Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi halusit lapsen? Kadutko sitä?

Vierailija
29.03.2014 |

Miksi juuri sinä halusit saada lapsen? Kaduttaako päätös nyt jälkeenpäin? Oliko lapsiarjen todellisuus karumpi kuin mitä olit kuvitellut?

Mietinpä vain, kun tuntuu siltä, että lapsia tehdään nykyisin todella heppoisin perustein ja egoistisista syistä. Kuvitteleeko kaikki todella olevansa kykeneviä lasten kasvatukseen ja olevansa kypsässä ja pysyvässä parisuhteessa päätöksen tehdessään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritettiin lasta 2 vuotta, sit heitin saappaat nurkkaan . Mentiin naimisiin , lähdettiin häämatkalle thaimaahan. Siellä oli mahdollisuus tavata munkkia ja toivoa jotain , niin toivottiin molemmat lasta , tultiin takas, olin raskaana . Lapsemme on se unelmien täyttymys, oma rakas, rakastan yli kaiken , enkä ikinä katuisi tai vaihtaisi mihinkään.

Vierailija
22/23 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin etten halua ikinä lapsia. Tuli vauvakuume 25-vuotiaana, lapsen sain 35-vuotiaana.

Osasin kuvitella sitä rankkuutta. En ollut varautunut silkkaan onneen ja varauksettomaan äidinrakkauteen. Se että saan olla äiti on minulle parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut. Kaikenlaista muuta olen katunut mutten sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi