Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muumi tatuointi

Vierailija
29.03.2014 |

Mitäpä sanotte jos näette ihmisellä muumi aiheisen tatuoinnin? Olen vakavasti harkinnut Niiskuneitiä. Rakastan muumeja ja keräilen muumi tavaraa innokkaasti, itselleni ja lapselle.

Onhan näitä muitakin mm Betty Boop, Kipparikalle, Minnihiiri. Onko tämä muiden mielestä hölmöä tai lapsellista? Toki itse teen päätöksen;)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tatuoinneista ollenkaan mutta jos joku haluaa sellaisia ihoonsa niin ei se minulta ole pois. Jos näkisin Muumi tatuoinnin niin ajattelisin vaan että aijaa. 

luulen että suurintaosaa ihmisistä ei oikeastaan kiinnosta mitä kuvioita toisella on nahassaan. itse näen tatuoinnit vaan väriläntteinä ihossa. Mielestäni turhaa mutta ymmärrän myös että joillekin ne ovat tärkeitä.

ota Muumi tatuointi jos haluat mutta sitä ei sitten saa pois  jos kaduttaa :D 

Vierailija
42/43 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoijalle tiedoksi, minua ei kiinnosta perinteiset, sekavat ja taiteelliset ruusut, pääkallot, ankkurit, keijut, kalat tai linnut.

Joten päätän itse aiheen tatuointiin josta pidän. Makuja on monenlaisia. Itse pidän suhteellisen simppeleistä tatuoinneista. Muumit ovat minulle tärkeitä;) En halua vaan kaunista ruusua yms!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2014 klo 17:18"]Tatuoijalle tiedoksi, minua ei kiinnosta perinteiset, sekavat ja taiteelliset ruusut, pääkallot, ankkurit, keijut, kalat tai linnut.

Joten päätän itse aiheen tatuointiin josta pidän. Makuja on monenlaisia. Itse pidän suhteellisen simppeleistä tatuoinneista. Muumit ovat minulle tärkeitä;) En halua vaan kaunista ruusua yms!

Ap

[/quote]Sinähän kysyit mielipiteitä. Ja en missään vaiheessa ehdottanut ruusuja, ankkureita jne. Ne eivät minunkaan mielestä ole hienoja. Mutta saattaisit yllättyä millaisia ideoita sinun tatuointiin tulisi, jos antaisit ammattilaisen suunnitella persoonaasi sopivan kuvan, etkä veisi jotain valmista kuvaa. Mutta tee toki, niinkuin parhaaksi katsot. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä