Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hampaani pilaavat elämäni

Vierailija
29.03.2014 |

Olin ennen tosi sosiaalinen ja puhelias.. Raskauden jälkeen hampaat ovat kellastuneet ja nykyään en uskalla puhua. Koitan puhua niin ettei hampaat näy. Hymyilen suu kiinni, vaikka ennen hymyilin leveästi suu auki..

Ei ole varss valkaista niitä. :(( tämä pilaa ihan kaiken, töissä jne.

Pomokin sanoo että olen ihana puhelimessa, mutta hiljaisempi ja ujon oloinen livenä.

En ole oikeasti ujo, en vaan halua puhua pitkiä lauseita koska silloin keltaiset hampaani näkyvät.

Minulla on muuten tasainen hammasrivistö, eikä niille muuta tarvitsisi tehdä kuin valkaista..

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*varaa

Vierailija
2/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sullakin ongelma. Mene valkaisuttamaan ne leegot niin eivät pilaa elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 11:15"]No on sullakin ongelma. Mene valkaisuttamaan ne leegot niin eivät pilaa elämääsi.

[/quote]

Niin kuin sanoin, ei ole rahaa. Olen kokeillut jotain kotijuttuja mutta eivät auta mitään.

Onko kenelläkään kokemusta siitä iwhite jutusta, jota nyt on mainostettu blogeissa.

Auttaako mitään?

Vierailija
4/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaitten valkaisu hammaslääkärillä ei ole iso savotta.

Semmoisella pienellä laikkakoneeella valkaisu tapahtuu, eikä satu yhtään.

Mielellään näkisin sinut hymyilevän kuin suppusuuna.

T. mies.

Vierailija
5/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vakituinen työpaikka, niin aloita systemaattinen säästäminen vuoden parin ajaksi. Oletko muuten kysellyt eri hammaslääkäreistä valkaisemisen hintoja?

Itse menin yksityiselle hammaslääkärille, kun kunnalliseen ei oikein saa aikoja. Minulta on uusittu paikkoja ja paikattu yksi hammas sekä poistettu viisaudenhampaat. Kaikkinensa lysti maksoi n. 700 euroa, mikä on vähemmän mitä etukäteen ajattelin. Aikaa tuohon meni puolisen vuotta tuosta hampaiden poistosta johtuen, joten kaikkea ei tarvinnut maksaa yhdellä kertaa.

Vierailija
6/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ebay uk:sta 35% vetyperoksidigeeliä ja valkaisin itse. Valkaistui ihan hyvin.

Vierailija
7/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps maksoi alle 30 euroa.

Vierailija
8/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensin selvää eri hammaslääkäreiltä mitä se maksaa. Sitten kysy maksuvaihtoehtoja (pitääkö kaikki maksaa kerralla vai suostuvatko osamaksuun). Sen jälkeen laita viikossa tai kuukaudessa tietty summa säästöön, se onnistuu kyllä köyhänäkin kun jostain muusta tinkii.On se hymy kuitenkin sen arvoista.

Vierailija
9/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo "vaiva" rajottaa sun elämää noin pahasti ja töissäkin jo noteerattu, ts. voi olla myös vaikutuksia urakehitykseesi kun olet sisäänpäin kääntynyt tai ystävyyssuhteesi voivat kärsiä, niin kyllä se raha vaan noin tärkeään asiaan täytyy löytyä! Asiahan sinänsä on ihan sun päässä ja muita tuskin häiritsee. Ihmiset tuomitsevat tällaisen turhaksi ongelmoinniksi, mutta todellinen ongelmahan tuosta pienestä asiasta on sulle tullut, ja kyllä sille pitää tehdä jotain enne kuin noin pieni asia saa aivan liian paljon tuhoa aikaan. Valkaisuta ne hampaat!

