Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kumppanisi tapaa vihaat?

Vierailija
24.11.2020 |

Exälläni oli ärsyttäviä tapoja tiskien suhteen. Hän saattoi laittaa astiani tiskialtaaseen ja valittaa, jos otin kaapista puhtaan kupin. Koska tiskialtaassa olevat astiat eivät kuulemma olleet likaisia. Vaikka niiden päälle oli valuteltu vettä ja huuhdeltu likaisia astioita jne. Yök. Jätin astiani tiskipöydälle, jos meinasin käyttää uudelleen, mutta exä laittoi ne aina tiskialtaaseen.
Inhosin myös hänen tapaa maiskuttaa syödessään. Ihan hirveän kuuloista. Joskus piti mennä toiseen huoneeseen siksi aikaa kunnes hän oli syönyt.

Huom! Ketjun tarkoituksena ei ole haukkua puolisoitanne. Tein tämän ketjun vertaistuen takia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihana mies, mutta välillä unohtaa hampaiden pesun. Ihme kyllä henki ei haise, mutta itseä ällöttää hampaiden pesemättömyys.

Vierailija
2/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeskelee äänekkäästi ruokajätöksiä hampaiden välistä. Voisin seivästää siihen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imeskelee äänekkäästi ruokajätöksiä hampaiden välistä. Voisin seivästää siihen paikkaan.

Aagh, tein tätä juuri lukiessani tämän kommentin! :D

Vierailija
4/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväistä kaljanjuontia.

Vierailija
5/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni kanssa on ihan järkyttävän raivostuttavaa puhua puhelimessa. Miehelläni on hyvin verkkainen puhelutyyli lisäksi hän saattaa vaieta miettimään jotain kesken lauseen ja jatkaa sitten asiaa hieman erikohdasta mihin oli jäänyt. Tai sitten hän ei jatka enää lausetta, vaan olettaa, että minäkin olen ymmärtänyt sen hiljaa itsekseen ajatellun lopun. Puhelimessa tämä korostuu ja sitä äänettömyyttä on raivostuttava kuunnella, kun eleistä ei pysty lukemaan, että onko juttu edes jatkumassa enää.

Onneksi tuo tapa liittyy aina lähinnä arkisten asioiden läpikäymiseen (mitä kaupasta jne.), eikä oikeisiin keskusteluihin. Ja viha on ehkä vähän liian vahva termi. Sanoisin, että kiehuva ärsyyntyminen on enemminkin kyseessä.

Vierailija
6/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekästä röyhtäilyä, pieremistä ja valkosipulin syömistä.

Vierailija
7/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kertoo minun hänelle kertomia asioita minulle takaisin. Unohtaa koko ajan että minä juuri hänelle puhuin siitä hänen nyt uutisena kertomastaan asiasta. Tämä sellaisella hyvin itsevarmalla sävyllä ja kuin olisi suurikin tietäjä.

Vierailija
8/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tapana laittaa herätys johonkin viiteen aamulla vaikkei tarvitsisi. Sitten herätyksen tultua se siirtää hälytystä kerta toisensa jälkeen torkkutoiminnolla. Itse olen herkkäuninen ja nukun muutenkin huonosti ja tämä ryöstää n. 40 min tehokasta uniaikaa. Uudessa kämpässä on molemmille oma makuuhuone.

Vierailija
9/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kertoo minun hänelle kertomia asioita minulle takaisin. Unohtaa koko ajan että minä juuri hänelle puhuin siitä hänen nyt uutisena kertomastaan asiasta. Tämä sellaisella hyvin itsevarmalla sävyllä ja kuin olisi suurikin tietäjä.

Heh, tämä. Saattaa olla, et just kertonut asian, ja kohta mies nostaa asian esiin kuin ensimmäistä kertaa. Valikoiva kuulo?

Vierailija
10/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaääninen kuorsaaminen, jonka takia joudutaan nukkumaan eri huoneissa. Kaipaan yhdessä nukkumista ja sen tuomaa läheisyyttä.

Vierailija
11/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiskuttaminen. En kestä kun mies syödessä maiskuttaa. Olen kohta kymmenen vuotta yrittänyt saada häntä lopettamaan. Ehkä joku päivä..

Vierailija
12/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvetta miellyttää ex-vaimoa ja tämän sukua. Ex ja esim. lapsen mummo onnistui sotkemaan asioita ja aikatauluja oikein kunnolla monta kertaa, kun mies ei tajunnut sanoa tarpeeksi selvästi, ettei viime hetken aikataulumuutokset käy. Mies myös antaa heidän rikkoa perheemme rajoja. Suututtaa olla itse se, joka joutuu sanomaan, ettei noin voi tehdä. (Esimerkkinä esim. sisälle kävely kuin kotiinsa. Ei muutkaan vieraat tee niin.)

Vierailija
13/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhaa joka päivä työasioistaan, eikä voisi vähempää kiinnostaa. 

Vierailija
14/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvetta miellyttää ex-vaimoa ja tämän sukua. Ex ja esim. lapsen mummo onnistui sotkemaan asioita ja aikatauluja oikein kunnolla monta kertaa, kun mies ei tajunnut sanoa tarpeeksi selvästi, ettei viime hetken aikataulumuutokset käy. Mies myös antaa heidän rikkoa perheemme rajoja. Suututtaa olla itse se, joka joutuu sanomaan, ettei noin voi tehdä. (Esimerkkinä esim. sisälle kävely kuin kotiinsa. Ei muutkaan vieraat tee niin.)

Mies pelkää, että asioiden hoito ja lapsen tapaamiset vaikeutuvat, jos hän pitää puolensa.

-sama

Vierailija
15/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ärsytä, jos ärsyttäisi niin olisin väärän miehen kanssa. Jos on se oikea niin mikään ei toisessa ärsytä

Vierailija
16/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todella typerä eikä se varsinaisesti aiheuta suoranaista vihaa, mutta kevyttä ärsytystä kuitenkin ja se liittyy noiden kaupan hedelmä- ja vihannespussien sulkemiseen. Itse teen solmun niistä "kantokahvoista" jotta sen pussin saa helposti auki eikä tarvitse tehdä reikää siihen. Mieheni solmii sen niin että ne "sarvet ovat yhdessä" ja solmusta tulee tiukka ja se on lähes mahdotonta avata siististi. En osaa selittää tämän paremmin, mutta toivottavasti joku sai ajatuksesta kiinni. :D

Vierailija
17/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksässä ärsytti kovaääninen hölötys, joka meni välillä tilannetajuttomuuden puolelle. Mikä ihme siinä on, ettei voi puhua normaalilla äänellä vaan pitää huutaa?

Toinen ärsyttävä piirre oli sketsisarjoista tms. omaksutut hokemat, joita hoki jatkuvasti. Tuntui vähän ikävältä, jos puhuin jostain itselleni kipeästä asiasta ja eksä kuittasi sen jollain "eh nimittäin" -lausahduksella.

Vierailija
18/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeilla jäljillä.

Itse olen aivan tolkuttoman ärsyyntynyt siihen, että vaimoni lastaa kaikki tiskit tiskialtaisiin, niin tiukkaan, että niitä on vaikeaa ottaa sieltä pois ilman, että jotakin menee rikki. Eikä vettä voi laskea. No, meillä on työnjako näköjään sellainen, että vaimo kasaa tiskit tiskialtaaseen ja minä tiskaan ne (lähes poikkeuksetta).

Sama pätee pyykkeihin. Hän kyllä kasaa niitä pyykkikorin täyteen - kukkuroilleen - ja sen jälkeen lattialle sen ympärille, mutta ei vahingossakaan PYYKKIKONEESEEN. Puhettakaan, että laittaisi pyykkikoneen päälle. Ottaisi pyykit sieltä pois. Ripustaisi kuivumaan. Lajittelisi pyykit. Silittäisi. Viikkaisi. Laittaisi kaappeihin (ei laita edes omiaan; olen kyllästynyt hänen pyykkipinoihinsa sohvan nurkassa tms, joten viikkaan hänen vaatteensa hänen vaatekaappiinsa).

Vierailija
19/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä.heittää roskiin ruokaa!!!

Esim jos banaanissa on pienikin ruskea pilkku, koko banaani lentää roskikseen tai jos leikkelerasian vkp on samana päivänä miin roskiin vaan!

Lisäksi hänellä on tapana ottaa lautaselle liikaa ruokaa ja loput kippaa tietenkin roskiin

Jos huomautan asiasta, niin riidoiksi menee.

Vierailija
20/27 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo syö lasten lautasilta ruuan tähteet. Ei me nyt niin köyhiä olla että noin tarvitsisi toimia eikä se jätemääräkään niin maailmaa kaatavan kokoinen.

Toinen ärsyttävyys on tietynlainen itsestä huolehtimattomuus. Käyttöö risaisia aluavaatteita vaikka haluaisin, että ostetaan uusia. Mutta ei, samat jo kauan sitten hiestä/eritteistä värjääntyneet rintaliivi-aluspaita -yhdistelmät ja alushousut vuodesta toiseen.

Säärikarvojen ajelemattomuus kuuluu myös tähän. Sääret ovat karvaisemmat kuin minulla.

Lapsille sensijaan haluaa vaihtaa kaikki vaatteet päällysvaatteita myöten uusiin joka päivä ja samalla valittaa pyykin määrästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan