Hampaani pilaavat elämäni
Olin ennen tosi sosiaalinen ja puhelias.. Raskauden jälkeen hampaat ovat kellastuneet ja nykyään en uskalla puhua. Koitan puhua niin ettei hampaat näy. Hymyilen suu kiinni, vaikka ennen hymyilin leveästi suu auki..
Ei ole varss valkaista niitä. :(( tämä pilaa ihan kaiken, töissä jne.
Pomokin sanoo että olen ihana puhelimessa, mutta hiljaisempi ja ujon oloinen livenä.
En ole oikeasti ujo, en vaan halua puhua pitkiä lauseita koska silloin keltaiset hampaani näkyvät.
Minulla on muuten tasainen hammasrivistö, eikä niille muuta tarvitsisi tehdä kuin valkaista..
Kommentit (34)
Ei ole varaa valkaista? Millä rahoilla ostat ruokaa ja vaatteita? Ei hampaiden valkaisu ole mikään monen tonnin kasvojenkohotus, vaan alle 300€ saa tehokkaankin valkaisun. Karsi muista menoistasi ja säästä muutama kuukausi ja käy valkaisussa. Jos hampaat häiritsee noin paljon, niin onko ihan oikeasti niin iso kynnys säästää siihen valkaisuun? Mun mielestä tuo 300€ on lähes tulkoon jokaisen säästetävissä suht lyhyessä ajassa.
Kerroppa AP millainen rahatilanne sulla sitten on, ettetkö pystyisi säästämään summaa. Olet kuitenkin ilmeisesti työssäkäyvä ihminen, kun puhuit pomostasi.
iwhite on apteekissa joku 40 euroa. Valkaisee jopa 8 astetta, onkohan se hyvä? Itekin tekis mieli ostaa.
iwhite on apteekissa joku 40 euroa. Valkaisee jopa 8 astetta, onkohan se hyvä? Itekin tekis mieli ostaa.
Oletko käynnyt hammaslääkärissä, pahimmat tummentumat siistitään heti.
Niin siis olen luullut että koko systeemi yksityisellä maksaa jotain 500-1000 e.Töissä käyn osa-aikaisena.. palkka on 1000-1400 e..
Kunnalliselle ei oikein saa aikaa, kun pitäisi eka tehdä peruspuhdistus ja luultavasti paikata., -ap
Missä kaupungissa asut? Oulussa ainakin yksi todella hyvä tarjous, löytyy googlettamalla!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:16"]Missä kaupungissa asut? Oulussa ainakin yksi todella hyvä tarjous, löytyy googlettamalla!
[/quote]
Oulun lähellä asun kyllä!:)
Ei jessus. Valkaisu nyt ei paljon maksa verrattuna vaikka mittaviin oikomishoitoihin.
Crest 3d white tuotteet toimii ainakin tosi hyvin. Amazonista saa ainakin tilata, hintaa 20-30$
Mulla on luonnostaan keltainen hammasluu ja se on tosiaan harmilllisen keltainen. En kumminkaan uskalla valkaista, koska mä en keksi miten se voisi toimia tuhoamatta kiillettä.
Kokeile myös öljykäsittelyä:
http://www.lily.fi/blogit/kaikki-mita-rakastin/oil-pulling-ohjeet-ja-omia-kokemuksia
Taitaa olla ihan omaa kuvitelmaa että hampaat on liian keltaiset, ei normaali hammasluun väri ole vitivalkoinen, vaan kellertävä, telkkarissa ihmisillä ei ole oikeat hampaat. Jos tuollainen asia pilaa sinun elämäsi, on sinulla liian helppo elämä!
Mullakin on hampaat värjääntyneet enemmän nyt kahden raskauden jälkeen kuin koskaan aiemmin. Ekan lapsen jälkeen kävin julkisella (4kk odotin pääsyä) hammaslääkärissä ja suugienisti puhdisti hampaat perusteellisesti, selvästi kirkastuivatkin siinä käsittelyssä.
Juon kahvia ja välillä teetä ja pakuriuutetta, ehkä ne vaikuttavat. Yritän huuhdella suuta kahvin jälkeen vedellä, mutta kyllä ne silti värjäytyy. En uskaltaisi mitään kotivalkaisuja tehdä, joskus olen Denivitiä kokeillut ja sen jälkeen hampaita vihloo, ilmeisesti kiille kärsii jo parista käyttökerrasta.
Mitenkäs fluoritabletit, nehän ilmeisesti vahvistaa kiillettä, auttaiskohan jos niitä imeskelisi valkaisevan hammastahvan jälkeen..?
itseäni ei pienet väräytymät häiritse, mutta varmasti tekisin asialle jotain jos ne alkais kunnolla tummentua..
Mikäli juot punkkua, kahvia, pillität mehuja niin ne pois ensitilassa. Mene valkaisuttamaan. Kerran se riipasee.