Vierailija
10/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaisu muuten heikentää kiillettä joten hampaasi reikiintyvät helpommin. Reikien paikkailukin maksaa  ja kaikenlisäksi vanhojen paikkojen alle tulee toisinaan uusi reikä. Kävin taannoin juurihoidon läpi kun ylä-asteikäisenä paikattu hammas rupesi särkemään. Mitä olen kuunnellut niin samoin on käynyt muillekin kolmekymppisille tutuilleni.

Vierailija
11/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kellastuneet hampaat haittaavat nyt niin paljon, että ei uskalla puhua töissä, miten käy kun tulee ryppyjä, leuanalus laskeutuu, käsivarret alkaa valua? Uskallatko mennä töihin ollenkaan?

mä suosittelisin jotain ihan muuta hoitoa kuin hanmaslääkäriä.

Vierailija
12/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs hammaslääkäri kertoi että ei suosittele hampaiden valkaisua koska siinä jotenkin tuhotaan hampaan pinta Eikä se ole sitten enää koskaan entisensä.

Vierailija
13/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta teen, kahvin, energiajuomien ja tupakan kulutus. Ja kas kas mitä tapahtuukaan?

Oikeesti se ongelma on jossain muualla kuin hampaissa, valkaituasi hampaasi alat katselemaan läskejäsi, hiuksiasi, ryppyjäsi, rintojasi jne. Oletko onnellinen?

Vierailija
14/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit valkaista. Kaikkein pysyvimmät tulokset saat henkilökohtaisella lusikalla, jonka avulla valkaistaan kotona. Haitat ovat mitättömiä, ei reikiinny helpommin. Muovipaikkoja tosin ei voi valkaista muuten kuin hammaslääkärin hiomana tai vaihtamalla paikat.

t. hammaslääkäri

Vierailija
15/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä Emilia ne mekot ostamassa ja säästä.

Vierailija
16/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Yotuel hammastahnaa (apteekista). Siinä on luonnollista papaijaentsyymiä joka valkaisee hampaita.

Vierailija
17/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhdistuttanut hampaitasi? Mulla oli useampi vuosi hampaiden puhdistusten välissä, ja itsekin tuskailin kellastuneiden hampaiden kanssa viitisen vuotta sitten. Menin sitten elämäni ensimmäistä kertaa yksityiselle hammaslääkärille tarkastukseen (aiemmin olin käynyt julkisella 3-5 vuoden välein) ja valitin hampaideni keltaisuutta. Lääkäri tuumasi, että putsataanpas nämä ensin ja katsotaan sitten, miltä näyttävät. Putsaus vaalensi hampaitani silmin nähden, ja hammaslääkäri olikin sitä mieltä, että valkaisulle ei ole tarvetta. Nykyään käyn hammastarkastuksessa yksityisellä hammaslääkärillä joka vuosi ja puhdistutan hampaani samalla, se ei kovin montaa kymppiä maksa.

Tietenkään pelkkä puhdistus ei välttämättä kaikilla riitä toivottuun lopputulokseen, mutta kannattaa sitä ainakin kokeilla ennen valkaisua.

Vierailija
18/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin olet ap? Ainakin oulussa saa oamk:n opiskelijoiden suorittaman valkaisun alle satasella.

Vierailija
19/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain hampaat valkoisiksi hammastahnalla jota myy Life. Hinta noin 10€, mukaan tulee bambusta tehty hammasharja. Luonnontuote. Minulla ien noussut, ja paljastunut hammaskaula oli hirveän värinen. Hammaslääkäri ehdotti valkoista täyteainetta/jotain "maalia", mutta tällöin hampaissa olisi ollut väriero.. Kokeilin tuota tahnaa ja toimi! Tasaisen valkoiset hampaat!

Vierailija
20/34 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

White stripsejä ebaysta, ei oo kauhean kallista.

Ja kyllä sä nyt jonkun 300e saat säästettyä varmaan palkasta muutaman kuukauden aikana? Virossakin voi valkaista ja laivoilla on joskus alennuksia :) EI oo niin iso juttu valkaista kun kuitenkin haittaa paljon elämää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi