Mistä seikoista huomaat olleesi rakastettu tänään?
Onko sanottu suoraan, onko osoitettu jotenkin teoilla joko tietoisesti tai silleen rivien välistä?
Kommentit (33)
Pöllöiltiin teinin kanssa ja se anto mulle karkkia.
Ihana pieni poikani halasi minua uhmakohtauksen jälkeen ja sanoi rakastavansa minua. Ihana hetki, tunsin ehdottomasti oloni rakastetuksi :') ♥
Mies on kohdellut minua kuin paskaa tänään. Aloin itkemään kun luin teidän ihanista miehistänne. Olkaa onnellisia naiset!
Oon raskaana ja vähän paha olo... Mies laittoi tiskit koneeseen ja vei roskat kun ne ällötti. Saunassa se ihaili mun ei-kovin-isoa raskausmahaa ja rasvas bio-oililla <3
Voi kun teillä on ihania miehiä!
Tuli vähän haikea olo, itse odotan esikoistani yksin, läheisyydenkipeä olo, mutta minkäs voin :( Vaikka parempi tämäkin kuin suhteessa, jossa hyvän päivän merkki on se, ettei ole saanut turpaan (niinkuin jollain aiemmalla kirjoittajalla).
Sain viestin " Caribian valkoiselle hiekalle illalla sun kanssa tähtitaivaan alle rommilasin kanssa ja tehdä rakkautta sinulle" . Perhoset pörräsi vatsassa ja onnenkyyneleet valui silmistä. Tämä on sitä RAKKAUTTA
Mies lähti kanssani klassisen musiikin konserttiin joka esitettiin viululla ja pianolla.
Kissa kömpi syliini ja alkoi kehrätä sekä leipoa mahaani. Lopuksi nukahti siihen käyttäen kättäni tyynynä. Lisäksi sain tänään pari ihanaa puhelinsoittoa siskoltani sekä parhaalta ystävältäni.
Mies työmatkalla, jääköön huomiotta, laitellut kyllä viestejä päivittäin. Äitini soitti lomamatkaltaan, oli sattumalta löytänyt yhden jutun, jota olen pitkään etsiskellyt kaupoista ja nettikaupoista huonolla menestyksellä. Nyt kiva tuliainen tulossa. Mulla puhkesi pyörästä eilen kumi, valittelin kun en itse osaa korjata, kun pitää vaihteisiin kajota (ja mies ei kotona), teinipoika oli sen sitten korjannut ihan pyytämättä. Kaverin kanssa piti mennä lenkille, oli sairastunut eikä päässyt, tyttö lupasi lähteä kaveriksi. Yleensä ei lähde, siinä iässä että noloa jos kaverit näkee että liikkuu äitin kanssa. Oli kiva lenkki ja juttutuokio siinä samalla. Ihanat lapseni. Veljeni vielä soitti illalla ihan vain kuulumisia, yleensä olen minä joka sinne päin otan yhteyttä.
Mies nuokkui hyväillessään minua sormin... Todella rakastettu ja arvostettu olo.. Osaa se olla ihanakin kun vain jaksaa, päivittäin saa pusuja ja haleja :)
Mies nuokkui hyväillessään minua sormin... Todella rakastettu ja arvostettu olo.. Osaa se olla ihanakin kun vain jaksaa, päivittäin saa pusuja ja haleja :)
Ihana kysymys, josta huomaan olleeni rakastettu tänään! (Rivien välistä -tyyli.)
No mutta kerrotko siis tarkemmin. Sitä tällä hain. :) Tilanteita tavallisena päivänä, mistä sen näette? ap
Niin joo 22 jatkaa, vielä siis ennen rakastelua pussaili mahaa, odotan esikoistamme :))