Mitä kaikkea olet ehtinyt syömään tänään? Rehellinen listaus!
Onko mennyt terveellisten aterioiden lisäksi karkkia tai muuta epäterveellistä? Itselläni näin kotona työskennellessä pahinta on se, että koko ajan voi mennä kaapille etsimään jotain naposteltavaa, Muilla samaa?
Kommentit (95)
Aamulla porkkanasämpylän tomaatilla ja kurkulla + kahvi
Mies sai juuri valmiiksi possuriisipadan! Nam
Vierailija kirjoitti:
Klo. on vasta kaksi ja nyt jo jotkut ovat vetäisseet suuren määrän ruokaa.
Ota huomioon, että osa on ollut jo 8 tuntia töissä. :D
Kolme kuppia kahvia, pari hörppyä pepsimaxia. Aamupalaksi join smoothien (päärynä, banaani, mustaviinimarjoja, kookosmaitoa, pellavansiemeniä ja vähän kauraleseitä).
Syön juuri nyt vihistä.
Etätöissä 8 alkaen, olen juonut 4 kuppia kahvia ja söin joulutortun puolen päivän aikaan. Syön yleensä lounaan vasta myöhemmin iltapäivästä ja päivällisen illasta. Nyt ei ole nälkä kun söin tortun, joten päivällinen varmaan aiemmin. Pätkäpaastoan (miinus kahvi) päivittäin siis, vaikken tiennyt sen olevan mikään juttu, ennenkuin vasta äskettäin tältä palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Olen minäkin työssäkäyvä. Vapaapäivää vietän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeellistä on siinä, että on syönyt tähän mennessä jo reilummin?
Kreikkalainen jugurtti aamupalaksi. Luonaaksi lautanen hernekeittoa ja 4 siivua tosi ohutta kauraviipelatta goudalla ja metwurstilla. Olishan tuossa 2 leipäsiivua riittänyt mutta kun ruoanhimo.
Aamupala: kaurapuuroa raejuustolla, vettä ja kahvia
Lounas: Mifua kasviksilla, raejuustoa, oliiveja, paprikaa, tomaattia, suolakurkkuja, vettä
Välipala: rahkaa banaanilla, kahvi
Illallinen (suunnitelma): sushia, vettä
Iltapala: tomaatteja ja omana, vettä
Heräsin vähän ennen klo 11 ja olen ehtinyt syömään tähän mennessä ruisleivän ja verigreipin. Leivän päällä oli jäävuorisalaattia pari siivua juustoa, kalkkunaleike ja paprikaa, lisäksi ripaus Herbamarea. Alkoi tekemään mieli uunissa tehtyä riisipuuroa joten sitä syömme reilun tunnin päästä.
2 viipaletta real-leipää, margariinia, juustoa ja kurkkua. keitetty kananmuna ja omena. vettä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toki riippuu mitä työtä tekee. Ymmärrän jos on fyysisesti raskas työ tms.
Istumatyötä tekevän ei kannata syödä työpäivän aikana kovin tuhdisti. Ei tee hyvää keholle.
Tunnen parikin toimistotyyppiä jotka käyvät useamman kerran viikossa syömässä hesessä/mäkkärissä ja ihmettelevät kun paino nousee. Kotona odottaa valmispizzat sun muut hötöt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä olet syönyt tähän mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Aamupala: AB-jogurttia itstehdyn vadelmahillon kanssa + 2 rkl mysliä.
Lounas: Valmis Cobb-salaatti + 2 paahdettu kauraleipää
Välipala: banaani, viisi mantelia, pieni pala kuivattua taatelia
Kahvi ja kolme keksiä
Leipää, jugurttia ja muroja. Et varmaan mitään fyysistä tee päivän aikana...
Vierailija kirjoitti:
Niin, vietät vapaapäivää.. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toki riippuu mitä työtä tekee. Ymmärrän jos on fyysisesti raskas työ tms.
Istumatyötä tekevän ei kannata syödä työpäivän aikana kovin tuhdisti. Ei tee hyvää keholle.
Tunnen parikin toimistotyyppiä jotka käyvät useamman kerran viikossa syömässä hesessä/mäkkärissä ja ihmettelevät kun paino nousee. Kotona odottaa valmispizzat sun muut hötöt.
Kuka kysyi sun mielipidettä aiheesta? :D Ole lukematta jos ahdistaa ja jos kuitenkin luet, vastaa otsikon mukaiseen kysymykseen.
Kaurapuuroa raejuustolla, pari paahtoleipää, pari klementiiniä ja maitorahka pähkinöillä. Lounaaksi peruna ja jauhelihakastiketta. Aamulla tein salitreenin.
Aamupalaksi kinkkuvoileipä, keitetty muna, kuppi kahvia ja lasi tuoremehua.
Lounaaksi riisiä ja kanakastiketta, salaatti, pari leipäpalaa ja juomaksi maito+vesi.
Kahvitauolla munkki + kahvi
Kollegan tarjoamien synttärikarkkien napostelua pitkin päivää.
Päivälliseksi tulee olemaan lihamureketta ja muusia
Sitten illalla varmaan joku pakastepitsa.
Kotona pientä napostelua lisäksi sopivissa väleissä.
Kaurapuuron jossa 1dl kaurahiutaleita, 2 dl vettä, päällä juustohöylällä leikattu siivu voita, ja yhden keitetyn kananmunan. Kohta alan tekemään kanakastiketta ja uunijuureksia kun mies tulee töistä. Olen herännyt kasilta aamulla, vapaapäivä.
Illalla sitten iltasalaatti (tästä tuli vahingossa tapa, kun mietin etten jaksa syödä leipää) johon tulee jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, fetajuustoa, granaattiomenaa, punasipulia, retiisejä ja loraus, eli ruokalusikallinen valkosipulisalaatinkastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, vietät vapaapäivää.. 🤣
Käsitin tämän niin, ettei hän työpäivinäkään vetäise täällä esitettyjä määriä ennen klo kahta, eikä töissäolo ole mikään erityinen syy syödä hirvittäviä määriä ellei energian tarve ole erityisen suuri. Mutta kaikki varmasti itse tietävät, mikä on oman kehon mahdollisen ylimääräisen energiansaannin tilanne, turha siitä on kiistellä.
pikanuudeleita