Miten monta farkkumallia voi yhtäaikaa olla muodissa?
Nyt taas muka pillit. Kummallista vain, että lehtien mukaan nyt ovat muodissa myös lätäkköfarkut, trumpettifarkut, bootcutit ja mitä vielä.
Pidetäänkö meitä naurunalaisina?
Kommentit (11)
Ilmeisesti kaiken malliset housut on nyt muodissa 😂 toisaalta sehän on vain positiivista, jokainen voi hankkia ne omalle vartalotyypilleen sopivimman malliset ja olla silti muodikas.
Vaatteen päätarkoitus on olla käytännöllinen ja mukava päällä.
Tällä hetkellä taitaa olla sellainen aikakausi, että ihan mikä tahansa on muotia.
Kaikki on muodissa aina, jos vain koostat kokonaisuuden tämänhetkiseksi
Kuka sen muka määrää mikä on muotia? Tänään lehdet hehekuttaa pillifarkkuja, kuitenkin itse vedän jalkaan vanhat, suoralahkeiset, levikset. Voin huutaa pitkin kaupunkin "Olen muodikas!". Jokainen valitsee oman tyylinsä. Muotia on se, mikä itseä huvittaa ja mitä vaatteita suostuu ostamaan.
International supervisory commission of jeans fashionin mukaan, samaan aikaa voi olla muodissa maksimissaan neljä farkkumallia.
Mitä väliä muodilla on? Minä pidän vain sellaisia vaatteita jotka sopivat minulle, oli muotia tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä muodilla on? Minä pidän vain sellaisia vaatteita jotka sopivat minulle, oli muotia tai ei.
Niin minäkin, mutta seuraan farkkumuotia, jotta tiedän, onko lempimalliani kaupoissa. Tänään kyllästyin totaalisesti, kun oli taas uusi eri väite muodikkaista farkuista. Ap
Kyllä Virallinen Farmarihousujen Tyylinneuvosto nämä asiat päättää ja nyt on muotia 3 eri mallia. Virallisesta linjasta ei tule poiketa kuin erityisluvalla ja muutoinkin tulee noudattaa hyvää makua ja kohtuullista lahkeen mittaa.
Muotipoliisi tulee ja pamputttaa vääränlaisiin pukineisiin sonnustautuneita kansalaisia. Hävetkää.
En tiedä mutta olen ylipainoinen eikä tahdo käydä oikein minkäänlaiset farkut.