Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana 6 kk:n seurustelun jälkeen

Vierailija
29.03.2014 |

Onko järkeä hankkia lapsi, jos ei ole seurustellut kuin puoli vuotta, ei ole asunut vielä yhdessä miehen kanssa ja kyseessä on vielä tyttösen ensimmäinen vakava poikaystävä ja ikäeroa yli viisi vuotta? Ai niin, eikä ole edes käynyt töissä päivääkään ja asuu vielä vanhempiensa luona.

Miksi niitä lapsia on niin hirveä kiire saada?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, mitäs hirveän pahaa ja tuomittavaa tuossa nyt on? Voihan heidän seurustelunsa päättyä, mutta voisi se päättyä siltikin vaikka lähtökohdat olisi erilaiset.

Minä olen seurustellut mieheni kanssa viimekesän alusta asti ja olen raskaana. Yhdessä ollaan asuttu alusta asti ja vauvan syntyessä ollaan oltu vasta reilun vuosi yhdessä. Töitä molemmilla, mies minua 7 vuotta vanhempi.

Olen saanut kuulla kautta rantain että ihmiset ovat kauhistelleet, vaikka mieheni on hyvä mies, varmasti huolehtivainen isä ja suhteessamme on kaikki hyvin. Tämä tuntuu tämän miehen kanssa 100% oikealta vaikka nopeasti raskaaksi tuleminen tulikin, eksäni kanssa jonka kanssa olin yli 5 vuotta yhdessä, en olisi ikänä hälle lasta tehnyt.

Sekavan viestini pointti oli kuitenki se, ettei aina pidä olla tuomitsemassa muiden valintoja elämässään. Eihän ne sulta ole kuitenkaan pois. Niin kauan kun huolehtii hyvin lapsestaan, on ihan sama mitkä lähtökohdat lapsensaannille on.

Vierailija
2/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kuuden kuukauden seurustelun jälkeen olla varma toisesta pysyvänä ja hyvänä kumppanina, jos ei välttämättä ole ehtinyt edes nähdä toisen ns. huonoja puolia, jotka usein tulevat ilmi vasta yhdessä asuessa? Voiko juuri ja juuri parikymppisenä kotonaan vielä asuvana tietää, millaista on jakaa koko elämä jonkun muun kuin perheenjäsenien kanssa ja olla varma, ettei kadu päätöstä ja haluakin joku päivä olla itsenäinen ja menevä nuori, jolla ei vielä ole lapsia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vissiin kannattanut käyttää ehkäisyä.

Vierailija
4/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, ettei nykyaikana ajatella yhtään omaa nokkaansa pidemmälle. Hetken mielijohteesta väännetään lapsi, koska vauvat on niin söpöjä ja sitten vasta herätään todellisuuteen, kun ei kyetäkään kasvattamaan niitä.

Vierailija
5/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli lähes sama tilanne mistä aloittaja kertoo kaksitoista vuotta sitten. edelleen saman miehen kanssa yhdessä, nyt kaksi lasta, naimisissa.

Vierailija
6/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 16:26"]Itsellä oli lähes sama tilanne mistä aloittaja kertoo kaksitoista vuotta sitten. edelleen saman miehen kanssa yhdessä, nyt kaksi lasta, naimisissa.

[/quote]

Meillä myös 11 vuotta takana. Lapsi ihan tekemällä tehtiin vaikka oli tunnettu vasta puoli vuotta eikä asuttu yhdessä. Sen vaan tiesi että tämä on mulle 'se oikea' jos niitä ihmisille on olemassa ja yhä rakastuneita ja seksi mahtavaa. Nyt kolme lasta, vuosi expat-elämääkin koettu eikä erottu jne.

Että aina vaan ei voi nähdä eteenpäin että suhde on tuhoontuomittu niin kuin usein halutaan antaa ymmärtää.

Esikoista muuten kaikki veikkasi vahingoksi ja sitä on julistettu pitkin kyliä ja kaupunkia. Edelleen tulee sama "fakta" vastaan jos tulee jonkun kanssa puhetta.

Vierailija
7/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kakkoselle:

Asutko miehesi kanssa Sipoossa?

Vierailija
8/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkeä..sitten muutaman vuoden päästä inistään täällä miten mies on narsisti, juoppo, peliriippuvainen tms kun on otettu ns sika säkissä... toisilla on ihan liiallinen kiire vääntää pentuja, no ei ihmekään kun kaikki on nykypäivänä yksinhuoltajia ja elää yhteiskunnan tuilla.

Vierailija
9/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin raskaana 2kk seurustelun jälkeen ja nyt jo kuudetta vuotta onnellisesti yhdessä.:)

Vierailija
10/10 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te kaikki, joilla on mennyt hyvin näin nopean toiminnan jälkeen varmaankin muutitte suoraan omien vanhempien luota ekan poikaystävän kanssa yhteen vasta sitten, kun saitte tietää raskaudesta? Ihan varmaan... En usko, että kovin moni nykyajan nuori toimii noin, ellei kyseessä ole vahinko tai kypsymätön ajattelu.