiältä..

Vierailija
6/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitat vaikka mekon sen kanssa, niin mikäs siinä. Helppo kohde maassa vessassa käydä legginsit heittämässä jalasta lentokentällä pois.

Vierailija
7/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paita tms ei peitä persettä, niin en laittaisi. Tavalliset leggarit eivät ole housut.

Vierailija
8/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut paksuhkot legginsit koneessq, mukavat oli eikä kukaan kyylännyt!

Vierailija
9/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, riippuu ihan muista vaatteista?

Julkkiksien lentoasuna näkyy usein esim legginssit + pitkä neule-yhdistelmä, comfy and chic!

Vierailija
10/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on yläosa? Kuinka olisi, että laittaisit hameen legginsien päälle? Otat siellä koneessa hameen pois ja ennen koneesta lähtöä laitat taas päälle. Turkki on kuitenkin hieman vanhoillisempi kuin tämä koto-Suomemme.

Vierailija
11/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas joku urpo miinustelee. Siinähän palelet koneessa, ei ole mun ongelma.

Vierailija
12/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:52"]Jos paita tms ei peitä persettä, niin en laittaisi. Tavalliset leggarit eivät ole housut.

[/quote]

takapyllyhän piilossa kuten ap sanoi. Eli perse. Ihan ok asu on. Melko nolosti ovatihmiset keskimäärin pukeutuneet seuramatkoilla.

Vierailija
13/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hame ei sovi legginsien kanssa, pidän usein just pitkän neuleen kanssa. Ap.

Vierailija
14/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita missä tunnet olosi mukavaksi. Olen iso ihminen ja käytän joustavia tiukkoja housuja. Itselleni legginssit ovat välihousut, mutta en tiedä miten nuo housut ulkonäöllisesti juurikaan eroavat niistä. 

Vierailija
15/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään aina olla tyylikkäänä lennolla, muuten mies kyylää lentoemäntiä kielipitkällä. Eli korot jalkaan ja kunnon housut / hame.

Vierailija
16/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:52"]Jos paita tms ei peitä persettä, niin en laittaisi. Tavalliset leggarit eivät ole housut.

[/quote]

takapyllyhän piilossa kuten ap sanoi. Eli perse. Ihan ok asu on. Melko nolosti ovatihmiset keskimäärin pukeutuneet seuramatkoilla.

[/quote]

Tämä on jännä juttu. Oikein painotetaan, että otetaan vain vapaa-ajan asuja mukaan. Minusta on ihanaa ottaa lomalle kaunis mekko ja mennä tyylikkäänä syömään illalla. Kotona voi sitten einehtiä verkkareissa.

Mutta legginsit ovat sellaisenaan sopivat vain pikkulapsille. Sukat on oltava joka tapauksessa. Muuten tulee kylmä siellä koneessa.

Vierailija
17/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 19:48"]

Lähden mieheni kanssa Turkkiin ensi kuussa ja haluaisin pitää lennolla jotain mukavia housuja, mulla siis legginsejä (mustat, perse ei näy).

[/quote]

Ethän käytä tuollaista kieltä matkalla. On ärsyttävää, kun kaupustelijat puhuvat rumia suomeksi. Joku juntti on niitä opettanut.

Vierailija
18/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita koneeseen mahdollisimman mukavat vaatteet. Ja sillä ei ole merkitystä onko legginsit vai hame,kunhan itsellä on hyvä olla. Harvoin koneessa ihmiset katsoo mitä toisilla on päällä koska kaikki istuu omilla paikoilla. Sen sijaan aina valitetaan että on kylmä tai kuuma joten otat mukavat vaatteet päälle joita tarvittaessa voit vähentää:)

Vierailija
19/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokone on yksi niitä harvoja paikkoja joissa hyväksyn leggingsit (muotipoliisista päivää). Saattavat tosin olla liian viileät jos eivät ole tarpeeksi paksusta matskusta.

Vierailija
20/40 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorille sopii jos peffa kondiksessa